[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Emin, aramıza hoşgeldin. :cat:

Sürücü kurslarının hemen hepsi aynı fiyatları veriyor. (Tabi tanıdığın bir yer yoksa)

Motosiklet konusunda da ; almadan önce mutlaka bizlere danışmanı tavsiye ederim.

Sürüş tarzın nedir? Scooter, naked, racing, enduro, crusier??
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
197
:)

doğrusu daha önce motor kullanmadım ama vitesli kullanmak istiyorum
sport olabilir ama altımda kaybolmayan bişey istiyordum

acemi olduğum için küçük motor bakıyorum

en azından ybr 125 veya cbf 150 düşünüyorum

0 alamam ama temiz bulabilirmiyim o da ayrı bi konu:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet, 125 - 150 cc başlangıç için ideal olur.

CBR 125, YBR 125 veya CBF 150 kullanan arkadaşlar var. Görüşlerini alabilirsin...

Temiz bir makina buluruz istersen.
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
197
:)

eyvallah sağolun

şuanda motor parası biriktirme konumundayım ilerleyen aylarda
daha da netleşecek durumum..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
selam mehmet hoşgeldin... biraz araştır bakalım nası bişey istiyosun. sona pişman olma yani. vitesli motor alcaksan güzel seçim ybr ya da cbf... :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yok mu Honda titan isteyen satıym:p:p:p
Selam arkadaşlar............

Hoşgeldin hocam...Nedir bu ya motorunu satan satana :queen: Bu arada Mv Agusta die motor varmış forumda birisi konu açmış ondan gördüm...Adamlar tek tip üstüne yapmış ama şahane yapmış naked ve super sport modelleri var...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bende cbf 150 var tavsiye eder misin diye sorarsan ekonomi bakımından ederim ama yedek parçası yamaha dan daha pahalı,,, şimdi kendi motorunu anlatmış gibi olmayıyayım , cbf yi sinan abi anlatsınn ondan dinleyinn :p:queen:
ewet söz sende sinan abi. :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
harbiden güzeldir cbf. o bayırlarda 3. viteste bile 2 kişiyken 4e atabiliyodum. ben şahsen test ettim zorladım denedim. zorladım sıkıştırdım, asıldım gaza ama japon meret işte. :):):) ersin'le eray sağolsunlar vitesli motor kullanmayı onlardan örendim. sağolsunlar veriyolar istediğim zaman:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
harbiden güzeldir cbf. o bayırlarda 3. viteste bile 2 kişiyken 4e atabiliyodum. ben şahsen test ettim zorladım denedim. zorladım sıkıştırdım, asıldım gaza ama japon meret işte. :):):) ersin'le eray sağolsunlar vitesli motor kullanmayı onlardan örendim. sağolsunlar veriyolar istediğim zaman:cat:

abi ne veriyoz heee motormu tamam :):)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
TMS13.jpg


Bence Japon'dan şaşmamak lazım... :mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
sene biterken sene başında yaptığımız geziden videolar koyayım istedim


karda kross yaptığımız zamanlar goruntülere aldanmayın cruiserle krossların girmediği yerlere girdim iso bu lafım sana çakma krosscu:mrgreen:


[YT]f9659aSWT6g[/YT]

[YT]hrktNPpL5Mc[/YT]


buda geçen sene kış aylarında emrenin yaptığı çılgınlık (gaza gelmesiyle diyelim) allah muhafaza suya düşseydi o soğukda nasıl getirirdik eskişehire onu bilemiyorum

[YT]yeW2w211PyA[/YT]

allah tekerinizi düz bastırsın kaza yüzü görmeyin arkadaşlar​
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
:queen::queen::queen::queen:Bencede japondan şaşmamak lazım:queen::queen::queen:Japona bi bindin mi inmek istemezsin:queen::queen::queen:Japon motoruna yani resimle karışmasın :wiinkk::cherry::p:p
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
günaydın eskişehir mt
oo dün akşam ii kaynatmışsınız japon çin :D :queen::queen:
yeni gelen arkadaşlar hoşgeklmişler inşallah katılımcı olurlar
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
197
:)

hehehe japon güzelmiş

esk.de cbf ler kaça gidiyo biliyomusunuz
0 3.5 tu kataloğunda..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst