Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Mantıklı bi cevap:p

tüdey50'ye terfi edip kurtulacam elinisden:p
Murat al bi tane benim gibi güzelinden çinli 150-100-250( okuyanda beden ölçüsü sanacak şimdi)
cc birini..Çinli yaramaz dediler mi kızmazsın..Honda deseler kızmazsın..
Ben kızmam ..::blusssh:
Ama yamaha dedilermi hırrrlanıyorum...:cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
today alırım ama genede enduro almam diyosun yani :)

Sevmediğin bir kadınla evlenirmiydin?

Farzedelim evlendin, mutlu olabilirmiydin:)

Murat al bi tane benim gibi güzelinden çinli 150-100-250( okuyanda beden ölçüsü sanacak şimdi)
cc birini..Çinli yaramaz dediler mi kızmazsın..Honda deseler kızmazsın..
Ben kızmam ..::blusssh:
Ama yamaha dedilermi hırrrlanıyorum...:cherry:

Valla abi bende bitiyorum çinlilere, yakında iş gezisi ayana kaçıcam çine:queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
eee ne diyoduk rüzgar hakan abi:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Meşhur oldu o meşhur..
Geazeteci taklasına gelmiş..
Cepten bayağı konuştuk.
İyi birine benziyo..
İnce bi ayar gerekliydi.
Sağolsun kırmadı beni..
Senle adaşım..Onla yaşıtım.:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Meşhur oldu o meşhur..
Geazeteci taklasına gelmiş..
Cepten bayağı konuştuk.
İyi birine benziyo..
İnce bi ayar gerekliydi.
Sağolsun kırmadı beni..
Senle adaşım..Onla yaşıtım.:cherry:

Valla abi ben saf biri olduğunu taa en başta anladım...

Millet verdi veriştirdi ama SS'e az bişey vakıf olan biri şunu kesinlikle bili; karaköy trafiği gibi araçların adım adım gittiği bir trafikte taksideki gazatecinin alabileceği görüntü 2-3 kare fotoğraf veya 3-4sn görüntüyü geçemez.

Belli zaten adamlar vermiş gazı, öl kaldırabiliyo musun, bi bağırtsana şunu, tranvay yoluna girsene...

Bunu medya yıllardır yapıyor, milleti aptal yerine koymaya çalışıyorlar ama malesef millet değil kendileri aptal.

İstisnasız 6 ayda bir haber yaparlar, neymiş marangoz kendi kendine giden araba yaptı.

Hadi diyelim ki o marangoz, adamın aklı o kadar basıyor, 30Ytl'ye satılan bir kumandayı 2-3 röle ve servo motorla birleştirip arabaya takmış aklınca olmuş insansız araç.

Be gazeteci, sen universite mezunusun, nasıl bunu çiftçi, marangoz, kasap, insansız araç yaptı diye haber yaparsın???

Koskoca şirketinizde bir tane mi adam gibi adam yok, ses ışık teknisyeninizdemi yok?

Pek tabii hepsi var.. ama milleti keko zannediyor medyatik geyler...:pr:

Yer misin türkiyem? yemezsinn, ver muziği....

Bizz piri reislerin bizz hazarfen çelebilerin bizzz mimar sinanların çocuklarıyız yemeyiz bizzzzz:queen:

Reytinglerde tavan yapmışken mesajımı bitireyim ben:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bende zaten konuyu okuduysan bi iki mesaj yazmış gazetecileri suçlamıştım..
Yalan ve yanlı diye (Polis görmezden gelmiş) kızdım..
Yoksa ne ki..Kısa kısa görüntüler eklenmiş..
Bu arada hayrola ayaktasın..
Geçmiş olsun yataktan Rüzgar gibi fırlamışsın..
Üşütmeyesin diyecem ama tıpta böle bi terim yokmuş..
Hipotermi olmayasın..:p
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok feci hipoterdim abi, kusma ateş felan::arrow::

Uyuyamayınca da sıkıntıdan forum forum gezip hmm hmmm yapıyorum, çok anlıyomuşum gibi:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gkn Arkadaşım
Sen Genetiği Bozuk Görmemişsin Galiba Ayıp Etme

Ayıp eden biz miyiz ? Kusura bakma ama böyle senin gibi adımızı kötüye çıkaran adamlardan hiç hoşlanmayız ! Ne yapacaktık ya, bravo, süpersin mi diyecektik ! Sen ve senin gibiler yüzünden serseri diyorlar bize.. Tanışma topiğinde yaptığım şeyleri tasvip etmiyorum demişsin.. Neden yapıyorsun o zaman ? Birisi zorla mı yaptırıyor ! Allahımmm yaaa !!!
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be demek ruzgar hakan senmısın topık acmısın tanımıyorum demıstımde

sımdı arkadaşım senı kötu ınsan olarak ılan ettıgımız yok ama hareketler bıraz reklam amaclı bu bır gercek artı hoş deil ve doğru değil neyse bızlerın öğüdünü dinleyecek halın yok bu haraketlerı yapıyorsan böle yorumlara alısacaksın.aynı zamanda bıraz fazlada abartmıslar gercıde neyse.tel mel yazmısın forma bunlar marıfet değil sana korkak dıyen olmadı :wiinkk: zaten bulmak ıstesek buluruz bızde ıstanbulluyuz hooop :bounce:

sana özelden yazarım telımı adresımı gelırsın tanısırız hadı bakalım :wiinkk:

sanırım kuryemısın onun hakkında da görusebılırız
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
polislerin motoru yakalası cok zor zaten...ama o yakında girer bi kamyonun kasasına veya altına kopartır kafasını kolunu yeterki birinin aracına carpmasında ölürken zarar vermesin:queen::queen::bounce::cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Volkan paşam..
Bence o yazdığın mesajda biraz fazla arkadaım üstüne gelmişsin.
Biraz daha sakin olarak değiştirip yazarsan iyi olur..
Arkadaş şuan buraya üye oldu ve kaabahatının olduğunu gazetecilerin oyununa alet olduğunu bildirdi.:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Ayıp eden biz miyiz ? Kusura bakma ama böyle senin gibi adımızı kötüye çıkaran adamlardan hiç hoşlanmayız ! Ne yapacaktık ya, bravo, süpersin mi diyecektik ! Sen ve senin gibiler yüzünden serseri diyorlar bize.. Tanışma topiğinde yaptığım şeyleri tasvip etmiyorum demişsin.. Neden yapıyorsun o zaman ? Birisi zorla mı yaptırıyor ! Allahımmm yaaa !!!

eveet ben bu yuzden motorum var hala babama motor alacagim dedigimde serserimi olacaksin diooo:queen::queen::queen:1 yildir motorum var birkere evimin onune koyupta soooooyle bi bakamadim doya doya:salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
polislerin motoru yakalası cok zor zaten...ama o yakında girer bi kamyonun kasasına veya altına kopartır kafasını kolunu yeterki birinin aracına carpmasında ölürken zarar vermesin:queen::queen::bounce::cherry:


hayırlı akşamlar ben bu mesajları yeni okudum ben eşiyim tamam haklı olarak tepkilerinizi anlıyorum
bende tepki gösterdim ama kardeşim senin bulafların ne yenilir ne yutulur şiddetle kınadım seni
motora binen her insan yerine göre biraz şov yapar
bizimkine medya denk galdi napalım
bu kelimelere gerek yoktu
belki eşim cevap vermeme kızıcak ama olsun
unutmaki oda 2çocuk babası ve biri daha yeni dünyaya geldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst