dikkat - motosiklet kıyafeti giyin

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
motorsever arkadaşlar. böbreklerimi ve mesanemi üşütmüşüm.2.5 aydır tedavi oluyorum. motora binmeyi çok özledim,hepinizin yazılarını okuyorum.lütfen benim gibi kat kat değil,motorsiklet kıyafeti giyin. gerçi çok pahalı ama.by.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Böbreklerini ve mesaneni üşütmenin motora binme ile ilgisini anlamadım. Tıpta üşütme diye bir tanı yok. Hipotermi var, ama bu da seninle ilgili değil. Vücudu enfeksiyonlara açık hale getirecek hipotermi ise motora binmekle gerçekleşmez, tabii özel bir deney filan yapmıyorsan. Geçmiş olsun. Motosiklet korumalı giysiler hakkında söylediklerin ise doğru.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Böbreklerini ve mesaneni üşütmenin motora binme ile ilgisini anlamadım.
Tıpta üşütme diye bir tanı yok. Hipotermi var, ama bu da seninle ilgili değil. Vücudu enfeksiyonlara açık hale getirecek hipotermi ise motora binmekle gerçekleşmez, tabii özel bir deney filan yapmıyorsan. Geçmiş olsun. Motosiklet korumalı giysiler hakkında söylediklerin ise doğru.

ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::

hiç bir tuhaflık yok
böbrek üşütmesi diye birşey yoktur.iç organların üşümez.
arkadaş doğruyu söyledi diye tuhaf olduysa, evet bu işte bir tuhaflık var

rahatsızlanan arkadaşa da geçmiş olsun, umarım yakın zamanda düzelir
ancak motor kıyafetleri sandığı kadar pahalı değil, lbc veya nic marka kıyafetler hem ucuz hem kaliteli.
tabii arkadaş deri tulum istiyorsa bilemem...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar kask mont pantolon cizme derken belimizi unutmaayalım iyi kötü bi bellik bulun takın faydası tartışılmaz ... geçmiş olsun dostum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::

Kardeşim sende her başlıkta birilerine karşısın. Bırak milletin yorumunu. Seni ne alakadar eder adamın yaptığı yorum? Böyle herkese muhalefet olarak popüler olmaya çalışıyorsan yanlış yoldasın!
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun be arkadaşım umarım biran önce sağlığına kavusur motoruna doya doya binersin
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kardeşim sende her başlıkta birilerine karşısın. Bırak milletin yorumunu. Seni ne alakadar eder adamın yaptığı yorum? Böyle herkese muhalefet olarak popüler olmaya çalışıyorsan yanlış yoldasın!
Öncelikle arkadaşa geçmiş olsun tez elden iyleşir inşallah..
Fulish, takma kafana paşam yakın takipteyim ben..
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
ne tuhaf insanlar var?:silent::silent::silent::silent::



ya ne bıcım ıstır yaa.konu bı aarkadasımızın rahatsızlıgı yaptıgın yoruma bak soledıgın gıbı ne kadar tuhaf ınsanlar var ya.

arkadasım sanada gecmıs olsun allahtan acıl sıfalar
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Kışın motorundan kopamayıp gezenler veya işi icabı mecburi olarak binenler
bu işin alfabesindeki ilk şık olan thermal içliklerin ciddi ve fonksiyon görenle
rini kesinlikle ihmal etmemelidir.
Buna ilaveten orta katman olarak dağcıların polar uzun kollu sweat shirtleri hem kalınlıkyapmaması hemde sıcacık tutması yönünden çok konforludur.
Hele de dışına su geçirmeyen ciddi bir montunuz ve pantolonunuz varsa so-ğuk size vız gelecektir,ama maalesef ülkemizde EGZOST u ile övünerek ama
soğuktan kıpkırmızı şekilde gezenlerin yüzdesi çoktur.Bu arada özellikle kış
için CLOVER ın M3 WPceketini herkese tavsiye ederim,doktora verip eziyetle
kıvranacağınıza kendi canınızın kıymetini bilin.
 
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
5
Hoşgeldiniz. Tabi bunlara dikkat edip sizin düştüğünüz yanlışa düşmememiz için bizi uyarmanız güzel birşey. Hassasiyetiniz için teşekkür ederiz.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Böbreklerini ve mesaneni üşütmenin motora binme ile ilgisini anlamadım. Tıpta üşütme diye bir tanı yok. Hipotermi var, ama bu da seninle ilgili değil. Vücudu enfeksiyonlara açık hale getirecek hipotermi ise motora binmekle gerçekleşmez, tabii özel bir deney filan yapmıyorsan. Geçmiş olsun. Motosiklet korumalı giysiler hakkında söylediklerin ise doğru.

Nasıl yani , şimdi motora öyle evde giyindiğin kıyafetle binsen hasta olup üşütmez misin , hipotermi diyosunuz insan vücudunda hipotermi oluşma olasılığı nedir peki , mont,kask,korumalar sadece kazadan korunmak için midir ; size katılmıyorum....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Topiği açan hasta, yorum yapan Rigel doktor, eee ben de geleyim bari.. :cherry:

szr ; Özel bir deney filan yapmıyorsan demiş doktorumuz.. Sen de "evde giyindiğin kıyafetle binsen" demişsin.. Burda ki anlamı ben çıkarıyorum.. :) Sen de çıkar hadi bakalım.. :wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tubis paracetamol sabah akşam aç karınına mıydı yoksa tok karnınamı içiliyordu:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst