Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
servis bekle 1500-2000 km yi geçince düzelir diyo ben pek inanmadım.benimde aynıydı 2000 km oldu hala aynı artık bu bakımda sölicem.ama motorun karbüratörüyle oynatma diyolar.artık bakcaz bisiler.sizinkiler ne kadar yakıo.100 km de kac litre??

ilk aldığım zamanlar 100 km.de 12,5 ytl yakıyordu
1250 km. oldu arkadaşlar ilk bakımı 800 km. de yaptırdım.
hava filtresini temizlettim. debriyaj ayarı yaptırdım.
arka fren kampana takılıyodu arasıra onuda düzelttiler.

şimdi 100 km.de 10 ytl yakıyor. zamanla düşüyor :)
birde egsoz çok bağarmaya başladı baktırdım bişey yok dediler neden kaynaklanıyo olabilir?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ilk aldığım zamanlar 100 km.de 12,5 ytl yakıyordu
1250 km. oldu arkadaşlar ilk bakımı 800 km. de yaptırdım.
hava filtresini temizlettim. debriyaj ayarı yaptırdım.
arka fren kampana takılıyodu arasıra onuda düzelttiler.

şimdi 100 km.de 10 ytl yakıyor. zamanla düşüyor :)
birde egsoz çok bağarmaya başladı baktırdım bişey yok dediler neden kaynaklanıyo olabilir?


WALLAH BENZİN SORUNUNUZ VARSA TEK ÇÖZÜM KARBÜRATÖRÜ TEMİZLETMEK VE KARBÜRATÖRDE DE BİR ARIZA DA VAR OLABİLİR DEBRİYAJ AYARI YAPTIRINCA KALKISLAR DAHA SERİ OLUYOR DEĞİLMİ BENİMDE O SORUNUM VAR YAPTIRMADIM HALA ARKA KAVRAMA BALATALARI VE ÖN ÇEKİ BİLYELERİ VAR DEBRİYAJIN ORDA ONLARA BAKTIRTACAKTIM TEK SORUNUM O KALDI KALKISLARDA ZOR KALKIYOR AMA ONLARADA BİR BAKTIRTABİLİRSEM İNSALLAH ÇOK GÜZEL OLACAK SÜPER OLACAK :bounce:
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
abi güsel motor yaw ben de düşünüyom alsammı ama daha güsel modifiyede oluomuş haa
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
meraba arkadaslar benim motor şu an 5000 de ve ne eksozdan ses geliyor ne bakıma soktum v.s v.s 6 aydır z.burnu taxim yapiyorum 13 gidiş 13 geliş 26 km yol her gün bi sürü hava alajnına git akşamları sail yolunda durmadan git ve tık yok hala motorda 6 ay benim için güzel bi rakam bakıma gerek yok götürüp sorunları soruyorum hava filtresini yağını kendim değiştirdim 5 binde sevise götürdüm frenler iyi dedi kayışa da bişey olmas dedi ben castrol powe scotter 10 40 kullanıyordum bu servis in yağı performansımı arttırdı neden sizden görüş bekliyorum teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorların sorunu bıtmez kardesım mondıal falan hıkaye en ıysı dylandan sasmıycan nede olsa kalıte alıyosun mondıal gıbı dandık cın malı dııl bence sen o motoru hemen saaaaaaat:salut:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
arkadaşım 3 veya 4 bin ytl ye hakiki honda vardıda bizmi almadık anlamıyorum herkes çin mallarını kötülüyor çinliler bu motorları çıkarmasaydı şimdi pejolara talim ederdik başka markalar çıkarmış olsaydı enaz 8 - 9 bin ytl para çekerlerdi motorunu hoş kullanırsan bakımını yaparsan hiç bişiy olmuyor daha beni bikere bile yolda bırakmadı bende hiç korkmadım yola çıkmaya çünkü güveniyorum bakımını yapıyorum 2,5 yıl oldu alalı daha sıradışı sesbile gelmiyor motordan bikere motor yaptırdım ama tamamen benden kaynaklanan bi hataydı
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
2
bende HS ii de RS de ondan kalır yanıyok ama alsam hertürlü HS :cat:

bence HS çok ii ama RSnin de ondan kalır yanı yok ama ben 150 HS yi seçerimm
:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler honda dylan cok pahalı ben 150hs almaya karrar verdım bu motor hakkında ı seylerde duydum kotu seylerde cok sorunluymus lutfen bana yardın edermısınız:rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
9
5600 deyim motor da en ufak bir sorun yok kayış koptu ama ben değiştirmediğim için :) 550 deyim hala frenler sağlam 3 ere gösterdim sonra değişirsin iyi dedi eksozu değiştirdinmi diye soran oldu moturu servislerde beyendi nedense acaba son çıkan sürümünden mi kaynaklanıyor martta almıştım 7 aydır her gün 27 km yapiyorum z.burnu şişli arası canavar canavar :)
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
2200 km.deyim arkadaşlar 26/10/2007'de Bursa-İzmit Yaptım. 27/10/2007'de de geri döndüm. ibre 130'u vurdu 10bin devirde çok rahat gidiyor. Egsoz çok ısınınca egsozu tutan lastiklerden duman geliyor 5 dakika sonra kesiliyor. 1.2 Palio ile kapışırım :). Son Bir Şey Fazla Yağ Koydurmayın. Debriyajın Üstünde Tahliye Hortumu var fazla yağı atıyor. jant, debriyaj kapağı yağ içinde kalıyor. Benden Bu kadar. Gözüme Çarpan şeyler olunca paylaşmaya devam edeceğim.

Herkese Keyifli Sürüşler...

WALLAH BENZİN SORUNUNUZ VARSA TEK ÇÖZÜM KARBÜRATÖRÜ TEMİZLETMEK VE KARBÜRATÖRDE DE BİR ARIZA DA VAR OLABİLİR DEBRİYAJ AYARI YAPTIRINCA KALKISLAR DAHA SERİ OLUYOR DEĞİLMİ BENİMDE O SORUNUM VAR YAPTIRMADIM HALA ARKA KAVRAMA BALATALARI VE ÖN ÇEKİ BİLYELERİ VAR DEBRİYAJIN ORDA ONLARA BAKTIRTACAKTIM TEK SORUNUM O KALDI KALKISLARDA ZOR KALKIYOR AMA ONLARADA BİR BAKTIRTABİLİRSEM İNSALLAH ÇOK GÜZEL OLACAK SÜPER OLACAK :bounce:

karbüratöre baktırdım sorun yoktu yinede temizlettim. benzin yakışı güzel.
25 liralık benzinle bursa - izmit - bursa yaptım. tahmini 275 km. 4bin devirde egsozdan tıkır tıkır sesler geliyor. gaz yiyince kesiliyor. sol kısa yandı ama uzunlar yanıyor. ampülü değiştircem.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar,
öncelikle bugün kurban bayramı, fakat 150HS bölümüne bakan fazla olmadığı için ben sizin geçmiş kurban bayramını kutluyorum :)

benim motor şuanda 2900 Km. geçen hafta bakıma soktum
genel olarak
sibop ayarı yapıldı,
elektrik aksamı sağlamlaştırıldı,
aküsü şarj edildi,
bujisini yağını hava filtresini değiştirildi.
egsoz bütün contları attı garantiye fax çektik bakalım yeni egsoz ne zaman gelecek şimdilik çıkma egsozla idare ediyorum.

100 Km.de 9-10 YTL arası yakıyor.

selenin kilidi elimde kaldı biraz hassas benzin alırken dikkat edin.

hepinize kazasız belasız sürüşler...

sansar.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2007
Mesajlar
14
merhaba arkadaşlar sitenize yeni üye oldum adım kürşat daha önceden misafir olarak giriş yapıyordum bende 151rs var ama burda yazılanların çoğunu okudum hs iyi gibi geldi tipi çok güzel hs nin ama ben daha hızlıdır diye gittim rs aldım samsunda oturuyrum samsundan arkadaşımla beraber havzaya gittik tam havza girişinde motor kitledi 200 ytl masraf çıktı sizce uzun yola gelmiyomu bu motorlar bide benim motor düz yolda 93-95le gidiyor normalmidir yokuş aşağa en fazla 130 yaptım sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar yeniden merhaba.uzun bi zamandır foruma ugrayamıyordum.bundan sora burdayyım:cat:.bakıyorumda pek fazla bişeyler yazılmamış.herhalde kimsede sorun yok motorlar iyi gidio.benim motor daha 2000 km bile olmadı:pr:nerdeyse 3-4 aydır yatıo çalıştırmaya fırsatım olmuyo.inşallah denediğimde çalışır.yazdan beri kontana anahtarını sokmak nasip olmadı:salut: inşallah yaz aylarında 2000 bakımına götürüp üsütünde ufak tefek modifiye işlemlerine başlıcam.ama şu egzoz sesini nası abart gibi çıkartıyolar onu bulamadım.bi iki motorcuya gittim biri egzoz delincek dedi.diğeri susturucu çıkıcak dedi ama baktım susturucuyu nerden çıkartıcak.siz böle bişi yaptınızmı?


merhaba arkadaşlar sitenize yeni üye oldum adım kürşat daha önceden misafir olarak giriş yapıyordum bende 151rs var ama burda yazılanların çoğunu okudum hs iyi gibi geldi tipi çok güzel hs nin ama ben daha hızlıdır diye gittim rs aldım samsunda oturuyrum samsundan arkadaşımla beraber havzaya gittik tam havza girişinde motor kitledi 200 ytl masraf çıktı sizce uzun yola gelmiyomu bu motorlar bide benim motor düz yolda 93-95le gidiyor normalmidir yokuş aşağa en fazla 130 yaptım sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim

arkadsım ben en fazla 100 km yaptım uzun yol tık demedi.hız olarak sorarsan gayet normal bu motorlarda hızı düşünmicen.80-90-100 normal 130 yokuş aşşada iyi.ben düz yolda 120 ye dayanmıştım eğer ibre doğruysa.hız meselesini kafana takma.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
merhaba arkadaşlar bende uzun bir süreden beri foruma giremiyorum gerçekten hiç kimse bişey yazmamıs buda benim dikkatimi çekti wallah bwnim motor su an 10600 km de sorunum yok alllaha çok şükür akşam motoru deneme amaçlı düz yola çıktım 110 yaptı demmekki motorda daha sorun yok modifiye olarakta parklara şimşek gibi patlayan ampul taktım süper bişey sizede tavsiye ederim farları değiştirdim civalı beyaz ampul ve plaka yı aydınlatan ampulu çıkardım onun yerine 7 renkli ampul taktım ve bir kaç yazı ve yapıştırma gayet güzel oldu yazada neon olayını düşünüyorum kısmetse alıcam sizde çeşitli seyler yazın arkadaslar olmuyor böyle :cat::bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
banarlı arkadasım beyaz civalı ampulleri nasıl taktın?onlar bildiğim kadarıyla soket girişli oluyr.soketli girişe dönüştüren bi parçamı var?
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
60
zat

mondıalın en ıyı motoru mct250 ile 150 zat ozellıkle 150 zat maxı scooter olmasının yanında goruntusu ıtıbarıyle bıde su sogutmalı olsa honda nın makınalarından sonra gelebılırdı pıyasada soz sahıbı olabılırdı aksamı ozellıkle plastık aksamı cok kalıtesız .
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
banarlı arkadasım beyaz civalı ampulleri nasıl taktın?onlar bildiğim kadarıyla soket girişli oluyr.soketli girişe dönüştüren bi parçamı var?



murat arkadasım beyaz civalı ampulleri ampulun takıldığı duyları kestim 3 tane soket dediğin yere kablonun ucuna uçları taktım ve yerine yerleştirdim devam farlar yalnız tam beyaz değil ama süper yarı sarı yarı beyaz resmen nokta atışı yapıyor sahane bişey tavsiye ederim :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
bende aldım bugun.motorsiklet far ampuluymuş.dışı mavi çift duylu.soketlide değildi.kafama takılan bizim motorunkilerde cift duylumu??bide bunlar değiştirirken farın arkasındaki lastiği çıkartıp iki tane vidayı sökücez dimi far ampulu komple öle çıkar başka bi türlü çıkartmayı göremedim ben
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bende aldım bugun.motorsiklet far ampuluymuş.dışı mavi çift duylu.soketlide değildi.kafama takılan bizim motorunkilerde cift duylumu??bide bunlar değiştirirken farın arkasındaki lastiği çıkartıp iki tane vidayı sökücez dimi far ampulu komple öle çıkar başka bi türlü çıkartmayı göremedim ben



hayır soket derken ampulun üzerinde 3 tane giriş yeri var üç tane de kablo olduğuna göre o kablonun ucuna uç bağlıyoruz o kadar evet o iki vidayı sökücen ve mandalı kaldırıcan tel gibi bişi çift duylu değil 3 duylu

farlar bunlar işte dehset bişi takarsan anlarsın​




 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
hıı.benimkide buna benziyor.çift duyluydu benim aldığım.motosiklet far ampulu dedim adam onu verdi.bunlar motor için olanlardan dedi.yarın denicez görcez sağoll
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst