- Katılım
- 26 Ağu 2007
- Mesajlar
- 8
servis bekle 1500-2000 km yi geçince düzelir diyo ben pek inanmadım.benimde aynıydı 2000 km oldu hala aynı artık bu bakımda sölicem.ama motorun karbüratörüyle oynatma diyolar.artık bakcaz bisiler.sizinkiler ne kadar yakıo.100 km de kac litre??
ilk aldığım zamanlar 100 km.de 12,5 ytl yakıyordu
1250 km. oldu arkadaşlar ilk bakımı 800 km. de yaptırdım.
hava filtresini temizlettim. debriyaj ayarı yaptırdım.
arka fren kampana takılıyodu arasıra onuda düzelttiler.
şimdi 100 km.de 10 ytl yakıyor. zamanla düşüyor
birde egsoz çok bağarmaya başladı baktırdım bişey yok dediler neden kaynaklanıyo olabilir?
