Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
deşifre ettirme kendini bana :p
viragodan başka motormu alabilion sanki motoshoptan :p
onu geçtim utanmadan bide tgb yazmış :p
5 gün kaldı kurtaracam seni bu hayattan burcu dayan :p
6 fingers + elma dilimi patates + bira yetkili bayisi olacaz:queen:

virago bi kere bile bende kalmadı al-ZAYMIRRR seniii
:queen:

fz6, 600rr, transalp, cbr125, shadow, fazer, gsx r 1000 bugüne kadar bende kalan motorlar :bounce:

her yanına gelişimde yalvar yakar ''ver de bi tur atim'' die motor isteyen sen değil misin :queen:

en azından ben kimseden motor dilenmiyorum, işe girme anlaşmam bu ''istediğim motoru alır çıkarım'' :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
virago bi kere bile bende kalmadı al-ZAYMIRRR seniii
:queen:

fz6, 600rr, transalp, cbr125, shadow, fazer, gsx r 1000 bugüne kadar bende kalan motorlar :bounce:

her yanına gelişimde yalvar yakar ''ver de bi tur atim'' die motor isteyen sen değil misin :queen:

en azından ben kimseden motor dilenmiyorum, işe girme anlaşmam bu ''istediğim motoru alır çıkarım'' :cherry:

Alzaymır mı yalancı mı çelişkisi geldi yine aklıma :cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
virago bi kere bile bende kalmadı al-ZAYMIRRR seniii
:queen:

fz6, 600rr, transalp, cbr125, shadow, fazer, gsx r 1000 bugüne kadar bende kalan motorlar :bounce:

her yanına gelişimde yalvar yakar ''ver de bi tur atim'' die motor isteyen sen değil misin :queen:

en azından ben kimseden motor dilenmiyorum, işe girme anlaşmam bu ''istediğim motoru alır çıkarım'' :cherry:

sebepsiz yere üzerime geliosun. foyanı çıkarıcan ortaya..
600rr ı 1 kere srad1000 i hiç kere gördüm. ben görmediysem almamışsındır.. kamuoyunu hiç almadığın yada 1 kerecik aldığın motorları hep altımda diye yanlış bilgilendirme. honda da iken paso ta ile gezerdin doğrudur ama burda hiç görmüyorum.. sözleşmen nasıl bilmem ama gördüklerim bunlar:p
biraz daha devam edersek ortaklık bitecek düşmanlık başlayacak sana sölim ben:p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
motorun%75ini ben kendi kredimle ödüyorum. hepsini ödicektim o kadar kredi vermediler babamlardan borç aldım..



sendeki araba da başkasının malı. motor manyağı olmasam ve trafikte bunalmasam bende arabayla dolaşim ne deişecek? yani hergün karşına bi hyundai ile ertesi gün audi ile dier gün honda ile dier günde bmw ilemi çıkayım? sonra bunlar benim dierek kendimi mi kandırayım :p

bmw diyerek eniştenin, audi diyerek karısının arabasını ne karıştırıon ki :queen:
ben en azından evimin arabalarını kastetmiştim :cherry:

2 yıl önce motor aldım diye bana cephe alıp arabamı sattılar :pr:
motora karşı olmasalar ben altıma 2008 hayabusa da çektirmesini bilirim :bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Alzaymır mı yalancı mı çelişkisi geldi yine aklıma :cherry:

alabileceği tek motor virago demek istedim..

burcuya sesleniyorum. sözleşmesi gereği istediğim motoru alır çıkarım ı kullanarak akşam yanıma hayabusayla gelirmisin?

bmw diyerek eniştenin, audi diyerek karısının arabasını ne karıştırıon ki :queen:
ben en azından evimin arabalarını kastetmiştim :cherry:

2 yıl önce motor aldım diye bana cephe alıp arabamı sattılar :pr:
motora karşı olmasalar ben altıma 2008 hayabusa da çektirmesini bilirim :bounce:

karısı dediğin ablam.. en yakınım..o da bizim ev sayılır.. hani başkasının arabasını kendimizin sanıyoruz ya :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
sebepsiz yere üzerime geliosun. foyanı çıkarıcan ortaya..
600rr ı 1 kere srad1000 i hiç kere gördüm. ben görmediysem almamışsındır.. kamuoyunu hiç almadığın yada 1 kerecik aldığın motorları hep altımda diye yanlış bilgilendirme. honda da iken paso ta ile gezerdin doğrudur ama burda hiç görmüyorum.. sözleşmen nasıl bilmem ama gördüklerim bunlar:p
biraz daha devam edersek ortaklık bitecek düşmanlık başlayacak sana sölim ben:p

senle uzuuun süre görüşmedik ki, görüştüğümüz zamanlarda gördüğün motorlar aklında kalmış.

ben yalan söylemem, yalan söylicek bi durum söz konusu değil.

ama beni yalancı durumuna düşürerek sen yalan söylüyorsun veya iftira atıyorsun.

o saydığım motorların hepsini aldım, hatta içlerine bir de 2 zamanlı scooter peugeot'u ekle :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bmw diyerek eniştenin, audi diyerek karısının arabasını ne karıştırıon ki :queen:
ben en azından evimin arabalarını kastetmiştim :cherry:

2 yıl önce motor aldım diye bana cephe alıp arabamı sattılar :pr:
motora karşı olmasalar ben altıma 2008 hayabusa da çektirmesini bilirim :bounce:

tekrar ekliyorum :p
2 yıl önce motor aldım diye bana cephe alıp arabamı sattılar :pr:
motoru alman için bizzat kartı veren annenler değilmiydi :p ne satması arabası :p
alzaymır :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yediemin deposuna çevirdin beni, yarın işyerimi boşalt yoksa çöplerini kapının önüne koyarın:queen:

Baba parasıyla motor mu alınırmış, o parayla jeep alacan jeep :queen::queen::queen:

Yeddieminde çamaşır makinesi buzdolabı filan oluyomuş.. Senden alıyım varsa :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
senle uzuuun süre görüşmedik ki, görüştüğümüz zamanlarda gördüğün motorlar aklında kalmış.

ben yalan söylemem, yalan söylicek bi durum söz konusu değil.

ama beni yalancı durumuna düşürerek sen yalan söylüyorsun veya iftira atıyorsun.

o saydığım motorların hepsini aldım, hatta içlerine bir de 2 zamanlı scooter peugeot'u ekle :cat:

şimdi burda 2mizinde birbirimizn üstüne gelme olayı var bana atma suçu tek :p
ayrıca seni yalancı durumuna düşürmek için yalan söylemiorum. sen bildiklerini ben bildiklerimi sölüorum :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yeddieminde çamaşır makinesi buzdolabı filan oluyomuş.. Senden alıyım varsa :queen:

Napıcan çamaşır makinesini, işin ne, otur yıkaa kadın kısmısı seni:queen:

Ya tequ niye Burcu'yla uğraşıyosun ki, Pınarla uğraş valla bak daha zevkli:queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
tekrar ekliyorum :p

motoru alman için bizzat kartı veren annenler değilmiydi :p ne satması arabası :p
alzaymır :p

annem: ''git al ama kask falan takacaksın''

aradan 6-7 ay geçti...

babam: ''zaten hep motora biniosun, araban boşuna yatıo, satıom ben onu''



bilgisiz:cherry:

alabileceği tek motor virago demek istedim..

burcuya sesleniyorum. sözleşmesi gereği istediğim motoru alır çıkarım ı kullanarak akşam yanıma hayabusayla gelirmisin?



karısı dediğin ablam.. en yakınım..o da bizim ev sayılır.. hani başkasının arabasını kendimizin sanıyoruz ya :p

işyerinde bize ait hayabusa yok, anlaşmamda müşteri motorları yok!
en kısa zamanda başka bir hayabusa ile yanına gelirim :cat:



bu arada hayabusa kullandığımı biliosun, hatta şahit de oldun ( artı hayabusa kullanması zor bi motor mu ki bu kadar büyüdü gözde anlamadım )
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Napıcan çamaşır makinesini, işin ne, otur yıkaa kadın kısmısı seni:queen:

Ya tequ niye Burcu'yla uğraşıyosun ki, Pınarla uğraş valla bak daha zevkli:queen:

burcuyla uğraşmıyorum ki :p öle muabbet edioruz.
pınarrla da sen uğraş benim yaş gurubumum çok üstünde o :p

annem: ''git al ama kask falan takacaksın''

aradan 6-7 ay geçti...

babam: ''zaten hep motora biniosun, araban boşuna yatıo, satıom ben onu''



bilgisiz:cherry:



işyerinde bize ait hayabusa yok, anlaşmamda müşteri motorları yok!
en kısa zamanda başka bir hayabusa ile yanına gelirim :cat:



bu arada hayabusa kullandığımı biliosun, hatta şahit de oldun ( artı hayabusa kullanması zor bi motor mu ki bu kadar büyüdü gözde anlamadım )

niye vedatın yokmu? sizin sayılır. hatta sayılmaz bizzat sizin..
hayabusayı da zor olduğundan değil pahalı die bide aklıma ilk o geeldi die söledim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
şimdi burda 2mizinde birbirimizn üstüne gelme olayı var bana atma suçu tek :p
ayrıca seni yalancı durumuna düşürmek için yalan söylemiorum. sen bildiklerini ben bildiklerimi sölüorum :p

beni yalancı durumuna düşürerek bildiklerini söylüyorsun :wiinkk:

bildiklerini de bilmemezlikten geliosun:
hayabusa ile yanına gelemiyeceğimi zannetmen gibi

(ismi lazım olmayan abim, hayabusasının her zaman bende olabileceğini söyler durur. ama ben almam)(bunu da bilirsin):cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
atışma diim o zaman :p tmm biraz abartmış olabilirim ama çok üstüme geldin :p
baba parasıymış.. bu yaştaki adama denirmi olm öle laf :p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
adam oldun mu ki? sen kenine adam dion? :mrgreen:
:queen: gömmmmmmmmmmmmmmm:queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ya şurda yeter dedik susalım adam gibi konuşalım dedik.. yok arkadaş .. illa tahrik edicen beni.. illa konuşturacan..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst