Fiyatlar daha düşer mi?

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar, 2.el ybr bakıyorum ama son 2 aydır pek düşmedi fiyatlar ; malum

motosiklet sezonunda değiliz fiyatların yaza göre nispeten daha düşük olması

gerekirken özellikle Ybr nin 2006 ve üstü modellerinin

fiyatları bana şişik geliyor ; acep biraz daha beklemek mi gerekiyor , yoksa ya

Bismillah deyip almalı mı artık:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
pek yakında fiyatlar yeniden yükselişe geçecek, acele et :bounce:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Benim ümidim şöyle Nisan a kadar fiyatların artmayacağı yönünde ama malesef düşmüyorda:silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ben mart ayında fiyatlar yavaş yavaş yükselir diye düşünüyorum. Ocak ve şubat ayı ortası arasında almaya müsaitsen ala bilirsin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Her malın bir ederi vardır düşüncesinden hareketle fiyatların düşmeyeceğini düşünüyorum :)

Acil satan veya motoru koyacak yeri olmayan biri piyasa fiyatının altında verebilir ama

İlanlardak rakamlarada pek takılmamak lazım. İlan sahibini arayıp pazarlık edilebilir.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
fiyarlar etiket olarak pek inmez sanmıyorum! ama gördüğün temiz makinalar için bi iletişime geçmeni tavsiye ederim pazarlık payı yüksek oluyor
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
günlük kollamalısın
internetteki ikinci el sitelerine sabah düşüp akşama satılan motorlar var..:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
özellikle 2000 ytl altı ybr'ler her ne kadar kurye değilim deselerde fazla inanma:cat:

2000-2500 ytl aralığında 2006 -2007 model çok temiz ybr ler düşüyor bazen ama günlük takip etmek lazım

bir mala ne kadar talep var ise fiyatta ona göredir:cat:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hepinize teşekkürler arkadaşlar,

Babaçi , Ybr sayfasında sahibindende bi link atmıştım gri Ybr , kaçırdım onu satılmış , biraz ağır kaldım , iş güç fırsat bulabilsek:pr:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Sahibinden.com daki fiyatları takip ediyorsan ordaki fiyatları kaaleye alma pek.
7500 ytl yazan arabayi arkadasa 5500 liraya almistik.
Genelde arabarti fiyat yazıyor
Birazda pazarlık etme kabiliyetine bağlı
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
bence fiyatlar şimdiki olanlardan daha fazla düşmez bu zamanlar fiyatların en düşük olduğu zamanlar sen fazla beklemeden al:cat:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ybr ı bilmem ama benim araştırdığım motorların fiyatları ince ince düşüyor.
bu bi süre daha bu şekilde gider diye düşünüyorum.
ama sen kelepir bi motor yerine temiz bi motor alırsan daha iyi edersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst