- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, 2.el ybr bakıyorum ama son 2 aydır pek düşmedi fiyatlar ; malum
motosiklet sezonunda değiliz fiyatların yaza göre nispeten daha düşük olması
gerekirken özellikle Ybr nin 2006 ve üstü modellerinin
fiyatları bana şişik geliyor ; acep biraz daha beklemek mi gerekiyor , yoksa ya
Bismillah deyip almalı mı artık
motosiklet sezonunda değiliz fiyatların yaza göre nispeten daha düşük olması
gerekirken özellikle Ybr nin 2006 ve üstü modellerinin
fiyatları bana şişik geliyor ; acep biraz daha beklemek mi gerekiyor , yoksa ya
Bismillah deyip almalı mı artık