1 Kırık Motorcu+2 Hatun..Sonu Çok Fena

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Biz evde kös kös oturmayalım, yabancı hatun dediğin saçmalar.. Gel şu demirlerin içine oturalım, hansta motorun arka tekeriyle bizi döndürsün.. Ölürsek tarihe geçeriz ölmezsek heyecan yaşamış oluruz dediler herhalde :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Biz yardımsever Türk erkekleri, Kanka yakınlığındaki! kız arkadaşlarımıza,
Bisiklete binmeyi, araba sürmeyi, motosiklet kullanmayı, tavlada zar tutmayı,
imkansız da olsa pc ye format atmayı öğretmeye can atarız ki kanka bilem olsalar potansiyel karşı cins yakınlaşma içgüdüsü vardır..Hatta öğrenmek istemiyenleride özendirmek için çok badirelerde atlatılır..
Erkekler doğuştan bilmese bile öğrendiğini öğretme eğilimi değişik nedenlerden baskın çıkar yani..
Herkesin üstüne alınmasına gerekte yoktur ki şekil 1-a videoda hazır mevcuttur(başına gelecekleri tahmin edebilse bile teslimiyet halinde bulunan kuzu taklitçileri ve acı sonları.)
Selamlar...

Bisiklete binmeyi erkek kardeşime ben öğrettim. Yüzmeyi de. Birgün ikimiz otelin havuzuna giriyorduk, 8 yaşlarındayım atladım suya.. Çıktım, oturdum kenara. Bi heves attı kendini suya, boğuluyordu çıkardım. Sonra öğrettim yüzmeyi. Ehliyetimi aldım şimdilerde bana da kursa yazdır beni diyor. Motorla zaten alakası yok arabayla bari olsun... Pc dersen geçen de işlemcinin fanı kırılmış, oyun oynuyorum donuyor pc. Erkek arkadaşım gitti yenisini aldı taktı.. Kardeşime dedim ne dese beğenirsin. Oyun oynayınca donuyor, oynamam donmaz diye düşündüm dedi.. :) Erkek kardeşim benden sadece 2 yaş küçük. Her neyse üstüme alındığımdan değil. Hayatta sadece siz yoksunuz. Dünyayı siz kurmadınız, sadece bizim gibi bireysiniz. Bu kadar bencil olmayın... Senin gibiler değil öğretmeyi öğrenmeye de açık değillerdir.. Herşeyi bilirler (bildiğini sanarlar çünkü)...

Saygılar.. :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Biz evde kös kös oturmayalım, yabancı hatun dediğin saçmalar.. Gel şu demirlerin içine oturalım, hansta motorun arka tekeriyle bizi döndürsün.. Ölürsek tarihe geçeriz ölmezsek heyecan yaşamış oluruz dediler herhalde :)
Çok güzel yorum Pınar abla::biggrinn
ama bi de bizim magandaları düşün sen
hanım gel motorla bi üstünden geçiyim senin::pala::
:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Senin gibiler değil öğretmeyi öğrenmeye de açık değillerdir.. Herşeyi bilirler (bildiğini sanarlar çünkü)...

Saygılar.. :wiinkk:

Önyargılı olmamayı vede geyikle-polemik arasındaki farkı öğrenmeye açık tarafına sorar mısın bi ara?? :p:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Önyargılı olmamayı vede geyikle-polemik arasındaki farkı öğrenmeye açık tarafına sorar mısın bi ara?? :p:p

Ön yargılı olan ben miyim ¿ Önce ilk mesajı kim yazmış onu oku, ondan sonra oku bana çevir lütfen..

Her fırsatta ehliyetimizi elimizden alanlar sizler değil misiniz bizim ¿ Kadınlara araç vermeyeceksin diyen.. ¿ Kimmiş ön yargılı olan.. Ben mi ¿ Sizler mi ¿
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Öğrenmeye açık işte açıkça yazıyor ya orada sadece noktalama işareti pek kullanmamışımdır onuda ben öğreneyim :p:p:p

öğren ki noktalama işaretlerini baban gibi anlaşılmaz olmasın yazdıkların :silent:

öğren ki noktalama işaretlerini baban gibi; anlaşılmaz olmasın yazdıkların :cat:




hatırladınız mı ilkokuldaki bu geyiği :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
eee 2 zamanlı ile şaka olmaz
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hööörreeeeeee:queen::queen:

Delimi bunnar yaavv, gız dediğin moturla gezdirilir dağ bayır, helecan olsun diye iki de sudan geçtinmi tamam:mrgreen: Ne biliim, motor kullanmayı öğret, motora pisiklet gibi davranmalarını seyredip içinden gül, ama böyle de yapılmazki:silent: Fırlatıp attılar gızları, yazıktır yaavv:mrgreen:

Bendeniz en fazla motorun egzostuyla mangal yaktım, bunu da kimse keşfedememiş diye kendi kendime sevinmiş biri olarak gıpta etmedim değil:mrgreen:

Allah seni topaç etsin Pandrosum:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hupst acımış olsa gerek :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
278
ölmemişlerdirde ciddi ezik ve yaralar vardır belkide bişey olmamışta olabilir şans bu işler
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
way beeeaaaahhhh la bunlar durup durup bugün ne salaklık yapsam diye düşünüyolarmıdır acaba:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hööörreeeeeee:queen::queen:

Delimi bunnar yaavv, gız dediğin moturla gezdirilir dağ bayır, helecan olsun diye iki de sudan geçtinmi tamam:mrgreen: Ne biliim, motor kullanmayı öğret, motora pisiklet gibi davranmalarını seyredip içinden gül, ama böyle de yapılmazki:silent: Fırlatıp attılar gızları, yazıktır yaavv:mrgreen:

Bendeniz en fazla motorun egzostuyla mangal yaktım, bunu da kimse keşfedememiş diye kendi kendime sevinmiş biri olarak gıpta etmedim değil:mrgreen:

Allah seni topaç etsin Pandrosum:cat:


böle bir çılgınlıkta biz yapalım abi...İHSANHAKAN abiyi bide BURAKİ 77 yi koyalım böle bir mekanizmaya...sallayalım...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst