Seral 'in yeni ER6F 'i hayırlı olsun..

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı Olsun, Kazasız Belasız Sürüşlerim Dilerim... :rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayılrı uğurlu olsun, çok yakışmış:wiinkk:
kazasız belasız dah iyisini alana kadar birlikte olursunuz inşallah:rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Yılan gibi motormuş vallaa, zaten güzel dediğim bir motordu,
siyah da baya bir yakışmış.

Kazasız binmek nasip olsun inşallah, iyi sürüşler :cat:


:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun seral kazasız belasız kullanasın inşallah...umarım yeni motorunu sağın solun gaza getirmesiyle değilde kendi tecrübenden emin olup daya iyisini kullanmaya hazır olduğun için almışsındır...nitekim motora bu sene başlayan birisi olarak biraz acele ettin gibime geldi...daha mayıs'ın başında CBR125'in üstünde zor duruyodun...dost gerçeği acıyı söyler...yinede herşey gönlünce olsun...allah kaza bela göstermesin...güzel günlerde binesin...:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin...
darısı başına komtan ım.hyoyu satamadınmı daha.seninde yeni motosiklet ilanını sabırsızlıkla bekliyoruz:wiinkk:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ALLAH kaza bela vermesin hayırlı uğurlr olsun grenajın asfalt görmesin sen syriananın dediğine bakma kendine güveniyorsan olay bitmiştir bende 200 lükten 600 e geçecem tamamen kendine güven meselesi tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.benimde aklımda olan bir motor.Kaça aldın acaba biraz bilgi verebilirmisin?SIFIR gibi duruyorda :silent: siyahıda ayrı bir güzel canım :p :) :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Seral hayırlı uğurlu olsun.. Allah güzel günlerde kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Bol anılı km ler dilerim :rendeer:
seral bu arada hakkaten çok güzel.. evleirmiz yakın benim kaskım falanda var alırsın arkana:cherry:
Kıza bak yaa bi sakatlandık, kaskı da kaptı bizi hemen satışa getirdi :p
Küstüm işte küstüm ::miiz::
Hayırlı uğurlu olsun.. Kazasız belasız kullan... :)
Neden bütün motorcu hatunlar İstanbul'da biri bana bunu açıklasın lütfen.. :pale:
Yaa Tuğba ayıpsın.. Ben oraya transfer olurum, şu borçlara bi yardımcı oluver yeter, fazla bişiy istemiyorum :queen:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Hayırlı olsun, çok güzel ve beğendiğim bir motosiklet. Güle güle kullanman dileğiyle...
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
hayırlı olsun seral kazasız belasız kullanasın inşallah...umarım yeni motorunu sağın solun gaza getirmesiyle değilde kendi tecrübenden emin olup daya iyisini kullanmaya hazır olduğun için almışsındır...nitekim motora bu sene başlayan birisi olarak biraz acele ettin gibime geldi...daha mayıs'ın başında CBR125'in üstünde zor duruyodun...dost gerçeği acıyı söyler...yinede herşey gönlünce olsun...allah kaza bela göstermesin...güzel günlerde binesin...:cat:

Maziye bir bakıver neler neler bırakmış diye bir şarkı vardır Bülent. Senin hatırladığın Tophane buluşmasından sonra ben geçen haftalarda yine Tophane’deydim. Yer aynı, insanlar aynı...Ama bu sefer arkamda 70 kilo civarında bir artçıyla geldim mekana. Ve aynı akşam arkadaşım bana benden fazla güvenerek gıcır gıcır 600RR’ın anahtarını verdi. Gaza getirmekle cesaretlendirmek farklı şeyler.
Demem o ki; bazıları konuşur bazıları gelişir. Senin hatırladığın Tophane buluşmasından sonra seninle bir kere daha karşılaşmıştık ve sen "sürüşünü çok ilerletmişsin ilerde sıkı bir motorcu olacağına inanıyorum" yazmıştın.

Sonuçta hayatında ilk defa motoru alıp buluşmaya gitmek böyle hoş anılar bıraktı:) Ama evde oturarak km ler ilerlemiyor, tecrübe de edinilmiyor.

Temennilerin için teşekkür ederim, endişelerin için ise bir gezmeye çıkalım ama ben CBR’ı alıyım, imzamı önce onunla atayımJ
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan, hiçbir yerde hiçbir şekilde paralanmasın...:)

Tüh be teşekkür mesajından sonraya kaldım derken, mesaj mesajının arkasında kaldığımı fark ettim bir nebze rahatladım.:p

İyi günlerde kullanman dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
güzel motor ben de bunun küççüğünden alcam:cat:
ninja 250R
KawaksNinja250R.jpg

nazar değmesin maşallah çok güzel
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Maziye bir bakıver neler neler bırakmış diye bir şarkı vardır Bülent. Senin hatırladığın Tophane buluşmasından sonra ben geçen haftalarda yine Tophane’deydim. Yer aynı, insanlar aynı...Ama bu sefer arkamda 70 kilo civarında bir artçıyla geldim mekana. Ve aynı akşam arkadaşım bana benden fazla güvenerek gıcır gıcır 600RR’ın anahtarını verdi. Gaza getirmekle cesaretlendirmek farklı şeyler.
Demem o ki; bazıları konuşur bazıları gelişir. Senin hatırladığın Tophane buluşmasından sonra seninle bir kere daha karşılaşmıştık ve sen "sürüşünü çok ilerletmişsin ilerde sıkı bir motorcu olacağına inanıyorum" yazmıştın.

Sonuçta hayatında ilk defa motoru alıp buluşmaya gitmek böyle hoş anılar bıraktı:) Ama evde oturarak km ler ilerlemiyor, tecrübe de edinilmiyor.

Temennilerin için teşekkür ederim, endişelerin için ise bir gezmeye çıkalım ama ben CBR’ı alıyım, imzamı önce onunla atayımJ

Seral yazımdaki ince ayrıntıyı anlamış olmanı temenni ederdim...Dostça bir uyarıydı sadece...motora ne zaman başladığından yola çıkmıştım...''evde oturarak km'ler ilerlemiyor demişsin'' en son görüştüğümüzde sormayı unutmuştum toplam kaç km yaptın CBR125'le merak ettim doğrusu...asıl vurgulamak istediğim hiçbirşey için acele edilmemesi gerekliliğiydi...bu da seni düşündüğüm için dostça yaptığım bir uyarıydı...yoksa bende herkes gibi tebrikler,bravo,aferin yapıp geçebilirdim...

ilk mesajımdada dediğim gibi sen kendini hazır hissedipte almışsan ne ala,ama arkadaş ortamı gazı motosiklet camiasında her zaman olan bir olaydır...bende 2004'de başladığımda aynı sene bana R6 kullanabilirsin demişlerdi ama şükürler olsunki kimsenin gazına gelmedim...anlatmak istediğim buydu...yoksa seni ilerde hayabusa ilede görmek isterim ve buna gerçekten sevinirim emin ol...ama desene ne desek boş insanlar yine bildiklerini okur...konuyu başka yerlere çeker...sitede zaten son zamanlarda tecrübeli kişilerin anlamlı yazıların paylaşıldığı platformdan ziyade geyiğin gırla döndüğü bir yer olmaya başladı...boşver sen insanların iyiliğini düşünme diyenlerde yok değildir ama değer verdiğim insanlar için bunu yapamıyorum umarım beni anlamışsındır...:rendeer:
 
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
20
Hayırlı Olsun

Merhaba,

Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.

Sahibine de çok yakışmış..:cat:

Serdar DEMİR
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Hayırlı uğurlu olsun!
Allah kaza bela vermesin!
Nazardan, kem gözlerden korusun!
Daha nice motorlar nasip etsin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst