Niyet SİMAV...

Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
13
Sevgili Cumhur Bozdağ ve ben Pazar sabahı saat 8.00 da buluştuk.Amacımız Bursa Enduro’daki arkadaşlarımızın Simav’a yapacakları geziye katılmaktı.Daha sonra Orhaneli yolunun buzlanması nedeniyle rotalarını deniz kenarına çevirmişler.Keşke buluşabilseydik. Başka sefer umarım…Neyse biz keyifli bir sürüş sonrası 15.00 gibi Balıkesir’deydik.Dursunbey’den Harmancık’a kadar kesintisiz devam eden kombine virajlarda aldığımız eğitimin hakkını vererek yata yata Harmancık’a vardık.Oradan tekrar geri döndük.Ve yolda ciddi bir tehlike atlattım.Eğer sistemi uygulamıyor olsam ve sol virajda yolun tam sağında olmasam karşıdan gelen ve kendine göre sağa dönmeye çalışan 18-20 yaşlarında kovalak sürücünün tekerleri altında kalmam işten bile değildi… Bir an için Cumhur’la birlikte geri dönüp çocuğu yakalayıp bir ders vermeyi düşündük ama vazgeçtik.

Aşağıda fotoğraflarımızın bazıları…

Kepsut çıkışında mola …(elbiselerimizin üzerindeki yer yer beyazlıklar toz değil..BUZ)
harmanck001smallms1.jpg


Motorlarımızın buz tutmuş hali
harmanck002smallcr9.jpg


Kıvrım kıvrım yollar
harmanck010smallel0.jpg


harmanck011smalluy8.jpg


Yolda kısa bir mola
harmanck014smalljl3.jpg



Muhtelif manzaralar.
harmanck019smallgt9.jpg


harmanck023smallez4.jpg


harmanck030smallzd1.jpg


harmanck032smallcn5.jpg


harmanck033smallhu1.jpg


harmanck041smalleh5.jpg


harmanck045smallgs6.jpg



Umarım fotoğraflarımızı beğenmişsinizdir.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
soğuk falan dinlemişsiniz. tebrikler:cherry: zaten buzlu karlı yollar motordan çok tecrübe ister.resimler gerçekten güzel
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Abiler süpersiniz yaf buz soğuk hiçbirşey işlemir size anlaşılan. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vovvv motorun önünde kar toplanmış bee :mrgreen: dikkatli şöför aldırmaz abi. helal size valla. :) kazasız sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi ama daha fazla foto isterdik :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
harika ve takdir edilecek bir gezi olmuş tebrikler.her babayiğidin harcı değildir bu:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Helal olsun size o yollar çok iyi biliyorum,şanslıymışsınız bir anda tipi yapar oralar.
Siz bir güzel geziyorsunuz,ben de evde yoğurt çömleği gibi,mayam bozulmasın diye kıpırdamadan oturuyorum.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Helal olsun size...Kütahya dan Balıkesire giderken tercih ettiğim yoldur oraları.Motosiklet kullanırken gerçekten beceri ister.Paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
içim titredi birden kar kış dinlememişsiniz valla (:) tebrik ediyorum resimlerde çok güzel
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Helal olsun size o yollar çok iyi biliyorum,şanslıymışsınız bir anda tipi yapar oralar.
Siz bir güzel geziyorsunuz,ben de evde yoğurt çömleği gibi,mayam bozulmasın diye kıpırdamadan oturuyorum.

Abi sen de hep evde oturuyon.:mrgreen: Madem sen gezmiyosun , Bursa tarafına gelirsem çayını içmeye ben gelecem... :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
13
Teşekkür yorumlarınız için.Bir gün birlikte böyle güzel yerlere yol yaparız umarım...
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
15
Yaşamak buna denir işte gün ağarmadan yola çıkacaksın. Uzaklaşacaksın İstanbulun kirli havasından ve gürültüsünden:cat: Şöööleeee bir köy yolu bulup çalacaksın bir köy evinin kapısını Allahın selamıyla başlayıp ben kahvaltıya geldim diyeceksin:cherry: eee Allahın misafirini seven insan ile karşılaşmışsan birde değme keyfine Gelir önüne en doğalından kahvaltın bir bardak süt ımmmmmm afiyetle yersin Saygılar ve teşekkür eşliği ile ayrldıktan sonra yola koyulursun mis gibi köy kokusunu, temiz havayı çekersin içine ciğerlerin bayram eder :queen: özgürlük bu dur yaşamak budur bu düşünceyle çıkılan yollar unutulmayacak güzel anılar olarak hatırlanır daima.


Erdosel ve yol arkadaşı çok ve kazasız yaşayın yola devam:cat:

Saygılar efenimmmm
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
güzel gezi olmuş abi de siz nerden kütahyadanmı gittiniz oraya yani kütahyalımısınız abi? merak ettim.
aynı yoldan geçen yaz bizde 8 motosiklet dursunbeye kadar gidip su çıktı da alabalık yiyip dönmüştük motosiklet için gerçekten çok zevkli bir yol ama tehlikelide o yolun tehlikesini en iyi ben biliyorum sanırım neyse fazla karıştırmayalım :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş paylaşım için tşk.:rendeer:



Bu arada ön cam bu hale geldi ise visör ne durumda??? Yolun nasıl görüyordunuz:silent:
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
13
güzel gezi olmuş abi de siz nerden kütahyadanmı gittiniz oraya yani kütahyalımısınız abi? merak ettim.
aynı yoldan geçen yaz bizde 8 motosiklet dursunbeye kadar gidip su çıktı da alabalık yiyip dönmüştük motosiklet için gerçekten çok zevkli bir yol ama tehlikelide o yolun tehlikesini en iyi ben biliyorum sanırım neyse fazla karıştırmayalım :)

Biz Balıkesir'liyiz.Balıkesir-Kepsut Dursunbey-Harmancık ve aynı yoldan geri dönüş.
Bence bütün yollar kendine göre tehlike barındırır.İleri ve güvenli şürüş eğitimi alıp,aldığın eğitimin gereklerini yapmak ise motorsiklet kullanmayı keyifli kılar. Harmancık yolu dar ve kombine virajlardan oluşuyor.İnanın tüm yol boyunca o virajların nasıl bittiğini anlamadık....

Güzel gezi olmuş paylaşım için tşk.:rendeer:



Bu arada ön cam bu hale geldi ise visör ne durumda??? Yolun nasıl görüyordunuz:silent:

Vucut ısımız vizörün buz tutmasını engelliyor.Ayrıca kasklarımızda bugu önleyicilerimiz vardı.Ancak gözlük kullandığım için zaman zaman gözlüklerim buğulandı.O nuda vizörümü bir tık açarak halettim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Burası simav çavdarhisar yolu.



Burasıda bir örenyeri görmenizi tavsiye ederim yol sapa ancak tarihi çok zengin.




Bu fotoları 27-12-2007 perşembe günü Bursadan Uşağa giderken çektim.

Heryer krağı olmuştu veeee sıcaklık -14 dereceydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst