- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Sevgili Cumhur Bozdağ ve ben Pazar sabahı saat 8.00 da buluştuk.Amacımız Bursa Enduro’daki arkadaşlarımızın Simav’a yapacakları geziye katılmaktı.Daha sonra Orhaneli yolunun buzlanması nedeniyle rotalarını deniz kenarına çevirmişler.Keşke buluşabilseydik. Başka sefer umarım…Neyse biz keyifli bir sürüş sonrası 15.00 gibi Balıkesir’deydik.Dursunbey’den Harmancık’a kadar kesintisiz devam eden kombine virajlarda aldığımız eğitimin hakkını vererek yata yata Harmancık’a vardık.Oradan tekrar geri döndük.Ve yolda ciddi bir tehlike atlattım.Eğer sistemi uygulamıyor olsam ve sol virajda yolun tam sağında olmasam karşıdan gelen ve kendine göre sağa dönmeye çalışan 18-20 yaşlarında kovalak sürücünün tekerleri altında kalmam işten bile değildi… Bir an için Cumhur’la birlikte geri dönüp çocuğu yakalayıp bir ders vermeyi düşündük ama vazgeçtik.
Aşağıda fotoğraflarımızın bazıları…
Kepsut çıkışında mola …(elbiselerimizin üzerindeki yer yer beyazlıklar toz değil..BUZ)
Motorlarımızın buz tutmuş hali
Kıvrım kıvrım yollar
Yolda kısa bir mola
Muhtelif manzaralar.
Umarım fotoğraflarımızı beğenmişsinizdir.
Aşağıda fotoğraflarımızın bazıları…
Kepsut çıkışında mola …(elbiselerimizin üzerindeki yer yer beyazlıklar toz değil..BUZ)
Motorlarımızın buz tutmuş hali
Kıvrım kıvrım yollar
Yolda kısa bir mola
Muhtelif manzaralar.
Umarım fotoğraflarımızı beğenmişsinizdir.


