Yamaha Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bn bu motordan alırken 99 r1 mi verdim takasta aldım öle 3 günlük sürücü deiliim öncelikle bnm motorumda perfonmans için eksoz haricinde herşey mevcut şuan 115 ps eğer çok inanmayanlar varsa anahtarına koşturulurr....

yok kardeş ben sana rakip olamam,sen yoluna ben yoluma,yanlız merak ettim ne gibi değişikliklerle 115 ps oldu motor,ve bu gücü nerede hangi şartlarda ölçtürdün,zira bende 15 yıldır motosiklet kullanıyorum,fazer benim 10.motosikletim,ben duymadım atmosferik motorlarda turbo,nos ya da supercharger uygulaması haricinde %15-20 güç artışı olduğunu,anlat da aydınlanalım bizde:cherry:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
incelemeye göz atmama gerek yok, sanırım ne demek istediğim anlaşılamıyor. demek istediğim vfr akıp giderken fazer 'in peşinden 257 görmesi mevzusudur. bunun şahitleri de vardır. fazer'in hangi koşullarda rodajının tamamlandığı, o gün kaç oktanlı benzin kullandığı, düz yolda mı, yokuş aşağı mı bastığı bilgilerine sahip değilim. çok ta merak etmediğimden sormadım.bence imkansız da değil.

ve bence bu gereksiz konuları uzatmanın gereği yok. konuyu burada kapatalım.





arkadaşlar fazer in hava filitresine nereden ulaşıp,açıp,temiz mi kirlimi olduğuna nasıl karar verip nasıl temizleyeceğiz acaba_?

gözümle görmek,bir kontrol etmek istiyorum.

şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
sormak istediğim bir konu var.fazerlarda 2005 de ikitane farklı kasamı var.(grenajları farklı geliyor yoksa benmi yanılıyorum.fotograflarda öyle gözüküyor.Hangi yıllar arasında grenaj farkı başlıyor acaba teşekkürler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Milletde fazer var konuşuyor...Bi fazer:pimiz olmadı ki konuşalım.....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
sormak istediğim bir konu var.fazerlarda 2005 de ikitane farklı kasamı var.(grenajları farklı geliyor yoksa benmi yanılıyorum.fotograflarda öyle gözüküyor.Hangi yıllar arasında grenaj farkı başlıyor acaba teşekkürler.

Fazerın 2004 senesinde kasası büyük bir değişim geçirerek yenilendi. 2007 senesinde de S2 adında makyajlanmış bir seri çıkmaya başladı. 2004-2007 arasında sadece tek kasa seçeneği vardı.

1998 Yamaha FZS 600 Fazer
686_0_1_2_fzs%20600%20fazer_Image%20credits%20-%20Lambros%20Tsoukalas.jpg


1999 Yamaha FZS 600 Fazer
87_0_1_2_fzs%20600%20fazer_Image%20credits%20-%20Photo%20-%20Alex.%20Owner%20-%20Svein%20Olav%20Nymoen.jpg


2000 Yamaha FZS 600 Fazer
4401_0_1_2_fzs%20600%20fazer_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg


2001 Yamaha FZS 600 Fazer
4401_0_1_2_fzs%20600%20fazer_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg


2002 Yamaha FZS 600 Fazer
19954_0_1_2_fzs%20600%20fazer_Image%20by%20Yamaha.%20Published%20with%20permission..jpg


2003 Yamaha FZS 600 Fazer
20503_0_1_2_fzs%20600%20fazer_Image%20credits%20-%20The%20respective%20copyright%20holder%20or%20manufacturer.jpg


2004 Yamaha FZ6 Fazer
21160_0_1_2_fz%206%20fazer_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg


2005 Yamaha FZ6 Fazer
22555_0_1_2_fz6%20fazer%20abs_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg


2006 Yamaha FZ6 Fazer
22555_0_1_2_fz6%20fazer%20abs_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg


2007 Yamaha FZ6 Fazer
24447_0_1_2_fz6%20fazer_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg


2007 Yamaha FZ6 Fazer S2
24275_0_1_2_fz6%20fazer%20s2_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
arkadaşlar fazer in hava filitresine nereden ulaşıp,açıp,temiz mi kirlimi olduğuna nasıl karar verip nasıl temizleyeceğiz acaba_?
gözümle görmek,bir kontrol etmek istiyorum.şimdiden teşekkür ederim.

Depoyu sökebilirsen altında siyah koruyucu plastiğin içinde
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
:silent: ne yani kontrol etmek mümkün değil mi?:silent:

ille servis mi bakacak buna?

dostum yeterli el becerin varsa bu işi kendinde yapabilirsin,sadece o değil akü de deponun altında malesef:salut: açmışken ona da bi bakarsın,deponun altındaki hortumlara ve elektirik tesisatına dikkat et,mümkünse birisi yardım etsin sana,tek başına zor olur,hadi kolay gelsin
:bounce:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
dostum yeterli el becerin varsa bu işi kendinde yapabilirsin,sadece o değil akü de deponun altında malesef:salut: açmışken ona da bi bakarsın,deponun altındaki hortumlara ve elektirik tesisatına dikkat et,mümkünse birisi yardım etsin sana,tek başına zor olur,hadi kolay gelsin
:bounce:

bilgi için teşekkür ederim

ve

ilke edinilmesi gerekilen iki slogan;

"MOTORCU MOTORCUNUN DOSTUDUR"

FAZER'Cİ FAZER'CİNİN KARDEŞİDİR :p

:cat: :bounce: :cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Fazerın 2004 senesinde kasası büyük bir değişim geçirerek yenilendi. 2007 senesinde de S2 adında makyajlanmış bir seri çıkmaya başladı. 2004-2007 arasında sadece tek kasa seçeneği vardı.

2004 Yamaha FZ6 Fazer
21160_0_1_2_fz%206%20fazer_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg


2005 Yamaha FZ6 Fazer
22555_0_1_2_fz6%20fazer%20abs_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg
Benim bu 2 fazer arasında gözüme çarpan kısım.grenajlarındaki ufak bir farklılık.:silent:birinin full mavi iken diğerinin siyah ve gümüş renginde.Çift renkmi oluyor 2004ler:silent:grenajı.Belki ufak bir ayrıntı ama öğrenmek istedim.Ayrıca fazer sahipleri kmde nekadar yakıt harcıyor.:silent:Bende şuanda cbf 150 var ve yakıtta gayet memnunum çok cimri :) fakat fayzerın bir araba kadar yaktığını söylüyorlar doğrumu?:silent::salut::pr::pr:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
arkadaşlar canımız çiçeğimiz fazer'imize sesi bastığımızda gürlesin diye bi egzoz taksak bunun maliyeti nedir bilen var mı acaba_?

bu işlemin maliyeti hariç konu hakkında sahip olduğum teknik bilgileri sizinle paylaşmak isterim;
öğrendiğim kadarıyla bu işlem iki türlü yapılıyor;

birincisi sadece tüpleri değiştiriyorsunuz bu sesi etkiliyor, gürlüyor

ikincisi performans için egzoz çıkış boğazından değiştiriyorsunuz o da 1-3 ya da 5 hp güç artırıyor. tabi gene gürlüyor.

katalitik konvertörü sökmeniz dengesiz bir yakıt aralığında tüketime neden olduğundan ayarların baştan, takılan egzozun marka ve modele göre ayarlanması gerekli. bunun da Türkiye'de sağlıklı yapıldığı bir yer yok gibi. yani gürleyen fazer'ler sesi için ayarları bozulmuş olanlar (çok yüksek ihtimalle)

görselliğin bozulması eksi yanı, zira fazer'in kendi egzozları bir tasarım harikası. görüşler değiştirilmemesi yönünde yoğun.

motorun sesi de daha doğru gürlemesi de iki şekilde oluyor. bunu egzozun marka ve modeli etkiliyor.

birinde düşük devirlerde hoş bir homurtu (şehir işnde ve kırmızı ışıklarda artısı var) yüksek devirlerde gürleme,

diğerinde her devirde gürleme şeklinde olduğunu söylüyorlar.

evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum...

fazer'ciler neredesiniz yahu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
fazer'ciler memleketi boşaltmış gitmiş gibi, kimseden ses yok :mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Türkçe servis manueli kimin elinde var acaba.

Dün motoru yıkadım ve 15 dakika sonra yola çıktım. 43 nolu kod hatası verdi başına gelen varmı acaba

Basınçlı su ile motoru yıkamamak gerekiyor. Bende basınçlı su ile yıkandıktan sonra bazen boş ışığı devamlı yanıyor bi süre sonra eski haline geri dönüyor. Hata kodu 43 ile hiç karşılamadım. Konunun ilk mesajında hata kodlarının Türkçeleri yazıyor. Motosiklet ile gelen Türkçe servis kitabında malesef hata kodları yer almıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst