[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
motorunu alıp satalım bana cbr 125 alalım:mrgreen:
senin kazancında arkadaşa yardımda bulunmak olsun bu hayatta önemli olan o zati:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Muharrem ulen sil diye verdik eline makinayı silmedin sakladın haa.. Acilen yok et onları :cat:

Tuğçe Küçük hanım, ayağınızı denk alınız.. :bounce: Pınar'a söyle işi bitince koltuk değneklerini atmasın :cherry:

İsmail Sendemi Brütüs...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Muharrem ulen sil diye verdik eline makinayı silmedin sakladın haa.. Acilen yok et onları :cat:

Tuğçe Küçük hanım, ayağınızı denk alınız.. :bounce: Pınar'a söyle işi bitince koltuk değneklerini atmasın :cherry:

İsmail Sendemi Brütüs...

Nevet bende Sezar ...
ama önce sana gösteririm ateşli ateşli tartıştığını .
:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güzel Bi buluşma olmuş keşke bende orda olsaydım demicem geçti bolunun pazarı dicem... :)

zaten pekte üzülen yoq hatta gelmememe sevinen arkadaşlar hissediyorum..:bounce:

Mete HANDRO amca nerelerdesinnnnn kimlerlesin....ya cumartesi okey muhabbetine gelemedim özür abim be ben selçuğa söledim sebebini gece taksi şöförlüğü yaptım malum düğün yapcam para gerekli ek iş hesabı :cherry: o yüzden zabaha gadar direksiyon salladım :queen: bu arada çamlıca olayı güzelmiş haaaa...
:queen::queen:



söyledi dostum...sağlık olsun...ama tikat et gece çalışırken boğazı kestirme çapulculara...usulca ver paraları ses etme...:wiinkk:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
motorunu alıp satalım bana cbr 125 alalım:mrgreen:
senin kazancında arkadaşa yardımda bulunmak olsun bu hayatta önemli olan o zati:)
sen daha motor almadinmi kiz ?? :p
söyledi dostum...sağlık olsun...ama tikat et gece çalışırken boğazı kestirme çapulculara...usulca ver paraları ses etme...:wiinkk:
arkasinda koskoca mete_han var,kim dokunabilirki, (hakkatten koskocaman:queen:)
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
abicim siz zengin olmanın kolay yolunu bulmuşsunuz :D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
rola ne işin var bu topic te topigi görünce eyvah dedim çamlıcada genemi toplanıyos dedim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst