- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
İsocum şimdi AK MARKET'in önünede çok yakışmıştır valla..
A.K.B.Vermesin...Seni sevdiklerine bağışlasın Rabbim..
A.K.B.Vermesin...Seni sevdiklerine bağışlasın Rabbim..
2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır. :mrgreen::queen::queen: kilometresi 1 ytl ye 600 RR süper
anıl o motoru toplamda
5 kere yıkadı :cherry:
1 kere mazotladı :cherry:
3 kere poliledi :cherry:
:cat: aynen öyle :mrgreen:
anıl o motoru toplamda
5 kere yıkadı :cherry:
1 kere mazotladı :cherry:
3 kere poliledi :cherry:
:cat: aynen öyle :mrgreen:
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:
İsocum şimdi AK MARKET'in önünede çok yakışmıştır valla..
A.K.B.Vermesin...Seni sevdiklerine bağışlasın Rabbim..
teşekkür ederim kardeş çok saolasın:rendeer:İso kardeşim yeni motorun hayırlı uğurlu olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Her daim ağız tadıyla kullanırsın inş.
bile bile öpülmekte güzel kanka teşekkür ederimm:rendeer:ne guzel valla itiraf ediyo,motoru kaktirdim,dost yuzune soyler
iso dostum,yeni makinan hayirli olsun,kazasiz belasiz surusler dilerim![]()
Allah herkese gönlündeki motoru versinnn saolasın:rendeer:satan ve alan ıcın hayırlı ugurlu olsun darısı benım başımababam marttan sonra alırız dıyo ühü
:salut: biraz gaza getırıyım spora gıderken üşüyorum felan belkı acır alır
![]()
saolasın hemşommm eyvallahh:rendeer:abi bana bi tur attırsanaaaa:queen::queen::queen::queen:
(kardeş hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız...)
Saolasın kardeş çok teşekkür ederim:rendeer:maşallah motor simsiyah yanıyo yanıyooo
güle güle kullan isocan yeni makinanı,allah ağız tadıyla binmek nasip etsin
Amin cümlemize saolasın abi:rendeer:Hayırlı uğurlu olsun.. Herşeyden önce allah kaza bela vermesin![]()
Saol abi bi kadirli yaparık artıkımmm 5 dakkada gelirim heraldee:rendeer:iso hayırlı ugurlu olsun güle güle kullan
saol kıllarına kurban olduğummm :rendeer:hayırlı olsun iso dostum güle güle kullan allah kaza bela vermesin
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:
abi motoru dükkanın önüne koyduktan sonra nur indi oraya:rendeer::queen::queen::cat: başka söze gerek yok dimi ((
arkadaki fantalar ve cipsler ne parlamış ,maşallah allah kaza bela vermesin nazarlardan saklasın ...![]()
kanka hataylıyım deme düşer bayılırımmm,bayramda bizimkilerde hatayda ma aben dükkanı bırakamıyom ne yazıkki gel beklerimmm 5448632748 cep no :rendeer:İso bugün yola çıkıyorum, gece ankarada kalıcam, Allah izin verirse bayramın birinci günü de hatayda olucam, bakarsın motorunu ıslatmaya bir ara adanaya kaçarım:cherry:
pınar sakınnn görmeee!!! :cyclopsan
ya terlikle, ya da kösele kundura ilebinio.
altındaki motor 600rr'dan başka herşeye benziyor(artık eşşeğe mi benzetirsin, katıra mı bilmem)
ben sattığıma bin pişman oldum :queen:
(isocan, hayırlı olsun diom kurbanım) :queen: