Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İsocum şimdi AK MARKET'in önünede çok yakışmıştır valla..
A.K.B.Vermesin...Seni sevdiklerine bağışlasın Rabbim..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İso kardeşim yeni motorun hayırlı uğurlu olsun.

Allah kaza bela vermesin.

Her daim ağız tadıyla kullanırsın inş.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ne guzel valla itiraf ediyo,motoru kaktirdim,dost yuzune soyler :p
iso dostum,yeni makinan hayirli olsun,kazasiz belasiz surusler dilerim :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
satan ve alan ıcın hayırlı ugurlu olsun darısı benım başıma :) babam marttan sonra alırız dıyo ühü :( :salut: biraz gaza getırıyım spora gıderken üşüyorum felan belkı acır alır :p
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
178
abi bana bi tur attırsanaaaa:queen::queen::queen::queen:

(kardeş hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız...)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
maşallah motor simsiyah yanıyo yanıyooo
güle güle kullan isocan yeni makinanı,allah ağız tadıyla binmek nasip etsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun.. Herşeyden önce allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
alah alaaaaaaaaaaaaaaahh 41 kere maşallah len gakooo yakıyon mahalleyi yyaneee şimdi snin dükandan millet eksik olmaz abbiiii bu kaç basıyooo abiii bu kac siisiii abiii bu kaç paraaaaa allah yardım etsin kankii mahalle alışana kadar işin zor valaaa:mrgreen:

not::: len Anıl ne sürmüşsün olim motora akşam yarım saat uraştım bir nazar boncugu yapıştıramadım ama kafaya taktım yapıştıracam:p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
anıl o motoru toplamda
5 kere yıkadı :cherry:
1 kere mazotladı :cherry:
3 kere poliledi :cherry:


2004 model
13.500 km'de
13.500 ytl'ye
isocana satılmıştır. :mrgreen::queen::queen: kilometresi 1 ytl ye 600 RR süper


:cat: aynen öyle :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
anıl o motoru toplamda
5 kere yıkadı :cherry:
1 kere mazotladı :cherry:
3 kere poliledi :cherry:

:cat: aynen öyle :mrgreen:


waaay garibim anıl waaayyy bu sogukta çin işkencesi:phele ondan yapışmıyomuşş ...hanı erkeklerde sinek kaydı diye bir traş vardır ya aynen o biçim bişey konmuyo makineye:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
anıl o motoru toplamda
5 kere yıkadı :cherry:
1 kere mazotladı :cherry:
3 kere poliledi :cherry:





:cat: aynen öyle :mrgreen:

:queen::queen::cat: başka söze gerek yok dimi ((:)

arkadaki fantalar ve cipsler ne parlamış ,maşallah allah kaza bela vermesin nazarlardan saklasın ... :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:

valaa kankii cok orjinal ve yaratıcı fotograf kareleri planlıyorum yakın zamanda katarız onları buraya:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İso bugün yola çıkıyorum, gece ankarada kalıcam, Allah izin verirse bayramın birinci günü de hatayda olucam, bakarsın motorunu ıslatmaya bir ara adanaya kaçarım:cherry:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:

pınar sakınnn görmeee!!! :cyclopsan

ya terlikle, ya da kösele kundura ile :p binio.

altındaki motor 600rr'dan başka herşeye benziyor :p (artık eşşeğe mi benzetirsin, katıra mı bilmem)



ben sattığıma bin pişman oldum :queen:



(isocan, hayırlı olsun diom kurbanım) :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
İsocum şimdi AK MARKET'in önünede çok yakışmıştır valla..
A.K.B.Vermesin...Seni sevdiklerine bağışlasın Rabbim..

amin abi cümlemizeee:rendeer:


İso kardeşim yeni motorun hayırlı uğurlu olsun.

Allah kaza bela vermesin.

Her daim ağız tadıyla kullanırsın inş.
teşekkür ederim kardeş çok saolasın:rendeer:
ne guzel valla itiraf ediyo,motoru kaktirdim,dost yuzune soyler :p
iso dostum,yeni makinan hayirli olsun,kazasiz belasiz surusler dilerim :)
bile bile öpülmekte güzel kanka teşekkür ederimm:rendeer:
satan ve alan ıcın hayırlı ugurlu olsun darısı benım başıma :) babam marttan sonra alırız dıyo ühü :( :salut: biraz gaza getırıyım spora gıderken üşüyorum felan belkı acır alır :p
Allah herkese gönlündeki motoru versinnn saolasın:rendeer:
abi bana bi tur attırsanaaaa:queen::queen::queen::queen:

(kardeş hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız...)
saolasın hemşommm eyvallahh:rendeer:
maşallah motor simsiyah yanıyo yanıyooo
güle güle kullan isocan yeni makinanı,allah ağız tadıyla binmek nasip etsin
Saolasın kardeş çok teşekkür ederim:rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun.. Herşeyden önce allah kaza bela vermesin :)
Amin cümlemize saolasın abi:rendeer:
iso hayırlı ugurlu olsun güle güle kullan
Saol abi bi kadirli yaparık artıkımmm 5 dakkada gelirim heraldee:rendeer:
hayırlı olsun iso dostum güle güle kullan allah kaza bela vermesin
saol kıllarına kurban olduğummm :rendeer:
Yaa tamam motoru gördük beğendikte neden İsonun yeni motoruyla resmi yok kardeşim :queen:
Bakalım İsoyu 600rr da beğenicek miyiz? Ya da 600rr ı İsodayken beğenicek miyiz? Tek başına güzel duruyo amaaa.... :cherry:

yav yanında ben durunca motorun ihtişamı gidiyoo 1000rr gibi adamım vesselam:queen::rendeer:

:queen::queen::cat: başka söze gerek yok dimi ((:)

arkadaki fantalar ve cipsler ne parlamış ,maşallah allah kaza bela vermesin nazarlardan saklasın ... :p
abi motoru dükkanın önüne koyduktan sonra nur indi oraya:rendeer:
İso bugün yola çıkıyorum, gece ankarada kalıcam, Allah izin verirse bayramın birinci günü de hatayda olucam, bakarsın motorunu ıslatmaya bir ara adanaya kaçarım:cherry:
kanka hataylıyım deme düşer bayılırımmm,bayramda bizimkilerde hatayda ma aben dükkanı bırakamıyom ne yazıkki gel beklerimmm 5448632748 cep no :rendeer:

pınar sakınnn görmeee!!! :cyclopsan

ya terlikle, ya da kösele kundura ile :p binio.

altındaki motor 600rr'dan başka herşeye benziyor :p (artık eşşeğe mi benzetirsin, katıra mı bilmem)



ben sattığıma bin pişman oldum :queen:



(isocan, hayırlı olsun diom kurbanım) :queen:

senin hakkında hain planlarım vardııı şimdi daha kötü şeyler düşünmeye başladımmm bittin sen annem , sen beni mt'ye madara et bakimm, yarın 600rr'lı kro derlerse arkamdan sorumlusu sensinn:queen: ( teşekkür ederim kurban oldooommm ):rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233

ayağındaki terliklerle motoru almaya geldiğinde 'bittin sen' diyip foto çekeceğimi söyledim.

'çeeek, gizlim saklım yok ki' dedi:cherry: .





ama hiç tahmin edemezdi sitede yayınliiicaaamı :queen:


:queen: gıcık ben :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst