[İzmir MT] 16 Aralık Karaburun Balık tutma Fotoları

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen çayağacını denize at sonrada resim bekle :mrgreen:sallama çaymı yapacaktınız attınız ağacı denize :queen: iyi dem saldımı bari :wiinkk: şeker yerinede gökalp i atsaydın denize sonrada murat ı çağırırdınız içmeye :queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ohh balık ta tutmuşsunuz afiyet olsun ,, izmirde havalarda güzeldirr biz yola çıkmadan iki kere düşünüyozzz artık ama yinede çıkıozz:queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
helal olsun izmir MT güzel gezi olmuş tebrikler,durmak yok kar kış kıyamet demeden yollara devam
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sen çayağacını denize at sonrada resim bekle :mrgreen:sallama çaymı yapacaktınız attınız ağacı denize :queen: iyi dem saldımı bari :wiinkk: şeker yerinede gökalp i atsaydın denize sonrada murat ı çağırırdınız içmeye :queen:


İkinci atışımızda artık dem kalmamış.... Bidaha atmadık..Kurutup daha sonra tekrar deneyecem....:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Güzel gezmişiniz. Ellerinize motorunuza sağlık diyorum :mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
biz yapamadık bi balık muhabbeti:rendeer:

alp senin tuttuğun balığa mırmır demişler ama bence o balık karagöz:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
biz yapamadık bi balık muhabbeti:rendeer:

alp senin tuttuğun balığa mırmır demişler ama bence o balık karagöz:cat:

Karagözü bilirim...Çekerken insana alimallah dedirtir..Ama bu kuzu kuzu geldi..Hiç direnmedi.... MIRMIR bu..Ben çupraya benzettim ama....

Yaparız bir gün işallah.... Burda deniz olduğu sürece eylemlerimiz devam edecek....:cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Karagözü bilirim...Çekerken insana alimallah dedirtir..Ama bu kuzu kuzu geldi..Hiç direnmedi.... MIRMIR bu..Ben çupraya benzettim ama....

Yaparız bir gün işallah.... Burda deniz olduğu sürece eylemlerimiz devam edecek....:cat::cat:

alper başka neler vardı balık olarak? bide sanki o resimlerden anladığım kadarıyla karaburun u geçip sağdaki köye girmişsiniz. limanı olan balıkçı köyüne oradan mı yakaladınız?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alper başka neler vardı balık olarak? bide sanki o resimlerden anladığım kadarıyla karaburun u geçip sağdaki köye girmişsiniz. limanı olan balıkçı köyüne oradan mı yakaladınız?

İrili ufaklı bir çok balık tuttuk ama sağolsun çayağacı kovaya su doldururken denize düşünce canlı olanlar kaçtı... Kalan ölüleri topladık..:pr::pr::pr:

İlk mesajda yazıyo len yeniliman diye... Orada her köyde liman var zaten....yenisi olsa ne olur?....:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
paylasım ıcın saolun.balık tutmak sıtres atmak ıcın en guzel faalıyet.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
APV41' Alıntı:
çipura görmesek yedireceksin sende bize :mrgreen:mırmır o MIRMIR balıkçı sana satarken yemiş seni çipura diye :p

alp_tunay' Alıntı:
Karagözü bilirim...Çekerken insana alimallah dedirtir..Ama bu kuzu kuzu geldi..Hiç direnmedi.... MIRMIR bu..Ben çupraya benzettim ama....

Yaparız bir gün işallah.... Burda deniz olduğu sürece eylemlerimiz devam edecek....:cat::cat:

Ankara'dan sonra denizdi, balıktı... zor oluyor tabii bunlara alışmak:p

Yalnız pencereden dakikada 3-5 tane de olsa geçen kar tanelerine aldırmadan, şu saatte balığa çıkarabilecek kadar güzel kareler var, elinize sağlık...:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
16122007010vt6.jpg


sabah 4'te kalkmalar, o kadar yol tepmeler, denize atılmalar falan, hepsi bunun için mi?:cyclopsan
sadece 1 tane mi balık tuttunuz. :cherry:

İrili ufaklı bir çok balık tuttuk ama sağolsun çayağacı kovaya su doldururken denize düşünce canlı olanlar kaçtı... Kalan ölüleri topladık..:pr::pr::pr:

sadece bu meşhur edilmiş de... alemin tek'i olmuş zannettim. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Maksat gezi olsun yol olsun, muhabbet olsun..... Yoksa gerisi hikaye....
Balık tutmak ayrı bir hobi... motor gibi o da alışkanlık....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Maksat gezi olsun yol olsun, muhabbet olsun..... Yoksa gerisi hikaye....
Balık tutmak ayrı bir hobi... motor gibi o da alışkanlık....:cat:

buda demektirki;benimde yakında takımları elden geçirip birlikte bir AV düzenlemeliyiz :cat:birde benimle balığa çıkın bakalım :rendeer:gruba yetecek balığı toplayıp gelelim, fakat bunun zamanı mart sonu nisan ortaları gibi olacak ( havalar soğuduğunda balık derine sıcak sulara kaçar :cat:eek: sebepten ya tekneyle çıkılır yada bahar beklenir :rendeer:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
buda demektirki;benimde yakında takımları elden geçirip birlikte bir AV düzenlemeliyiz :cat:birde benimle balığa çıkın bakalım :rendeer:gruba yetecek balığı toplayıp gelelim, fakat bunun zamanı mart sonu nisan ortaları gibi olacak ( havalar soğuduğunda balık derine sıcak sulara kaçar :cat:eek: sebepten ya tekneyle çıkılır yada bahar beklenir :rendeer:)

Olurmu lem.... Yiyecek bulmak için gene sığ sulara gelirler... Tabi yöresel balıklar için geçerli bunlar...Birde ziyaretçi akını yapan balıklar var... Onlardan burda varmı bilmem tabi.....:cherry::cherry:

Bence bu organizasyonu en kısa zamanda tekrarlıyalım....:cat:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Ah karaburun ah,97-2000 yılları arasında 3 yıl görev nedeniyle orada kaldım.Gerçekten cennetten bir köşedir Karaburun,Mordoğan,Yeni liman,eğlen hoca ve balıklı ova,içim bir acaip oldu şimdi,elinize sağlık güzel gezmişsiniz,birde bir geze bilsek, tıkıldık kaldık bu İstanbul denen şehre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst