sen çayağacını denize at sonrada resim bekle :mrgreen:sallama çaymı yapacaktınız attınız ağacı denize :queen: iyi dem saldımı bari :wiinkk: şeker yerinede gökalp i atsaydın denize sonrada murat ı çağırırdınız içmeye :queen:
he he yokmuydu pantolon balığı :cherry:
biz yapamadık bi balık muhabbeti:rendeer:
alp senin tuttuğun balığa mırmır demişler ama bence o balık karagöz:cat:
Karagözü bilirim...Çekerken insana alimallah dedirtir..Ama bu kuzu kuzu geldi..Hiç direnmedi.... MIRMIR bu..Ben çupraya benzettim ama....
Yaparız bir gün işallah.... Burda deniz olduğu sürece eylemlerimiz devam edecek....:cat::cat:
alper başka neler vardı balık olarak? bide sanki o resimlerden anladığım kadarıyla karaburun u geçip sağdaki köye girmişsiniz. limanı olan balıkçı köyüne oradan mı yakaladınız?
APV41' Alıntı:çipura görmesek yedireceksin sende bize :mrgreen:mırmır o MIRMIR balıkçı sana satarken yemiş seni çipura diye![]()
alp_tunay' Alıntı:Karagözü bilirim...Çekerken insana alimallah dedirtir..Ama bu kuzu kuzu geldi..Hiç direnmedi.... MIRMIR bu..Ben çupraya benzettim ama....
Yaparız bir gün işallah.... Burda deniz olduğu sürece eylemlerimiz devam edecek....:cat::cat:
İrili ufaklı bir çok balık tuttuk ama sağolsun çayağacı kovaya su doldururken denize düşünce canlı olanlar kaçtı... Kalan ölüleri topladık..r:
r:
r:
Maksat gezi olsun yol olsun, muhabbet olsun..... Yoksa gerisi hikaye....
Balık tutmak ayrı bir hobi... motor gibi o da alışkanlık....:cat:
buda demektirki;benimde yakında takımları elden geçirip birlikte bir AV düzenlemeliyiz :cat:birde benimle balığa çıkın bakalım :rendeer:gruba yetecek balığı toplayıp gelelim, fakat bunun zamanı mart sonu nisan ortaları gibi olacak ( havalar soğuduğunda balık derine sıcak sulara kaçar :catsebepten ya tekneyle çıkılır yada bahar beklenir :rendeer
![]()