Moğolistan Devlet Çadır Sirki..)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
.



B]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
murat baba teşekkür ederiz paylaşım için:cat: değişiklik olmuştur sizin içinde :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi yine cıbıl cıbıl bir konu açmışsın:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hanimiş benim kanka ayularım...:p


abi bunun yeri Konu Dışı...valla bak 3-5 gün yicen...ben bile kurtaramıcam seni...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kuçukuçular bisiklet kullanıyolar (((((:) ne güzel yaw heheh , keyifli ve güzel bir gün olmuş sanırım
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
hanimiş benim kanka ayularım...:p


abi bunun yeri Konu Dışı...valla bak 3-5 gün yicen...ben bile kurtaramıcam seni...
Ne alaka şimdi konu dışı..Gezdik gördük paylaştık..Kurtarma konusuna gelince de top sende....
.
Devrem yoksa bende yokum..::shake2::::sefereee
Abi yine cıbıl cıbıl bir konu açmışsın:queen:
Dün akşam açacaktım valla..Sizin buluşma topicinin altında ezilmesin dedim..Yazık olur...:p
.
.
Dipnot:Hanım egomanyasını ayrıyeten konuşacaz tabi...:bounce:
.


murat baba teşekkür ederiz paylaşım için:cat: değişiklik olmuştur sizin içinde :rendeer:
Vala paşam değişik ve eğlenceli bi gün oldu ailece..:)

ilk kezzzz sirk görüyorum ehuehu :p
Bak buna üzüldüm be paşam.:pale:.Gel istersen.Davetlim ol..:cherry:

BABACON abım murat abım tesekkur ederım guzel bı paylasım :)))
Junior mete...Bende teşekkür ederim..Özellikle resimleri yükleme zahmettinden kurtardığın için..Ama bayağı resim atlamışsın.:silent:.Bi ara onları da eklemeye bak:cat:..Şimdi mete_han abini takip et..Yanlız bırakma..:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi süper vallaha bendende akşama doğrus üpriz bi konu geliyo bekleyin dostlarımmm emeğine sağlık hemşom
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çift Çekirdekli Murat Abiler egomanya dediğiniz herhalde hegemonya olacak...

çok şanslısınızki beni tanıyorsunuz...:p

Gergerli abi inan bizimkiler bu konuda hassastır...hatta Prometheus Konu Dışındaki konuyu bile taşıyacak bir mantaliteye sahiptir...dahası ne artık...benden söylemesi...:cat:

abi süper vallaha bendende akşama doğrus üpriz bi konu geliyo bekleyin dostlarımmm emeğine sağlık hemşom

ne süprizi lan...4-5 kişi bi yerde bişile yediniz...Mendesmi neydi...10 günbangır bangır reklam yaptın gelen giden olmadı...onun fotoları demi...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Çift Çekirdekli Murat Abiler egomanya dediğiniz herhalde hegemonya olacak...

çok şanslısınızki beni tanıyorsunuz...:p

Gergerli abi inan bizimkiler bu konuda hassastır...hatta Prometheus Konu Dışındaki konuyu bile taşıyacak bir mantaliteye sahiptir...dahası ne artık...benden söylemesi...:cat:
Devrem sana da sır vermeye gelmiyomuş.Bunuda öğrendim..Hatırlıyosan 2006 da açtığım topicde aynen şunları yazmıştın...
.
murat kardeşim bu kadar ukalalığıma sesini çıkarmayıp birde teşekkür ediyosan ben ne diyim hocam...sağlam bir arkadaşsın...sabır testinden başarıyla geçtin...:queen:
:rendeer:

muratgergerlinin motorlarını gördük ama muhabbetine paylaşımlarına nail olamadık...
..Dohttor bu ne...:p
Ben paylaştım..Sen dağıttın beni:p..::asker::
Bakkkk.Üstüme gelme..Devre mevre dinlemem çekerim fişi...Kısa devre olur ortalık...::exclaim:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gergerli abi acıma bu zırtaposa:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ne süprizi lan...4-5 kişi bi yerde bişile yediniz...Mendesmi neydi...10 günbangır bangır reklam yaptın gelen giden olmadı...onun fotoları demi...:queen:

vallaha foto olduğunu bildinn ama yemek değil yemeye kıyılmayacak bişeyy hadi sana özel bi ipucu siyah-600rr daha fazla bişet isteme bekle sadece:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Devrem sana da sır vermeye gelmiyomuş.Bunuda öğrendim..Hatırlıyosan 2006 da açtığım topicde aynen şunları yazmıştın...
.



..Dohttor bu ne...:p
Ben paylaştım..Sen dağıttın beni:p..::asker::
Bakkkk.Üstüme gelme..Devre mevre dinlemem çekerim fişi...Kısa devre olur ortalık...::exclaim:


abi şimdi bende yaşadığın şeyleri yaşadım...zamanında paylaştım ettim...ama MOD gelir görev ambiansına canını sıkmasın isterim...siteden çok arkadaşımı gereksiz detaylar gereksiz kurallar yüzünden kaybettik...soğudular gittiler...hani dikkat etki prim verme bazı kişilere...adam görev yapıcam diye saçmalıyor...saçmalıyosun dediğinde atıyor...onun için dedim...

Gergerli abi acıma bu zırtaposa:queen:

yav abi sende yanar dönersin be...demin bana babafingo hazır diyosun şimdi düdütto...:p

vallaha foto olduğunu bildinn ama yemek değil yemeye kıyılmayacak bişeyy hadi sana özel bi ipucu siyah-600rr daha fazla bişet isteme bekle sadece:cherry:


hadi len...inanmam..yoğsam 600 rrmı aldın...olm gt 250 rın varken sitenin altına üstüne getirdin...şimdi 600 RR alsan senden kurtulamayız...şurda 3-5 gün rahatsak motorun yok diye valla...:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Devrem tabi ki hersitenin belli yasakları var..Bununda bilincindeyim..Tabi üye olarak haklarımı da..Zamanında biliyosun demiştim..Birçok sitede modluk ve adminlik yaptığımı..Maksat dostluk kurmak burda..Yoksa gerisi hava-civa..
.
Mete yoksa bende yokum...:p
Bana yazılan uyarılara zaten haklarımı bilerek ve kural çerçevesinde verdim..
Herkes haddini bilmeli..Bak ben biliyom...Haddim mi.En azami 2 kişi..:cherry:
.
Devrem varsa bende VARIM..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Devrem tabi ki hersitenin belli yasakları var..Bununda bilincindeyim..Tabi üye olarak haklarımı da..Zamanında biliyosun demiştim..Birçok sitede modluk ve adminlik yaptığımı..Maksat dostluk kurmak burda..Yoksa gerisi hava-civa..
.
Mete yoksa bende yokum...:p
Bana yazılan uyarılara zaten haklarımı bilerek ve kural çerçevesinde verdim..
Herkes haddini bilmeli..Bak ben biliyom...Haddim mi.En azami 2 kişi..:cherry:
.
Devrem varsa bende VARIM..

aman abi sen hep ol...şimdi yöneticiler arıza çıkarırlar diye korkuyorum işin aslı...sen zevk alıyorsun bişiler paylaşmak istiyorsan onlar görevimi yapimde benden sonrası tufan ambiansı...sevgiler...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hadi len...inanmam..yoğsam 600 rrmı aldın...olm gt 250 rın varken sitenin altına üstüne getirdin...şimdi 600 RR alsan senden kurtulamayız...şurda 3-5 gün rahatsak motorun yok diye valla...:p

kanka ayıpsınnn ,bunca yıllık forumdaşlığımız var, ne yamuğumuzu gördün veritabanına karşı, 600 rr ile biraz daha hızlı kaçarım o kadar , beni yakalayabilmesi için avg'nin ( yada nortonun her ne kullanıyosa ) binlik bir makinaya binmesi gerekiyoo :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
kanka ayıpsınnn ,bunca yıllık forumdaşlığımız var, ne yamuğumuzu gördün veritabanına karşı, 600 rr ile biraz daha hızlı kaçarım o kadar , beni yakalayabilmesi için avg'nin ( yada nortonun her ne kullanıyosa ) binlik bir makinaya binmesi gerekiyoo :p
İsocan yüreğinde Markettinin adı gibi AK' mış hemşerim..Bize komaz böle laflar..Sor bakim bi; Acılı Adana yemiş mi devrem..Tabi yanında acılı ŞALGAM..:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka ayıpsınnn ,bunca yıllık forumdaşlığımız var, ne yamuğumuzu gördün veritabanına karşı, 600 rr ile biraz daha hızlı kaçarım o kadar , beni yakalayabilmesi için avg'nin ( yada nortonun her ne kullanıyosa ) binlik bir makinaya binmesi gerekiyoo :p

yamuk değilde kafamızı patlattın gt 250 r da...:pplaja SS sokan tek numunesin be...:poda çakma SS hee..:pheleki msnde destansı açıklamaların yokmu onlara hastayım ben...:phani motorlara taaa diyodun orda...yola geldin kanka...motorsuzluk bizi depresyona sokuyor içimizi yiyoz..:p

neyse hadi hayırlı olsun...kaptın deli makinayı...biz halen tırt cbfdeyiz kankü....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst