- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
- Konu Yazar
- #1
.
Son düzenleme:
Ne alaka şimdi konu dışı..Gezdik gördük paylaştık..Kurtarma konusuna gelince de top sende....hanimiş benim kanka ayularım...
abi bunun yeri Konu Dışı...valla bak 3-5 gün yicen...ben bile kurtaramıcam seni...
Dün akşam açacaktım valla..Sizin buluşma topicinin altında ezilmesin dedim..Yazık olur...Abi yine cıbıl cıbıl bir konu açmışsın:queen:
Vala paşam değişik ve eğlenceli bi gün oldu ailece..murat baba teşekkür ederiz paylaşım için:cat: değişiklik olmuştur sizin içinde :rendeer:
Bak buna üzüldüm be paşam.ilk kezzzz sirk görüyorum ehuehu![]()
Junior mete...Bende teşekkür ederim..Özellikle resimleri yükleme zahmettinden kurtardığın için..Ama bayağı resim atlamışsın.:silent:.Bi ara onları da eklemeye bak:cat:..Şimdi mete_han abini takip et..Yanlız bırakma..BABACON abım murat abım tesekkur ederım guzel bı paylasım))
abi süper vallaha bendende akşama doğrus üpriz bi konu geliyo bekleyin dostlarımmm emeğine sağlık hemşom
Devrem sana da sır vermeye gelmiyomuş.Bunuda öğrendim..Hatırlıyosan 2006 da açtığım topicde aynen şunları yazmıştın...Çift Çekirdekli Murat Abiler egomanya dediğiniz herhalde hegemonya olacak...
çok şanslısınızki beni tanıyorsunuz...
Gergerli abi inan bizimkiler bu konuda hassastır...hatta Prometheus Konu Dışındaki konuyu bile taşıyacak bir mantaliteye sahiptir...dahası ne artık...benden söylemesi...:cat:
murat kardeşim bu kadar ukalalığıma sesini çıkarmayıp birde teşekkür ediyosan ben ne diyim hocam...sağlam bir arkadaşsın...sabır testinden başarıyla geçtin...:queen:
:rendeer:
..Dohttor bu ne...muratgergerlinin motorlarını gördük ama muhabbetine paylaşımlarına nail olamadık...
Valla kendi kaşınıyo..Bi sır verdik..Site duydu..Yaram yok bu arada ha.Gergerli abi acıma bu zırtaposa:queen:
ne süprizi lan...4-5 kişi bi yerde bişile yediniz...Mendesmi neydi...10 günbangır bangır reklam yaptın gelen giden olmadı...onun fotoları demi...:queen:
Devrem sana da sır vermeye gelmiyomuş.Bunuda öğrendim..Hatırlıyosan 2006 da açtığım topicde aynen şunları yazmıştın...
.
..Dohttor bu ne...
Ben paylaştım..Sen dağıttın beni..::asker::
Bakkkk.Üstüme gelme..Devre mevre dinlemem çekerim fişi...Kısa devre olur ortalık...::exclaim:
Gergerli abi acıma bu zırtaposa:queen:
vallaha foto olduğunu bildinn ama yemek değil yemeye kıyılmayacak bişeyy hadi sana özel bi ipucu siyah-600rr daha fazla bişet isteme bekle sadece:cherry:
Devrem tabi ki hersitenin belli yasakları var..Bununda bilincindeyim..Tabi üye olarak haklarımı da..Zamanında biliyosun demiştim..Birçok sitede modluk ve adminlik yaptığımı..Maksat dostluk kurmak burda..Yoksa gerisi hava-civa..
.
Mete yoksa bende yokum...
Bana yazılan uyarılara zaten haklarımı bilerek ve kural çerçevesinde verdim..
Herkes haddini bilmeli..Bak ben biliyom...Haddim mi.En azami 2 kişi..:cherry:
.
Devrem varsa bende VARIM..
hadi len...inanmam..yoğsam 600 rrmı aldın...olm gt 250 rın varken sitenin altına üstüne getirdin...şimdi 600 RR alsan senden kurtulamayız...şurda 3-5 gün rahatsak motorun yok diye valla...![]()
İsocan yüreğinde Markettinin adı gibi AK' mış hemşerim..Bize komaz böle laflar..Sor bakim bi; Acılı Adana yemiş mi devrem..Tabi yanında acılı ŞALGAM..kanka ayıpsınnn ,bunca yıllık forumdaşlığımız var, ne yamuğumuzu gördün veritabanına karşı, 600 rr ile biraz daha hızlı kaçarım o kadar , beni yakalayabilmesi için avg'nin ( yada nortonun her ne kullanıyosa ) binlik bir makinaya binmesi gerekiyoo![]()
kanka ayıpsınnn ,bunca yıllık forumdaşlığımız var, ne yamuğumuzu gördün veritabanına karşı, 600 rr ile biraz daha hızlı kaçarım o kadar , beni yakalayabilmesi için avg'nin ( yada nortonun her ne kullanıyosa ) binlik bir makinaya binmesi gerekiyoo![]()