Çok yahşi bir gece idi Teşekküler .
Ne kadar çok çılgın varmış yahu...
Otobüsle giderken sanki bizden birilerini gördüm gibi.

Arkasında artçı olan biri Taksim meydanından dönüyor gibi idi.
Mekan yöneticisini biraz kızdırdık ama ossun her zaman olmaz

ehue:wiinkk:
Teşekkür ederim Organizasyonu başlatan arkadaşa ve çaylar için ...
Malum ayağım ancak iyileşiyor ve artık biraz daha rahat yürüyorum sekeseke yürüsemde
Bir takım arkadaşlarımızın koltuk değnekleri ile orada olması çok sevindirici
(yanlış anlaşılmasın kaza yapması değil tabiki ...) orada olması ...(tekrar geçmiş olsun kısa zamanda iyileşmesini temenni ederiz...
sefaköye yeni geldim bende buluşma çok güzel geçti, bendeki resimleri yavaş yavaş atmaya çalışcam ,ama önce yemek yemem lazım.herşey çok güzeldi katılan herkes keyif aldı özlemiştik mt üyelerini hasret giderdik.
Bende sefaköy'e geldim ümmet abey
Bir dahakine haberleşsek olmazmı

Bende çılgınlık yaparım o zaman
