[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte bendeki resimler







gelişim ibo yüzünü neden saklıyo acaba















 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bulusmaya az bir zaman kala karar verip hazirlandim ve iyi de yapmisim. Daha once 2 kez MT bulusmasina katilmisim ve bu seferki de oncekilerinde de oldugu gibi guzel sohbetler edildi. Uyelerin sicak kanliligini anlatmama gerek yok heralde. Hersey icin tesekkurler!

Not: Ummet Agabey'in cektigi karelere su sekilde yansimisim. Kendisine ozel tesekkur!
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
yakın da otursaydım bende gelmeye calısırdım ama uzagım istanbul beylıkduzu burdan oraya otobusle gelmek omrumun yarısını alır :pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İlk resimde en solda kız çocugu gibi ellerini bağlamış duran benim:p
Üçüncü resimde en sağdaki yamuk şey benim:p
Sekizinci resimde burnu sahlep bardağına giren beleşçi benim:p

Ne kadar çok ben olmuş, ahanda milanyum çatlağı gelmiş, kenardan izleme icabında topuklama vaktidir:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
çok iyi resimler muhabbet de sağlam gibi maşallah :)

abi muhabbet sağlamdıda sen yoktun :salut: bi dahaki sefere mutlaka bekliyoruz.




İlk resimde en solda kız çocugu gibi ellerini bağlamış duran benim:p
Üçüncü resimde en sağdaki yamuk şey benim:p
Sekizinci resimde burnu sahlep bardağına giren beleşçi benim:p

Ne kadar çok ben olmuş, ahanda milanyum çatlağı gelmiş, kenardan izleme icabında topuklama vaktidir:queen:

beni niye söylemiyosun abi? bak resimdede arkanda çıkmışım :mrgreen: bundan böyle heryerde arkandayım, müzmin artçın yani, arkanda ben varım rahat olabilirsin :queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
resimlerı ınceledım ve bısı fark ettım 3 farklı resımde pınar ablanın ustunde 3 farklı ceket var ceket koleksıyonumu yapıo :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aha yine ben ve yine armutun sapı gibi, başka resim mi bulamıyosunuz yaw:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Resimleri selçuk(crayzboyone) ekleyecek...Msn' den nasıl olacağını söledim..İnşallah yapabilir mi..Yapar yapar..Nede olsa Junior Mete..:queen:
.
Ben yatacam..Şişkinliğim geçti Kemalpaşam..:p
Yarın görev var..İş..aş..
.
aYe..Valla bana benziyon paşam..Nede olsa ADAŞIK..:wiinkk:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaaaa allllaaaahımmmmmm ne çirkin çıkmışım yaaaaa ümmet abi o resim atılırmı ya siteye :) valla gören yamuk zannet cek
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Resimleri selçuk(crayzboyone) ekleyecek...Msn' den nasıl olacağını söledim..İnşallah yapabilir mi..Yapar yapar..Nede olsa Junior Mete..:queen:
.
Ben yatacam..Şişkinliğim geçti Kemalpaşam..:p
Yarın görev var..İş..aş..
.
aYe..Valla bana benziyon paşam..Nede olsa ADAŞIK..:wiinkk:

Kaderimiz benzesin abi, çoluk çocuğa karışıp hanım egomanyasına girmek istiyorum artık:p, teşekkürler.:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Çok yahşi bir gece idi Teşekküler .
Ne kadar çok çılgın varmış yahu...:)

Otobüsle giderken sanki bizden birilerini gördüm gibi. :)
Arkasında artçı olan biri Taksim meydanından dönüyor gibi idi.

Mekan yöneticisini biraz kızdırdık ama ossun her zaman olmaz :) ehue:wiinkk:

Teşekkür ederim Organizasyonu başlatan arkadaşa ve çaylar için ...

Malum ayağım ancak iyileşiyor ve artık biraz daha rahat yürüyorum sekeseke yürüsemde

Bir takım arkadaşlarımızın koltuk değnekleri ile orada olması çok sevindirici
(yanlış anlaşılmasın kaza yapması değil tabiki ...) orada olması ...(tekrar geçmiş olsun kısa zamanda iyileşmesini temenni ederiz... :)







sefaköye yeni geldim bende buluşma çok güzel geçti, bendeki resimleri yavaş yavaş atmaya çalışcam ,ama önce yemek yemem lazım.herşey çok güzeldi katılan herkes keyif aldı özlemiştik mt üyelerini hasret giderdik.



Bende sefaköy'e geldim ümmet abey :)
Bir dahakine haberleşsek olmazmı :)
Bende çılgınlık yaparım o zaman :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tamam..Selçuk oluyo..Saldır şimdi bilgisayara...Milleti fotosuz koyma...Yoksa millet benim gibi şişer..:cherry:
.
Arkadaşlar herkese teşekkürler.:wiinkk:.Yediniz içtiniz afiyet olsun..Bizlere düşen de sizlerin bu neşeli anlarınızı belgeleyen resimlere damga vurmak..Sevgi damgası.:rendeer:.
.
Ben damgamı vurdum..Siz pul yapıştırırsınız artık.:cherry:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878








ABıler ablalar ımages sıtesı cok kalabalık onun ıcın bazılarını atlıycam ve ole atcam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kaderimiz benzesin abi, çoluk çocuğa karışıp hanım egomanyasına girmek istiyorum artık:p, teşekkürler.:)
Şimdi bu ne anlama geliyo:silent: bunda bi kasıt varmı.:silent:.Bu uykulu haimle çözemem..:pİkili denklem gibi olmuş..:queen:
Yarın çakı ::asker:: ::asker::gibi olunca yazarım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst