[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Evet bende şimdi geldim eve çok sıcak bir ortamdı gelen herkese teşekkürler.
Özellikle çayları ısmarlayan departede kesene bereket dostum saol.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Arkadaşlar bende eve yeni geldim,çok güzel ve neşeli bir akşamdı.Katılan herkese teşekkürler,buluşmayı organize eden departed kardeşime ayrıca teşekkürler hem bu akşam hemde çaylar için:rendeer:

Pınar hiç bakma öyle bu gömlek beniiiiim:queen::queen::queen:

Unutmadan Taksimde bana motoru çalıştırmak için yardımcı olan Burak ve bayağı terliyen Selçuk kardeşlerimede teşekkürler,özellikle Selçuk kusuruma bakma yaşlılık işte (ben akü bitti diye tutturdum,meğerse gidondan stop anahtarını açmışlar motoru bıraktığım yerde::utangac:::blusssh:):rendeer:

YOk abım ne zahmetı sadece evde sırt ustu uzanıom hehehhe:D Ahh belım saka saka vallaha emeğiniz icin cok ama cok tesekkur ederım esas ben :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yaparım ben bi çılgınlık da hadi sende geldin diyelim başka kimler gelebilirki
:queen::queen::queen:

Ben bile kendime inanmıyorum artık, gelirmiyim gelirim.:silent:

Çamlıcadan çıkışta ön frene asılmamla kafadan kaymayla yere öpücük seviyesine gelmem bir oldu.

Neyseki belediye tesisleri ve kola sigara gibi öpmek de yasak, freni bırakınca motor dikledi kendini.

Ufak ufak buzlanmalar başlamış bile....

Şaka bir yana da sen benlen niye uğraşıon abi? bak geçen biri geldi maviliyle kapışıyomuşsunuz hayırdır diyo, len dedim git işine ne kapışması dış mihrapların çıkar çatışması bunlar:p

Ne istiyon benden abi, valla ben masumum 1000RR'ı hanım aldırttı bana:queen:

Elalemin kocası ciuuv ciuvv gidiyo sende hiç bi numara yok, çabuk git 1000RR al, almadanda eve dönme sümsük adam dedi:queen::queen::queen:

Ben masumum::pembe::
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar geceye katılan herkese tesekkur ederım.ben ılk defa katıldım mt olarak bı bulusmaya ınsallah bundan sonra devam eder bulusmalar.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Şaka bir yana da sen benlen niye uğraşıon abi? bak geçen biri geldi maviliyle kapışıyomuşsunuz hayırdır diyo, len dedim git işine ne kapışması dış mihrapların çıkar çatışması bunlar:p

Ne istiyon benden abi, valla ben masumum 1000RR'ı hanım aldırttı bana:queen:

Elalemin kocası ciuuv ciuvv gidiyo sende hiç bi numara yok, çabuk git 1000RR al, almadanda eve dönme sümsük adam dedi:queen::queen::queen:

Ben masumum::pembe::

:queen::queen::queen::queen: Öldüm Gülmekten
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Ben bile kendime inanmıyorum artık, gelirmiyim gelirim.:silent:

Çamlıcadan çıkışta ön frene asılmamla kafadan kaymayla yere öpücük seviyesine gelmem bir oldu.

Neyseki belediye tesisleri ve kola sigara gibi öpmek de yasak, freni bırakınca motor dikledi kendini.

Ufak ufak buzlanmalar başlamış bile....

Şaka bir yana da sen benlen niye uğraşıon abi? bak geçen biri geldi maviliyle kapışıyomuşsunuz hayırdır diyo, len dedim git işine ne kapışması dış mihrapların çıkar çatışması bunlar:p

Ne istiyon benden abi, valla ben masumum 1000RR'ı hanım aldırttı bana:queen:

Elalemin kocası ciuuv ciuvv gidiyo sende hiç bi numara yok, çabuk git 1000RR al, almadanda eve dönme sümsük adam dedi:queen::queen::queen:

Ben masumum::pembe::

tamam abi senle uğraşmıcam ama şu sahlepini de içmek isterim kış bitmeden
valla beni kaliteli güldürdün allah ta seni güldürsün :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
afıyet olsun kardesım.......

Kesene bereket dostum, çamlıca buluşmalarını tekrarlamakta fayda var, hem ne anadolu ne avrupa sayılır tam ortası gibi birşey, hem manzara güzel oksijen bol, hem ceptelefonu çekmiyor:cherry:, hemde UCUZZZZZ:queen::queen::queen:

tamam abi senle uğraşmıcam ama şu sahlepini de içmek isterim kış bitmeden
valla beni kaliteli güldürdün allah ta seni güldürsün :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Tüv-süd onaylıyım ben, CE damgalı güldürürüm, kastrojen içertmem, tse'li espiririm:p

Kaliteli güldürmekte ne olaki:p

Tamam dostum benim için zevk, bayramda şehir dışına çıkmayı düşünüyorum, eğer iptal edersem(yemezse) bayramda ısmarlarım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Tamam dostum benim için zevk, bayramda şehir dışına çıkmayı düşünüyorum, eğer iptal edersem(yemezse) bayramda ısmarlarım:cat:[/QUOTE]

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
beleş çay olduğunu bilseydim gelirdim paşam...tühh kaçırdık...benim çay hakkımı başka sefere artık...:cherry:

Abi yazdıklarını görünce müktedir şöbiyet oldum, ne kadar da kandırıkçısın.

Sana benim başlıkta dememişmiydim ben, yeterki sen gel yediğin içtiğin benden diye.:silent:

Teessüflerimi fışkırtıyorum sana.:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
beleş çay olduğunu bilseydim gelirdim paşam...tühh kaçırdık...benim çay hakkımı başka sefere artık...:cherry:

Abım ben senı temsıl olrak gıttım zaten Junior mete ıs basında :D

ZATEN 2 tane ıctım bı ilk party de

2ciside dısardakı party de :D yanı temsılettım rahatol arkana rahat yaslen :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi yazdıklarını görünce müktedir şöbiyet oldum, ne kadar da kandırıkçısın.

Sana benim başlıkta dememişmiydim ben, yeterki sen gel yediğin içtiğin benden diye.:silent:

Teessüflerimi fışkırtıyorum sana.:p


biraderim sen beni Türk Liranla satın alabileceğinimi sanıyon...Dölara belki...:pabi batarsın bah...dimedi dime...hem beni besleyip napcankine...pazar sabahlarıda gezdir bari parklarda...hev hev...:queen:

Abım ben senı temsıl olrak gıttım zaten Junior mete ıs basında :D

ZATEN 2 tane ıctım bı ilk party de

2ciside dısardakı party de :D yanı temsılettım rahatol arkana rahat yaslen :D


vay yiğidim...helal olsun sana...ihsanhakan abinide ittirmişsin yolda kalmış...eline sağlık...ben olsam aynı şeyi yapmazdım ama neyse...yarın bu iyilikler sana gezide artcı olarak döner...yatırım yap abilerine PınaRR aplana...merak etme..ileride yiyicen meyveleri...saldır olum...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst