[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Şu gelenlerin listesini bi güncellesek çok ii olucak :p
Kim geliyo kim gelmiyo :silent:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Erhan abi teşekkürler :cat:

de ben hiç bişey anlamadım :pale: ya sora sora bulucaz artık :cyclopsan
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
DCR se gelişime gidince beni bi ara
bende oralarda olucam
atlar gideriz beraber:wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
bu arada organizator arkadaslardan veya kesin geleceklerden birinin telefon numarasini alabilirmiyim. sonra gelirim bulamam sizi, cok aglarim sonra :salut: :salut:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bu arada organizator arkadaslardan veya kesin geleceklerden birinin telefon numarasini alabilirmiyim. sonra gelirim bulamam sizi, cok aglarim sonra :salut: :salut:

ben numaramı vereyim ama bende bilmiyorum malesef, 05354699963, fakat hiç bulamamandan iyidir, istersen şimdi ara iki lafın belini kıralım :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst