departed buluşma yerini kroksi detayını veririsen gelecek arkadaşlar için kolaylık olur.
Şimdi bu Emrah İpek mi Yaşar İpek mi???
Yeni bi tartışma konusunu buluşma topiğinde başlatan DCR yi kınıyor ve tulum almakla cezalandırıyoruz :queen:
Anlaşıldı Tulum almaktan kaçamıcaz :queen:
Sağa gitsem tulum sola gitsem tulum :queen:
neee!! mahkeme heyetine espri haa? banada motor alacaksın yandım koçum sen :queen:
departed buluşma yerini kroksi detayını veririsen gelecek arkadaşlar için kolaylık olur.
abow :cyclopsan ben ölmüşüm ben bitmişim :salut:
Canısıııı canısıııı ömrümüüün yarısıııı :salut:
Ne marka olsun abi Harleymi GSXmi GTmi CBRmi vs :salut:
Çamlıcada nereye gidileceğini tam anlamasamda bende geliyorum.
Yarın görüşürüz.
sizin mekan nere abi
bizden gizli sotelermi var:queen:
Çamlıcada nereye gidileceğini tam anlamasamda bende geliyorum.
Yarın görüşürüz.
Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
D C R, erdincpolat, Skullhunter, ümmet perkitan+, emin_arikoglu+, istburak, Dreal+, arslanfb
Ümmet abi & Erhan abi sizleride bekliyoruz :rendeer:
kabul ederseniz, ben de geleyim arkadaslar. Sizlerle tanismak adina benim icin iyi bir firsat olur. tavla konusunda da fena sayilmam.![]()