[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar pazar saat 18.00 da çamlıca otoparkında bulusuyoruz.programda erteleme yok.herkes davetlıdır.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
departed buluşma yerini kroksi detayını veririsen gelecek arkadaşlar için kolaylık olur.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Şimdi bu Emrah İpek mi Yaşar İpek mi???

Yeni bi tartışma konusunu buluşma topiğinde başlatan DCR yi kınıyor ve tulum almakla cezalandırıyoruz :queen:

Anlaşıldı Tulum almaktan kaçamıcaz :queen:
Sağa gitsem tulum sola gitsem tulum :queen:

departed beni eklememişsin listeye :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sizin mekan nere abi:)
bizden gizli sotelermi var:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
D C R, erdincpolat, Skullhunter, ümmet perkitan+, emin_arikoglu+, istburak, Dreal+, arslanfb


Ümmet abi & Erhan abi sizleride bekliyoruz :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Çamlıcada nereye gidileceğini tam anlamasamda bende geliyorum.
Yarın görüşürüz.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sizin mekan nere abi:)
bizden gizli sotelermi var:queen:

yarın anlatırım gökhan şimdi anlatsam sitenin diline düşeriz:wiinkk:

çamlıcada sefa tepesi adıyla bilinen belediyenin sosyal tesislerinin olduğu mekan fiyatları duysanız gülersiniz

daha önceki yıllarda işleten firma olsaydı yarınki hesabı departed artık motorun anahtarını verse anca karşılardı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bayram hasebiyle tüm aile bizim eve göçmüş bulunuyor, kandırabilirsem hep beraber geliriz diyecem ama, motora 7 kişiyi nasıl pindireceğim:mrgreen::p Olmadı tek tek al getir mi yapmalı yaavv..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
kabul ederseniz, ben de geleyim arkadaslar. Sizlerle tanismak adina benim icin iyi bir firsat olur. tavla konusunda da fena sayilmam. :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
D C R, erdincpolat, Skullhunter, ümmet perkitan+, emin_arikoglu+, istburak, Dreal+, arslanfb


Ümmet abi & Erhan abi sizleride bekliyoruz :rendeer:

yarın öğlene kadar işlerim var eğer hava bozmazsa gelirim bende,çok yağarsa gelmem herhalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst