- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Tabi..tabii. Taksit zamanı ya..Eritir insanı..Ben 55 kiloya düşmüşümale:
2 kilo altın borcum olsun sana babacıım :queen:
Ben kaç kiloya düştüm haberin varmı..:
Tabi..tabii. Taksit zamanı ya..Eritir insanı..Ben 55 kiloya düşmüşümale:
2 kilo altın borcum olsun sana babacıım :queen:
Tabi..tabii. Taksit zamanı ya..Eritir insanı..
Ben kaç kiloya düştüm haberin varmı..:ala::
Tabi..tabii. Taksit zamanı ya..Eritir insanı..
Ben kaç kiloya düştüm haberin varmı..:ala::
Tamam paşam.İleti alındı..Aybaşı ya taksit zamanı ya. Senin tankın taksit zamanıı ya...Bunalım geldi bana..Nefes almak lazım...Sende bi nefes çek...Abi şu borç işlerini geçseniz artık, ben ikiyüzelliii grama düştüm, öde öde bitmiyor, bir de forumda kredi ibaresi görünce iceberg'e geri geri toslamış gibi hissediyorum kendimi:salut:
Tamam paşam.İleti alındı..Aybaşı ya taksit zamanı ya. Senin tankın taksit zamanıı ya...Bunalım geldi bana..Nefes almak lazım...Sende bi nefes çek...
Adamın topicini tavana vurdurma taaruzu bitti artık..Ben çekiliyorum...Var mı artıran...
.
.
Görev değişim saatimizde gelmiş zaten..Ben kaçar...1 saat sonra evden açar...:rendeer:
konu moderatörler tarafından kilitlenmeden, arkadaşa hoşgeldin deyip çıkayım...
hoş geldiniz... :rendeer:
merhaba jesse, yanlış anlamazsan seninle bir konuyu paylaşmak istedim. 15 gün önce bir su kaplumbağası aldım, adı ne olacak diye düşünürken ağzımdan birden jesse diye çıktı. Açıkcası anlamını bilmiyorum ama kelimeyi oluşturan seslerin uyumu çok güzel.
Nickini anlamı ne?