sen yenisin galiba ((:,, yeniyim yeni

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
teşekkür ederim hoş buldum (:) resimdeki motor 1000 RR sahilde gördügüne eminmisin bu havalarda kullanadıgına eminin sahibinin :cyclopsan

Evet ama 2 haftadan fazla oluyor güneşli güzel bir gündü, sahibi acemiydi bizim ertech makas atıp geçti:queen:

Ben arabanın aynasından ertech'in motora bakıyodum üff ne güzel motor diye, sonra ertech camımın dibine geldi korna çaldı, aha sapık diye kaçmaya başladım ama inatla peşimden kovalayıp yakaladı beni ben ertech ertech yaptı:p:p:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Olm senin ağırlığınca nie alsın? Benim ağırlığımca alıcak 57 kilo.. :queen:
Ama ipek kozasının ağırlığını kullanalım isterseniz bu konuda :queen::queen::queen:
Evet evet ipekkozasının ağırlığınca altını başlık parası olarak kabul edebiliris :cherry:


yavv cahilime aldırma ama ipek kozasının ağırlığı ne olikiii işin içinde bi cinlik var gibiii eğer ıslatıp tartmayacaksan olabilirrr:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Evet ama 2 haftadan fazla oluyor güneşli güzel bir gündü, sahibi acemiydi bizim ertech makas atıp geçti:queen:

Ben arabanın aynasından ertech'in motora bakıyodum üff ne güzel motor diye, sonra ertech camımın dibine geldi korna çaldı, aha sapık diye kaçmaya başladım ama inatla peşimden kovalayıp yakaladı beni ben ertech ertech yaptı:p:p:p

ilginç ???!!! şaşırdım fakat gene de olamaz diyecegim çünkü o motorun sahibinin birde ZX-12R ı var ve acemi oldugunu sanmıyorum .. ama belkide o degildir olabilir herşey mümkün şu güzel dünyada:queen::cat:


altının külçe fiyatı ne olmuş boylleeee yaaaaaaavvvvvvvvv (((((((:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ilginç ???!!! şaşırdım fakat gene de olamaz diyecegim çünkü o motorun sahibinin birde ZX-12R ı var ve acemi oldugunu sanmıyorum .. ama belkide o degildir olabilir herşey mümkün şu güzel dünyada:queen::cat:


altının külçe fiyatı ne olmuş boylleeee yaaaaaaavvvvvvvvv (((((((:)

Herkes aYe ye aYe de herkese acemii gözüyle bakar :queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tatlı bir çekişme seziyorum ((:) gözyaşı yok lüfen ,,lütfennn
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben 55 kiloya düşmüşüm :pale:
2 kilo altın borcum olsun sana babacıım :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst