sen yenisin galiba ((:,, yeniyim yeni

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi şu borç işlerini geçseniz artık, ben ikiyüzelliii grama düştüm, öde öde bitmiyor, bir de forumda kredi ibaresi görünce iceberg'e geri geri toslamış gibi hissediyorum kendimi:salut:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi şu borç işlerini geçseniz artık, ben ikiyüzelliii grama düştüm, öde öde bitmiyor, bir de forumda kredi ibaresi görünce iceberg'e geri geri toslamış gibi hissediyorum kendimi:salut:
Tamam paşam.İleti alındı..Aybaşı ya taksit zamanı ya. Senin tankın taksit zamanıı ya...Bunalım geldi bana..Nefes almak lazım...Sende bi nefes çek...:p
Adamın topicini tavana vurdurma taaruzu bitti artık..Ben çekiliyorum...Var mı artıran...:p
.
.
Görev değişim saatimizde gelmiş zaten..Ben kaçar...1 saat sonra evden açar...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tamam paşam.İleti alındı..Aybaşı ya taksit zamanı ya. Senin tankın taksit zamanıı ya...Bunalım geldi bana..Nefes almak lazım...Sende bi nefes çek...:p
Adamın topicini tavana vurdurma taaruzu bitti artık..Ben çekiliyorum...Var mı artıran...:p
.
.
Görev değişim saatimizde gelmiş zaten..Ben kaçar...1 saat sonra evden açar...:rendeer:

Babacıım naaptın gitti yemekler :salut:
Hazır herkes kilo vermişken iyi olurdu yahu :salut:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
konu moderatörler tarafından kilitlenmeden, arkadaşa hoşgeldin deyip çıkayım...:)


hoş geldiniz... :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
aramıza hoşgeldin.suadiye taraflarındansın sanırım buluşmalara birlikte gideriz.:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
teşekkür ederim .. fırsat buldukça buluşmlara katılacagımdan emin olabilirsiniz :cherry:
 
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
2
merhaba jesse, yanlış anlamazsan seninle bir konuyu paylaşmak istedim. 15 gün önce bir su kaplumbağası aldım, adı ne olacak diye düşünürken ağzımdan birden jesse diye çıktı. Açıkcası anlamını bilmiyorum ama kelimeyi oluşturan seslerin uyumu çok güzel.
Nickini anlamı ne?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
jesse james (:) babamın gençlik fantezi'si jesse james e bayılırmış .. banada sevdigi için jesse derdi ((:) ( komik geliyo dimi ) ama bende alıştım zamanla ...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
merhaba jesse, yanlış anlamazsan seninle bir konuyu paylaşmak istedim. 15 gün önce bir su kaplumbağası aldım, adı ne olacak diye düşünürken ağzımdan birden jesse diye çıktı. Açıkcası anlamını bilmiyorum ama kelimeyi oluşturan seslerin uyumu çok güzel.
Nickini anlamı ne?

ayrıca jesse yi tercihettiginiz için teşekkürü bir borç bilirim .. benimle aynı ismi taşıyan minik su kaplumbağası dostuma adının verdigi büyük sorumluluk ve neşe kaynagından ötürü selamlıyor ve geri kalan ömründe şans diliyorum :queen::queen::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelen gelene hey maaşallah.:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yok boyle bır adam ... Abi adam full Enerjık yha sabaha kadar uyutmadı bizi ... TOphanede aboo yani :) jesse abı senı sevıyok kendıne ıyı bak uzme bızı :)...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst