sen yenisin galiba ((:,, yeniyim yeni

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Abi tamam da yanlış kurmuşun cümleyi...:queen:

İlgi ve alakaya sevgiler olurmu hiç :p



Kendimi zor tuttum biraz daha konu kendi akışında devam etsin diye... Baktım pro önden başlamış.. Bende ön sıralara doğru geldim :queen::queen::queen:

her ilgiye bir sevgi her sevgiye alaka gösterilecek biri bulunur heralde galiba sanırsam ((:):rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Selçukkkkk....Yetişşş...Kalkıyoooooo::alkiis::::alkiis::


Hemi de Azer Bülbül gibiymiş..Bakım istiyo..:queen::queen:

GELdım abı kım ne nıcın ne dıo kıme dıo...YOksa sanamı dıo abı bırısı bıse yoqsa pınar ablamamı dıo kım ne nerde kıme vurum geldım kacın pınar ablama ve babacon abıme kımse bıse demesın heyyytt :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sakin sakin panic yok (((:) titreme yok .. cep telefonlarınız a bakın çagrı falan gelmesin sakın dıırrr dıırrr vıınnn alo?????
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sakin ol paşam..Kimse bişey dediği yok..Ablan sağlam.Ben sağlam..Uzağa gitme yakın dur dedim..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
TMm abım sakınledım de su PInar ablam benle barısaydı affetseydı daha ıyı olcakdı 10 numara olcaktı ama bı turlu barısmıo offf....
İşte bu erkekliğe ilk adımların ve ilk şokun belirtileridir yavrum..::pala::...Ama korkma devamı gelir.::pala::.Şimdiden stres olma.Zamanla alışırsın.::pala::
.Eğil kulağına söyleyim.''fıs fısı fısısf''. Anladın...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İşte bu erkekliğe ilk adımların ve ilk şokun belirtileridir yavrum..::pala::...Ama korkma devamı gelir.::pala::.Şimdiden stres olma.Zamanla alışırsın.::pala::
.Eğil kulağına söyleyim.''fıs fısı fısısf''. Anladın...

Anladım abım sen bıde kulagıma soyledıklerını pınar ablaya soylesen barıssa benle nede olsa babasısın kırmas senı heheheh :D
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bayanların ( ben geldim ) konularından sonra ilk defa bi erkeğin konusunun hit olduğunu gördüm gözlerim doluyooo tutmayın beniii
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bugün ayın 14'ü gızım seni kim doğurdu..Yarın taksit günü değil mi..::pala::
Evet 14 ü babacııım.. Para göndermedin mi yoksa halâ:queen::queen::queen:
bayanların ( ben geldim ) konularından sonra ilk defa bi erkeğin konusunun hit olduğunu gördüm gözlerim doluyooo tutmayın beniii
Demekki olay bayan topiğinde deil, ağzı laf yapan zeki ve espirili insandaymış... Erkeklerin bunu başaramaması enteresan :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst