- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
HOS geldın tekrar sımdı duzeltmısın... ABI ARAMIZDASIN ARTIK 
Jesse.::alkiis::::alkiis::.....Hoşgeldin paşam..İyi bi giriş olmuş...marhaba dostlar bende aranıza katıldım :cat: tüm motorsiklet sevenlere selamlar ,,
tanışalım (
.. heyecandan olsa gerek ki ismimi yazmayı unutmuşum vesselam (adı Cem , yaşadıgı şehir İstanbul , mesleği kuyumcu , kaç senedir rider 1996 dan beri ,, hayata bakış açısı nedir? güvenli sür dikkatli ol ,hiçbirimiz profosyonel degiliz, viraja vavaş gir hızlı çık :::... sevdigi yemekler : ayrım yapmaz .. lezzetli olsun yeter ,,, evlimi ? degil tabikide ... tercih ettigi benzin 98 oktan ,, müzie olan tutkusu : 80s ve 90s dinler kalbini kıpır kıpır yapan herşeyi dinler ... js bach a ilgisi büyüktür .. sanata olan ilgisi: sanat topum için yapılır motorsiklet kullanıyor ve trafige çıkıyorsak sanatımızı icra ediyoruz diye düşünür saygı çerçevesinde sürüş idrak eder ... sevdiği çiçekler genellikle koparılmasına karşıdır fakat illaki çiçek götürecegi birileri vardır diye gül ve orkide hayranıdır
siz gene jesse diye seslenin o size geri döner
Yeni yeni...:queen::queen::queen::queen:motorunda yenimi :queen: hoş geldin :rendeer:
Paşam cebin bayağı dolmuş....Bunları sürekli kullanmak sıkıntılı olmazmı...:queen::queen::queen:olurmu hiç... yazılarımın devamı ,, iştah açıcı konular ,, lezzetli sohbet ,, itina ve ilgi ,, sevecen ve güleryüz her daim yanıma aldıgım özelliklerdir ... burdayım çünkü .....
I love RİDE ( desperate road racers )
Emrah dilini eşekarıları soksun emi......Hoşgeldin jesse nickinin anlamı nedir?
Kullanılan yere bağlı......:queen::queen::queen::queen:jesse james (babamın gençlik fantezi'si jesse james e bayılırmış .. banada sevdigi için jesse derdi ((
( komik geliyo dimi ) ama bende alıştım zamanla ...:wiinkk:
olurmu hiç... yazılarımın devamı ,, iştah açıcı konular ,, lezzetli sohbet ,, itina ve ilgi ,, sevecen ve güleryüz her daim yanıma aldıgım özelliklerdir ... burdayım çünkü .....
Ablacım kahvaltı yapmadığındandır..(Sabah sohbeti).Acıktım :mrgreen::mrgreen:
Hoşgeldin.. :cherry:
Valla isocum..İnan bu yazıyı okuyunca bak benimde okul yılları geldi aklıma.Ortaokulda (Adana ZiyaPaşa Ortaokulu) şimdi ne isimle anılır bilmem ama teneffüste kantinönünde ilk sıra için çok kavgalaşmamız olmadı değil.Simit-Şalgam davası..simit deyince aklıma geldi , lisede hergün sabah okulun önüne simit ayrancı gelirdi , ne lezzetliydi yaaa, ah ahhh yaşlandık galiba nerdee o eski günlerrr , yaş ilerledikçe önceden çok keyif alarak yaptığın şeylerden uzaklışılıyo kanımcaa ( murat abi sabah sohbetine kasvet düşürdüm ama idare ettt, hem tubişin suçu aklıma simiti getirdii zaten geçmişe gitmeye müsait olan fizibilitemi depreştirdi ):cherry:
simit deyince aklıma geldi , lisede hergün sabah okulun önüne simit ayrancı gelirdi , ne lezzetliydi yaaa, ah ahhh yaşlandık galiba nerdee o eski günlerrr , yaş ilerledikçe önceden çok keyif alarak yaptığın şeylerden uzaklışılıyo kanımcaa ( murat abi sabah sohbetine kasvet düşürdüm ama idare ettt, hem tubişin suçu aklıma simiti getirdii zaten geçmişe gitmeye müsait olan fizibilitemi depreştirdi ):cherry:
marhaba dostlar bende aranıza katıldım :cat: tüm motorsiklet sevenlere selamlar ,,
tanışalım (
.. heyecandan olsa gerek ki ismimi yazmayı unutmuşum vesselam (adı Cem , yaşadıgı şehir İstanbul , mesleği kuyumcu , kaç senedir rider 1996 dan beri ,, hayata bakış açısı nedir? güvenli sür dikkatli ol ,hiçbirimiz profosyonel degiliz, viraja vavaş gir hızlı çık :::... sevdigi yemekler : ayrım yapmaz .. lezzetli olsun yeter ,,, evlimi ? degil tabikide ... tercih ettigi benzin 98 oktan ,, müzie olan tutkusu : 80s ve 90s dinler kalbini kıpır kıpır yapan herşeyi dinler ... js bach a ilgisi büyüktür .. sanata olan ilgisi: sanat topum için yapılır motorsiklet kullanıyor ve trafige çıkıyorsak sanatımızı icra ediyoruz diye düşünür saygı çerçevesinde sürüş idrak eder ... sevdiği çiçekler genellikle koparılmasına karşıdır fakat illaki çiçek götürecegi birileri vardır diye gül ve orkide hayranıdır
siz gene jesse diye seslenin o size geri döner
Abicim kimse arkadaşa seslenmemiş ki.üyelik tarihine bakarsan 2 senedir üyesin
demek anca kanın kaynadı siteye
hoşgeldin:rendeer:
Abicim kimse arkadaşa seslenmemiş ki..Bak arkadaş jesse diye seslenince selam veriyo..
.
İnanmadıysan bak şimdi...Jesseeeee!!!!!!!!.::alkiis::::alkiis::.Nerdesin paşam..:queen:::tutkuy::