sen yenisin galiba ((:,, yeniyim yeni

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
her zaman dostum (:) beraberiz uzun süre inşallah
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
marhaba dostlar bende aranıza katıldım :cat: tüm motorsiklet sevenlere selamlar ,,

tanışalım (:)

.. heyecandan olsa gerek ki ismimi yazmayı unutmuşum vesselam (:) adı Cem , yaşadıgı şehir İstanbul , mesleği kuyumcu , kaç senedir rider 1996 dan beri ,, hayata bakış açısı nedir? güvenli sür dikkatli ol ,hiçbirimiz profosyonel degiliz, viraja vavaş gir hızlı çık :::... sevdigi yemekler : ayrım yapmaz .. lezzetli olsun yeter ,,, evlimi ? degil tabikide ... tercih ettigi benzin 98 oktan ,, müzie olan tutkusu : 80s ve 90s dinler kalbini kıpır kıpır yapan herşeyi dinler ... js bach a ilgisi büyüktür .. sanata olan ilgisi: sanat topum için yapılır motorsiklet kullanıyor ve trafige çıkıyorsak sanatımızı icra ediyoruz diye düşünür saygı çerçevesinde sürüş idrak eder ... sevdiği çiçekler genellikle koparılmasına karşıdır fakat illaki çiçek götürecegi birileri vardır diye gül ve orkide hayranıdır

siz gene jesse diye seslenin o size geri döner
Jesse.::alkiis::::alkiis::.....Hoşgeldin paşam..İyi bi giriş olmuş...

motorunda yenimi :queen: hoş geldin :rendeer:
Yeni yeni...:queen::queen::queen::queen:

olurmu hiç... yazılarımın devamı ,, iştah açıcı konular ,, lezzetli sohbet ,, itina ve ilgi ,, sevecen ve güleryüz her daim yanıma aldıgım özelliklerdir ... burdayım çünkü .....

I love RİDE ( desperate road racers )
Paşam cebin bayağı dolmuş....Bunları sürekli kullanmak sıkıntılı olmazmı...:queen::queen::queen:

Hoşgeldin jesse nickinin anlamı nedir?
Emrah dilini eşekarıları soksun emi......:p

jesse james (:) babamın gençlik fantezi'si jesse james e bayılırmış .. banada sevdigi için jesse derdi ((:) ( komik geliyo dimi ) ama bende alıştım zamanla ...:wiinkk:
Kullanılan yere bağlı......:queen::queen::queen::queen:
Bence komik mi...Yo....:p
Yaş kaç....Bekar olduğuna göre....:queen:
Baktım..24 müş...Deli zamanlardır.İyi bilirim....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
olurmu hiç... yazılarımın devamı ,, iştah açıcı konular ,, lezzetli sohbet ,, itina ve ilgi ,, sevecen ve güleryüz her daim yanıma aldıgım özelliklerdir ... burdayım çünkü .....

Acıktım :mrgreen::mrgreen:

Hoşgeldin.. :cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
simit deyince aklıma geldi , lisede hergün sabah okulun önüne simit ayrancı gelirdi , ne lezzetliydi yaaa, ah ahhh yaşlandık galiba nerdee o eski günlerrr , yaş ilerledikçe önceden çok keyif alarak yaptığın şeylerden uzaklışılıyo kanımcaa ( murat abi sabah sohbetine kasvet düşürdüm ama idare ettt, hem tubişin suçu aklıma simiti getirdii zaten geçmişe gitmeye müsait olan fizibilitemi depreştirdi ):cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
simit deyince aklıma geldi , lisede hergün sabah okulun önüne simit ayrancı gelirdi , ne lezzetliydi yaaa, ah ahhh yaşlandık galiba nerdee o eski günlerrr , yaş ilerledikçe önceden çok keyif alarak yaptığın şeylerden uzaklışılıyo kanımcaa ( murat abi sabah sohbetine kasvet düşürdüm ama idare ettt, hem tubişin suçu aklıma simiti getirdii zaten geçmişe gitmeye müsait olan fizibilitemi depreştirdi ):cherry:
Valla isocum..İnan bu yazıyı okuyunca bak benimde okul yılları geldi aklıma.Ortaokulda (Adana ZiyaPaşa Ortaokulu) şimdi ne isimle anılır bilmem ama teneffüste kantinönünde ilk sıra için çok kavgalaşmamız olmadı değil.Simit-Şalgam davası..:pr:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
simit deyince aklıma geldi , lisede hergün sabah okulun önüne simit ayrancı gelirdi , ne lezzetliydi yaaa, ah ahhh yaşlandık galiba nerdee o eski günlerrr , yaş ilerledikçe önceden çok keyif alarak yaptığın şeylerden uzaklışılıyo kanımcaa ( murat abi sabah sohbetine kasvet düşürdüm ama idare ettt, hem tubişin suçu aklıma simiti getirdii zaten geçmişe gitmeye müsait olan fizibilitemi depreştirdi ):cherry:

Müthiş bir çay tiryakisi olarak okul yıllarım da da çay içerdim.. Kantinin çayını hiç beğenmezdim, okulun mutfağında fincanım vardı, tenefüste koyardım kendime.. :p Bazı kıl hocalar kızardı ama sallamazdım...:mrgreen:

Buyrun efenim, sıcak sıcak...:cherry:

simitqi9.jpg


cayyl4.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum h.g. bakalım :rendeer:

kanın kaynıyor belli actıon istiyorsun yavaş ol ama daha şimdiden :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
üyelik tarihine bakarsan 2 senedir üyesin

demek anca kanın kaynadı siteye

hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ilgi alaka ve özlü sözlere çok teşekkürler ... güzel bir tanışma oldu kanatindeyim , güne güzel bir günaydın diyerek sizlere selam gönderiyorum ,, yüzünüzde ki on numaralı gülüş hiç eksik olmasın ....
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
marhaba dostlar bende aranıza katıldım :cat: tüm motorsiklet sevenlere selamlar ,,

tanışalım (:)

.. heyecandan olsa gerek ki ismimi yazmayı unutmuşum vesselam (:) adı Cem , yaşadıgı şehir İstanbul , mesleği kuyumcu , kaç senedir rider 1996 dan beri ,, hayata bakış açısı nedir? güvenli sür dikkatli ol ,hiçbirimiz profosyonel degiliz, viraja vavaş gir hızlı çık :::... sevdigi yemekler : ayrım yapmaz .. lezzetli olsun yeter ,,, evlimi ? degil tabikide ... tercih ettigi benzin 98 oktan ,, müzie olan tutkusu : 80s ve 90s dinler kalbini kıpır kıpır yapan herşeyi dinler ... js bach a ilgisi büyüktür .. sanata olan ilgisi: sanat topum için yapılır motorsiklet kullanıyor ve trafige çıkıyorsak sanatımızı icra ediyoruz diye düşünür saygı çerçevesinde sürüş idrak eder ... sevdiği çiçekler genellikle koparılmasına karşıdır fakat illaki çiçek götürecegi birileri vardır diye gül ve orkide hayranıdır

siz gene jesse diye seslenin o size geri döner

üyelik tarihine bakarsan 2 senedir üyesin

demek anca kanın kaynadı siteye

hoşgeldin:rendeer:
Abicim kimse arkadaşa seslenmemiş ki.:p.Bak arkadaş jesse diye seslenince selam veriyo..
.
İnanmadıysan bak şimdi...Jesseeeee!!!!!!!!.::alkiis::::alkiis::.Nerdesin paşam..:queen:::tutkuy::
Bak gelmiş...Jesse paşam bugün altı gramı ne oralarda.Cumhuriyet 2007...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst