sen yenisin galiba ((:,, yeniyim yeni

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
buyrun benimmm..... 6333 jesse ..!!! burrdaaaaaaaaaaaaa
Paşam şu imzadaki makinanın resimleri varmı.Koy da sabah sabah yüreğimiz ferahlasın.İçimiz ısınsın be babocan..:cat:
Babaci abim..Ne oldu o konuştuğumuz konu..İnşallah bi sorun yok abicim..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bilgisayarım kısa bir süre önce trafik kazası geçirdi .. çok güzel resimlerim vardı fakat malesef gitti şimdi birkaç adet görsellik ve heyecan ile resim idrak ediyorum .. sanatsal çalışmalar daha sonra gelecektir

, , , , (:) kış bakımıydı onu çıplak görmenizi istemezdim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Önce ben çay ısmarlamıştım, kimse beni sallamadı.. :pale: Yanında simit bile vardı.. :salut:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Abi estağfurrullah..Valla yıktın beni yaw.:rendeer:.Gel beraber içek...
Çaylaar benden..:queen::queen:

abi çay dedinmi akan sular durur

ama aramız biraz uzak be abi

bir gün tayinin istanbula çıkarsa hele birde üsküdar civarına gelirsen söz çayını içmeye gelicem:rendeer:

Önce ben çay ısmarlamıştım, kimse beni sallamadı.. :pale: Yanında simit bile vardı.. :salut:

ben gördüm de ikinciyide içer dedim

itiraf ediyorum senin çay ve simit daha güzel gözüküyordu
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Önce ben çay ısmarlamıştım, kimse beni sallamadı.. :pale: Yanında simit bile vardı.. :salut:
ŞŞeerrrefsizim bu benim aklıma gelmişti.(Vizontele'den:queen::queen:)
Ablacım sabah erken göreve çıktığımız için kahvaltıyı senden önce yapmıştım...Tşkler..Yemiş ve içmiş gibi oldum..Sallamma konusu ise...Şimdi ne diyim ki.Salla diyosan sallamayım o zaman ...:p
Seninişin bu aralar çoktur diye meşgul etmeyelim dedim.Malum yılsonu.Küpür-ödenek derken işler çoktur...:rendeer:


abi çay dedinmi akan sular durur

ama aramız biraz uzak be abi

bir gün tayinin istanbula çıkarsa hele birde üsküdar civarına gelirsen söz çayını içmeye gelicem:rendeer:



ben gördüm de ikinciyide içer dedim

itiraf ediyorum senin çay ve simit daha güzel gözüküyordu
İnşallah abicim inşallah.. :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ŞŞeerrrefsizim bu benim aklıma gelmişti.(Vizontele'den:queen::queen:)
Ablacım sabah erken göreve çıktığımız için kahvaltıyı senden önce yapmıştım...Tşkler..Yemiş ve içmiş gibi oldum..Sallamma konusu ise...Şimdi ne diyim ki.Salla diyosan sallamayım o zaman ...:p
Seninişin bu aralar çoktur diye meşgul etmeyelim dedim.Malum yılsonu.Küpür-ödenek derken işler çoktur...:rendeer:

Valla öyle Kasım ayını daha yeni bitirdim.. :pale: Yıl sonu işlerine başlamadım bile.. Neyse hadi öğlen yemeği benden olsun o zaman..

http://cekirdek.pardus.org.tr/~meren/pics/blog/Oysters_PoBoy.jpg

Ekmek arası, söyledim geliyo....:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aramıza Hoşgeldiniz :rendeer:
MT Buluşma organizasyonlarına Bekleriz :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Jesseeeeeee..::alkiis::::alkiis::..Yabancı kalma paşam..Topic sahabı sensin.Yabancılık çekip kenardan bakma..Ses ver paşam. Topicin durumu vahim..Kenarda bekleyen avcılar var...:queen::queen:
''muratgergerli, aYe, fast_boy7, mkirdal, thedentist, erdo2002, jesse, yunusxy''
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
İlgi ve alakanızı seviyim, kabaca yemişim ilgi alakanızı gibi bişiy olmuş bu:queen::queen::queen:

yanlışmı anlaşılıyorum nedir.. :pale: feyk .. neyk feyk ulan feyk yani sahte bak kütahya porselen yazıyo burda (((:)

arkadaşlar yazı yazmışlar bende teşekür ettim :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yanlışmı anlaşılıyorum nedir.. :pale: feyk .. neyk feyk ulan feyk yani sahte bak kütahya porselen yazıyo burda (((:)

arkadaşlar yazı yazmışlar bende teşekür ettim :queen::queen:

Abi tamam da yanlış kurmuşun cümleyi...:queen:

İlgi ve alakaya sevgiler olurmu hiç :p

Jesseeeeeee.::alkiis::::alkiis::.Jesseeeeeeeeeeeee.::alkiis::::alkiis::.Yetiş..Topic uçuşa geçiyo..Yer kap hemen..:queen::queen:

Kendimi zor tuttum biraz daha konu kendi akışında devam etsin diye... Baktım pro önden başlamış.. Bende ön sıralara doğru geldim :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst