- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Paşam şu imzadaki makinanın resimleri varmı.Koy da sabah sabah yüreğimiz ferahlasın.İçimiz ısınsın be babocan..:cat:buyrun benimmm..... 6333 jesse ..!!! burrdaaaaaaaaaaaaa
Babaci abim..Ne oldu o konuştuğumuz konu..İnşallah bi sorun yok abicim..
Son düzenleme:





