[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapma ya iyi bı actıon olmuş yani :) niye kavga çıkmışki
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Nerden bılım taksıcı tuce abla gılın ustune mı surmus motoru ney..Hızını alamayan 1000rr kemal abı taksıcıyı yakalayıp senmısın ole yapan dıe yere calmıs :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Motorcu olupta kaza yapmayan varmı acaba ....:(
Yeni görüyoruım arkadaşıma geçmiş olsun dileklerimi sunarım öncelikle ...
Adam dövülmeye gidilecekse kenara beni de yazın ...
Seve Seve VARIM ...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
D C R, Eyong, hanedan12, GeCe__, yeditepeli34, efendy_iso

Eyong Göründü Kaçınnnnnnnnnn :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nerden bılım taksıcı tuce abla gılın ustune mı surmus motoru ney..Hızını alamayan 1000rr kemal abı taksıcıyı yakalayıp senmısın ole yapan dıe yere calmıs :D

devrik cümle kurma lennn :)

hım geçmiş olsun o zaman arklarımıza
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
emin gitmedim bollucaya, başka şirkete sattım müşteriyi:)
isocum benin gördüümü emin olki görmek isterdin ::winkwink
çok ii yorumlar yapılmış bazen gülsemmi alasammı diorum:queen:
hem uyumadık biz, uyumuş numarası yaptık mekan sahibini uyuttuk, hesabı ödemeden vınnnnnn:queen:
neyse küflendi artık bu konu
açarız yenisini yakına
onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine
özen film sundu
------son------
:cherry::cherry:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
emin gitmedim bollucaya, başka şirkete sattım müşteriyi:)
isocum benin gördüümü emin olki görmek isterdin ::winkwink
çok ii yorumlar yapılmış bazen gülsemmi alasammı diorum:queen:
hem uyumadık biz, uyumuş numarası yaptık mekan sahibini uyuttuk, hesabı ödemeden vınnnnnn:queen:
neyse küflendi artık bu konu
açarız yenisini yakına
onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine
özen film sundu
------son------
:cherry::cherry:

Sizin isiniz belli olmas ama cidden hesabı odemedenmi kactınız hahahaha :D tabıkıde saka :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yok öyle diil, ben oynamadan fena yenildim bide oynasak ne olurdu bilemem :mrgreen:
Oynayasaydın ne güzel lastikleri kapıcaktım şimdi sadece fena yenmiş oldum :pale:
Bu konu hala nefes alıyomu ya :queen:

Pro kilit vurursa hepimiz içerde kalmayalım sonra :queen:
Kilit bize ters olm, gelicek yeni fotolar var ama kimde bilmiyoruz:cherry:
1 Uyumak için cafeye gidilirmi eviniz yokmu annem:cherry:
2 Gökhan o bakış ne abii gördüğün şey her neysee ben görmek istemiyorum:queen:
3 Pınar sana ne demeli, koltuk üzerinde dizler birbirine ters yönde kırılmış ,vücut sağa kaymış ,uyku modunda belden kırıkk ,o nasıl bi fizik anatomisi anlamadım, androitmisin :queen:
4 Tatlı su motorcusu yok piyasada heralde yağmurlu bi gündü:queen:
5 Deli mavili koyduğu yüksek çözünürlükteki fotolarla forum düzeninin jandarmasını kaçırmış:queen:
6 On tane foto var 35 sayfa gırgır var fotolara bakacam diye tüm yorumları okumak zorunda kaldım:cherry:


Ama süper bi organizasyon herşey çok güzel Pınarın tek çorabı hariçç madem o kadar çoktunuz aranızda para toplayıp ikinci çorabıda alsaydınız yazık kıza beaa:queen:

Geçmiş olsun:queen:
Topiği okuyan otomatikman bize benziyo, körle yatan şaşı kalkar hesabı :cherry:
Aferim kılkuyruk sağlam geyik yapmışın :queen:
Motorcu olupta kaza yapmayan varmı acaba ....:(
Yeni görüyoruım arkadaşıma geçmiş olsun dileklerimi sunarım öncelikle ...
Adam dövülmeye gidilecekse kenara beni de yazın ...
Seve Seve VARIM ...
Saol teşekkür ederim :wiinkk:
Yazdım seni bi kenara Kemale eküri olursun :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
aman üst tarafı söyleme valla topik taşımaz çöker :queen::queen:
he şu alttaki imzanıda değiştir
abi Allah iyiliğini versin ilk başta anlamamıştın var ya :mrgreen: yok üstü altı toplam rakamı verdim ben merak etme çökmez :mrgreen: imzamı değiştirmem abi bakarsın birgün gerçek olur :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İşiniz gücünüz klavye geyikçiliği sizinde... Harbi geyikçiler Tophanede sabahlar...


Tophaneden sevgilerle Pınar :)))))
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bence muabbet burda bitsin:)
silinmesin yazılar özlediğimiz zaman açıp ahh ahh ne gündü diyebileceğimiz topic kalsın:mrgreen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst