[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kemal toptancıymış ama ondan öyle bonus veriyolar ona... :queen:

Aylık kotayı aşıyomuş kendisi :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
tabiki ben başarılı bir pazarlamacıyım kotayı aşarım havuz sisteminde havuzun devirdaym motorunu yakarım :queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
vay be ne bakkallar var, bide bonus veriyo :mrgreen:

sen hiç bonus kazanmadınmı ? yazık o kadarda tv de reklamı var gelsende bi bonus kazan :queen:

ama tabi sen alıştın prim sisteemine seni eski esnaf hala dededen kalma bakkaldamı takılıyorsun sen hala :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sen hiç bonus kazanmadınmı ? yazık o kadarda tv de reklamı var gelsende bi bonus kazan :queen:

ama tabi sen alıştın prim sisteemine seni eski esnaf hala dededen kalma bakkaldamı takılıyorsun sen hala :queen:

en kısa zamanda sizin bakkal ile tanışıcam :p aynen abi bizde eski sistem prim hesabı :mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
dedeıgım gıbı hafta sonu mete abı gılde partty var gelen varsa vvarım yasın hahaha
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay abilerin abisi hatta abilerin en iyi geyikcisi selamlar.... :queen::queen::queen: :bounce:

eleyküm selemm...kanka merhabayın...ana sayfada geyik çok datlı oluyo he...bakalım Yönetim bize ne zaman düdütto düdütto...:p

beni bu motorsuz hayat değiştirdi abi:p hem hüküm varsa ben yokum :mrgreen:

kanka hayırmı şermi...motorsuzluk başına vurdu...ulan 1 günde son yüzyılın en fazla mesajını yazdın bea...:p

Bulanların Gökkuşağı derneğine teslim etmeleri rica olunur :queen::queen:



AL sana Gökkuşağı Pınar reytink...:pseç beğen al...hepsi gurbetci bunnarın...belki gelin olursunda gidersin...Hollandada lale yetiştirirsin...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst