- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
yok ya hatıra olsun diye saklarım :mrgreen: yada motoru parça parça alıyorum derim![]()
nası yani? sizin bakkal bu işte senin yardımcın mı :mrgreen:
yok benim kar ortagım oluyor bu durumda ONA prim veriyorum oda bana puan yolluyor puanları ben topluyorum :queen::queen::queen::queen: