Korumaların Faydaları Part II

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sağolasın Pınarr Kardeşim:cat: Ama ben senin kibi merdimenden düşmüyom, errrkek gibi motordan düşüyom:p:p

Allah sana da kaza bela vermesin:cat::rendeer:

Abi olay şu: ben motordan düşmeyi biliyorum bana bişiy olmuyo:p

Merdivenden yuvarlanmayı biliyo muyum diye denedim, bilmiyomuşum :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
muzaffer abi çok geçmiş olsun.benimde en çok dikkat ettiğim yerler şantiye çıkışları.bi seferinde bende yan vermiştim şantiye çıkışı çamurunda hızım azdı toparladım.oralara çok dikkat etmek mümkünse iyice açıktan almak gerekir bence.tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
muzaffer abi çok geçmiş olsun.benimde en çok dikkat ettiğim yerler şantiye çıkışları.bi seferinde bende yan vermiştim şantiye çıkışı çamurunda hızım azdı toparladım.oralara çok dikkat etmek mümkünse iyice açıktan almak gerekir bence.tekrar geçmiş olsun.

Olm Muzo abim biliyo açıktan almasını, yaşın kadar motora binmiş o bi kerem :queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
muzaffer abi çok geçmiş olsun.benimde en çok dikkat ettiğim yerler şantiye çıkışları.bi seferinde bende yan vermiştim şantiye çıkışı çamurunda hızım azdı toparladım.oralara çok dikkat etmek mümkünse iyice açıktan almak gerekir bence.tekrar geçmiş olsun.

Marv kardeşim teşekkürler. Ama sen bir göründün sonra kayboldun, ne zaman gurup gezilerinde göreceğiz seni? eeii:silent: Sen de çok dikkat et, kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Olm Muzo abim biliyo açıktan almasını, yaşın kadar motora binmiş o bi kerem :queen::queen::queen:

Yaavv Pınarr kardeşim, yaşla başla olmadı işte, çamıra kakılıp yabıştık yere:mrgreen::mrgreen: açıktan kapalıdan, ders ala ala devam bakalım böyle, umarım bir gün sınıfta kalmayız:queen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Usta bir takla ve korumalar kurtarmış sizi. Motorunuzdaki hasardan hiç bahsetmemişsiniz, bunu sevdim, alkışladım. Onca karmaşık durum içinde, trafiği hemen kontrol ederek olayın büyümesini engellemek düşünceniz de olağanüstü. Sizin gibi davranabilmeliyiz hepimiz. Geçmiş olsun.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaavv Pınarr kardeşim, yaşla başla olmadı işte, çamıra kakılıp yabıştık yere:mrgreen::mrgreen: açıktan kapalıdan, ders ala ala devam bakalım böyle, umarım bir gün sınıfta kalmayız:queen:

Abi ben hep bütünlemeye kalıyorum bişiy olmuyo :queen:
Sana hiçbişiy olmaz allahın izniyle :wiinkk:
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
101
geçmiş olsun bugün benzer çamurda bende fena kaydım ama çabuk toparladım dikkat çok dikkat
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
büyük geçmiş olsun diyorum.bu türlü tecrübelerinizi bizlerle paylaştığınız içinde teşekkürler ederim.çünkü inanıyorum ki,bazı tecrübeler yaşayarak,bazıları ise duyarak edinilir.birgün böyle bir durumla karşılaşacak olursam,inanın sizin yaşadıklarınızı hatırlayarak tedbirimi alacağım.sevgilerimle.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun. Usta bir takla ve korumalar kurtarmış sizi. Motorunuzdaki hasardan hiç bahsetmemişsiniz, bunu sevdim, alkışladım. Onca karmaşık durum içinde, trafiği hemen kontrol ederek olayın büyümesini engellemek düşünceniz de olağanüstü. Sizin gibi davranabilmeliyiz hepimiz. Geçmiş olsun.

rigel kardeş, teşekkürler.:cat: Takla abartılardan değil ama sanırım şansım varmış:mrgreen: İşin büyümeden sonuçalrı tahmin etmek elbette çok önemli:cat: Gerçi ben bunları düşünüptemi kendimi attım yerlere Bruce-Lee gibi onubilemiyorum:mrgreen:
Kazasız belasız sürüşler arkadaş:cat:

Abi ben hep bütünlemeye kalıyorum bişiy olmuyo :queen:
Sana hiçbişiy olmaz allahın izniyle :wiinkk:

Amman Pınarrcığım, ikmal mikmal mezun olacağımız günü nasip etsin işallah:rendeer:

geçmiş olsun bugün benzer çamurda bende fena kaydım ama çabuk toparladım dikkat çok dikkat

Toparlayabilmiş olman tedbirli bir sürücü olduğunun göstergesi:cat: işimizi şansa bırakmadan devam arkadaşım:rendeer:

büyük geçmiş olsun diyorum.bu türlü tecrübelerinizi bizlerle paylaştığınız içinde teşekkürler ederim.çünkü inanıyorum ki,bazı tecrübeler yaşayarak,bazıları ise duyarak edinilir.birgün böyle bir durumla karşılaşacak olursam,inanın sizin yaşadıklarınızı hatırlayarak tedbirimi alacağım.sevgilerimle.

Adanalı kardeşim, amacım zaten deneyimimi tarafsızca ortaya koyabildiğim kadar sunmak. Eğer senin gibi arkadaşlarım bu tecrübemi dikkate alabilirse ben gerçekten mutlu olurum:rendeer: Herkes gibi ben de buradan yaptığım tek tekerleri, slalomları, becerilerimi yazıp acıkta olsa övünmek isterdim:) Ama hayat.. Can Baba nın bir şiiri vardır:

Çingene benleri,
Ne dersiniz,
Pembe olmalıydı,
Değilmi?
Ama dünyada herşey,
Olması gerektiği gibi olmuyorki
:cat: Kazasız belasız sürüşler herkese:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Geçmiş olsun muzaffer sende fazla bir şey olmayışına sevindim.Motorunda da yoktur diyecem ama öyle gözükmüyor.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun muzaffer sende fazla bir şey olmayışına sevindim.Motorunda da yoktur diyecem ama öyle gözükmüyor.

ennginn Bey, teşekkür ederim, motor azıcık paralandı dediğiniz gibi:pale: Ön amortisörlerde bir sorunum var gibi:pale: Ne der eskiler, cana değil mala gelsin. Şaka ile karışık bu topiği yazdım ama, benim için önemli olan tek şey şu anda eşimle beraber evimde oturabilmek en büyük hediye:cat: Kızsam da, eksiklensem de, motoruma üzülsem de, iyiki atlatmışım:)
Sevgi ve saygılarımla:rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düşüp birkaç hamleden sonra ayağa kalkmanızdan dengeli/nasıl düşüleceğini bilerek düştüğünüzü tahmin ediyorum (kalecilerin gelen şutu uçarak çıkarıp sonradan sakatlanmadan yere düşmeleri gibi...) ,bu tip durumlarda yapılabilecek en iyi hareketlerden biri bence kazanın zararını çok azaltır diye düşünüyorum.
Kazasız sürüşler dilerim,geçmiş olsun....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
düşüp birkaç hamleden sonra ayağa kalkmanızdan dengeli/nasıl düşüleceğini bilerek düştüğünüzü tahmin ediyorum (kalecilerin gelen şutu uçarak çıkarıp sonradan sakatlanmadan yere düşmeleri gibi...) ,bu tip durumlarda yapılabilecek en iyi hareketlerden biri bence kazanın zararını çok azaltır diye düşünüyorum.
Kazasız sürüşler dilerim,geçmiş olsun....

sağolasın delituran kardeş:cat: Daha önceden motor ustası ağabeylerin dediği bir şey vardı: eğer Mümkün İse Yuvarlan!!
Sanırım zihnimin bir yerlerinde kalmış:mrgreen:
Sana da kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
devam et ebi iyi yoldasın, gitgide tecrüben artıyor :queen:
şaka bir yana geçmiş olsun bu derslerin devamı olmasın :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Başlıktan anladım ama bu kadarını değil be abicim.Söylediğin yer trafiğin seyir hızı sebebiyle çok tehlikeli.Zaten sende soldan dalışa geçen gerzek bir kamikaze yüzünden yapmışsın anladığım kadarıyla.Daha düşük hızda aynen senin kazayı yaptığım için anlatımın sebebiylede yaşadım kaza anını.Allah korumuş.Senin becerilerinin bu debdebedeki az hasar almanın en büyük etkeni olarak görüyorum.Büyük geçmiş olsun.Daha gezilere gidicez,dimi yani?:)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Galiba korumaların yanında bu ülkede motora daha az binmekte faydalı olacak...

Çok geçmiş olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst