- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Ya arkadaşlar, işten güçten gelemediğim için topiği okurkene iyice hayıflanıyorum heeale:
Bir dahakine kaçırmam bak:cat::cat:
Yaa abi sen hep böyle diyosun ki ama
Ya arkadaşlar, işten güçten gelemediğim için topiği okurkene iyice hayıflanıyorum heeale:
Bir dahakine kaçırmam bak:cat::cat:
ya tuçe parası neyse verimde bi buluşmada benim için yapalım![]()
timam :queen::queen:
maç günüde olsunmu![]()
Sizin evde olucaksa olur :queen::queen:
Yaa abi sen hep böyle diyosun ki amaale:
hadi ona da olur.. sen konuşma buluşmayımı beklicen benm eve gelmek içinnn:cherry: alçınla gel![]()
haklısın Pınarr ne deseniz haklısınızale: ama tuğçe bizi evde ağırlama nezaketini gösterecekse karlı bir kış günü, orada olmayan kurşunsuz benzin olsun:queen:
tamam gelin sığarızda zati... manzaramızda hazırr....
salepde yaparım![]()
tamam gelin sığarızda zati... manzaramızda hazırr....
salepde yaparım![]()
ahaa biri beleş mi dedi şimdi damlar herkes :queen:
timam be sadece saleple geçiştirmem hamarat kızımdır ben:bounce:::haapppy:
tuçe bak böle sözler verme tamam ziyan organizasyonlara kimse gelmiyo ama bak mt de aç arkadaş çoktur doyurması daha da zordur misal buluşmaya gelmeden önce metenin doymasını bekledim ben ondan geçiktik yani :queen:
Dur zaten seni birine benzetiyorum bi bulim patlatçam bombayıda bulamıyorum bi türlü:cherry:
Alzaymır mı verzaymırmı ne bi hastalığa yakalandım ben hafızamın refresh rate'i düşmüş:cherry:
ZATEN tugce de beni birine benzetti o akşam bana dedi seni hiç birilerine benzeten varmı diye :cyclopsan
ZATEN tugce de beni birine benzetti o akşam bana dedi seni hiç birilerine benzeten varmı diye :cyclopsan