[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
soğol GICIK tuğçe verdiğin bilgilerden dolayı çok incesin nerdeyse kırılcaksın valla:) sen beni içeri alma bakalım ilk görüşmemizde alcam hesabını senın az bekle sen :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
soğol GICIK tuğçe verdiğin bilgilerden dolayı çok incesin nerdeyse kırılcaksın valla:) sen beni içeri alma bakalım ilk görüşmemizde alcam hesabını senın az bekle sen :queen:

Vallaa seni tokatlamam eşine tokatlatırım tokat manyaa yaptırırım akıllı ol :queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bak çatlak pınar hanım:) ayağın kırık kırık konuşma lennnnnn deli etmeyin adamı:queen: görüşürüz bidaki buluşmaya şuna bak yaaa meydan hatunlara kalmış yaaaaaa:) neyse ikinizde öpüldünüz şaka bunlar ciddiye almayın sakın
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bak çatlak pınar hanım:) ayağın kırık kırık konuşma lennnnnn deli etmeyin adamı:queen: görüşürüz bidaki buluşmaya şuna bak yaaa meydan hatunlara kalmış yaaaaaa:) neyse ikinizde öpüldünüz şaka bunlar ciddiye almayın sakın

Evet ben çatlağım ayağımda çatlak :queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Valla iyi eğlenmişsiniz aksiyonda olmuş. :) Konuyu daha önce misafir olarak okudum acele işim vardı giriş yapmadım. Zaten Tuğçede belirtmiş bir mesajında ordaki misafirlerden biri bendim :) Devamını dilerim....
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aha msn konuşmacısı kemal ayy pardonnn tekmeci kemal geldi:)
burak bey şaka anlıoruz ....:) sende haddini bil:mrgreen:haydin görüşürük bi dahakine...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
slm arkidişler nasılsınız bakalım gene buralar karışmış :)

Abi herşey hoş güzelde forumu emesen gibi kullanmasak, gelirken merhaba giderken iyi geceler bye bye felan, tamam hepimiz cılkını çıkartıyoruz(geyik muhabbeti) da bu derecede suistimal etmesek diyorum.:cherry:

Mavili dostum senden alıntı yaptım ama kastım sana değil, bu başlık altında bir çok arkadaş tarafından benzer mesajlar yazıldı, yani tehmeyi uçma bana.:p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Abi herşey hoş güzelde forumu emesen gibi kullanmasak, gelirken merhaba giderken iyi geceler bye bye felan, tamam hepimiz cılkını çıkartıyoruz(geyik muhabbeti) da bu derecede suistimal etmesek diyorum.:cherry:

Mavili dostum senden alıntı yaptım ama kastım sana değil, bu başlık altında bir çok arkadaş tarafından benzer mesajlar yazıldı, yani tehmeyi uçma bana.:p

yani beni kullandın çok mersi aye :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yani beni kullandın çok mersi aye :queen:

Dur zaten seni birine benzetiyorum bi bulim patlatçam bombayıda bulamıyorum bi türlü:cherry:

Alzaymır mı verzaymırmı ne bi hastalığa yakalandım ben hafızamın refresh rate'i düşmüş:cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ya arkadaşlar, işten güçten gelemediğim için topiği okurkene iyice hayıflanıyorum hee:pale:
Bir dahakine kaçırmam bak:cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst