[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yok bide dinlemiceklerdi tı tı tı olarmı be ya:mrgreen:
nee ya bölelerinden uzak durmak lazım dicem ama çeküolar kendilerini :)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya arkadaşalr kavga olmuş delimavi yani kemal abi ypmış bi anlatın da merak ettik teşekkürler
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çamlıca olursa sanırım ben gelemem :)
Tophane iyiydi ya neresini beyenmediniz :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya arkadaşalr kavga olmuş delimavi yani kemal abi ypmış bi anlatın da merak ettik teşekkürler

anlattık ya önceki sayfalarda oku...
taksicinin biri kaya 34 ve ben motorda gitmeye başlarken saldırdı gaza geldi salladı motoru düşüoduk.. sora bizimkiler çıktı onlarda bunu salladı öle bişi.. aman kötü örnek omlmayalım kapansın yahu...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelemediimi üzüldüm yahu :queen: kıskandım bayram öncesi buluşma yapacam :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
VArVAr olmas olurmu aa ayıp ettın 15.12.2007 metehan abının evınde party var hahahahaha :D fıyatlar dedıgım gıbı bıras pahalı vede lutfen elı bos gelmeıyın heheheheeh
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya burak yapılacağı zaman topic açılır neden açılmasınki...:mrgreen:
hanımınla gelmezsen aldırmayız içeri ama sevdim ben onu o gelsin sen gelmesende olur:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ya Pınar abla nası becerdin :p tuğçe itti falan dedin ama anlamadım nie itti seni :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst