kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınara söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senler: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat:
kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınara söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senler: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat:
Adı geçen Pınar ben değilim üstüme alınmadım siz keyfinize bakın :queen::queen:
Bi rivayete göre Rahmi abimizde bizi şereflendircekmiş cuma akşamı ((::blusssh:::blusssh:))
ben bilmiyorum bu kafe nerede ve nasıl gidilir? beni en iyisi gaziemir migrostan alsana sen chatkutum. akşam beraber gideriz.
kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınara söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senler: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat:
Çengüz abi ben yalnız yaşayan bir kovboy olduğum için kız ardaşım yok.Düşündüm kimin ismini yazsam diye :silent: Sonra fikrim geldi ve seni yazdım.Oda ne senin ismini birilerinin münasip olmayan biryerlerinde gördüm.Ve bunu mt ailesiyle paylaşayım dedim :cat:
Murat istersen sen bana gel Aykut gelsin seni bizden alsın daha kolay olur.
Eren sen nerden duydun sana kim söyledi benim geleceğimi? :bounce:
Çengüz abi ben yalnız yaşayan bir kovboy olduğum için kız ardaşım yok.Düşündüm kimin ismini yazsam diye :silent: Sonra fikrim geldi ve seni yazdım.Oda ne senin ismini birilerinin münasip olmayan biryerlerinde gördüm.Ve bunu mt ailesiyle paylaşayım dedim :cat:
Yok bak sende karıştırdın.. O pınar ben deilim başka bi pınar dimi Cengiz abi :queen:valla bende anlamadım cengüz abii kim bu pınarrr.....:silent::silent::silent:
yok yok en anladım mehmetçallı ayağını denk al istanbullu pınar'a sevkedildin...hani şu sv650s'i olan...:queen::queen::queen:
Yarı mobilize kim :silent:Arkadaşım Pınar'ların biri çift "r" (rr) şeklinde yazılıyorkarıştırmayın yahu, sonra üzerine alınıyor, zaten yarı mobilize, üzmeyelim arkadaşı...
Ben ben olmadığımı biliyorum ötesine karışmam:queen:birisi bana bahsi geçen pınar'ın kim olduğunu söylesinnn...r:
r:
r:
Kız arkadaşının olmayışı aklına Cengiz abiyi mi getirdi:silent:![]()
Cengiz abi,sakata gelmen an meselesidir..
Adam gözü dikmiş sana,haberin ola..
Yok bak sende karıştırdın.. O pınar ben deilim başka bi pınar dimi Cengiz abi :queen:
Yarı mobilize kim :silent:
Yahu ben yukarda ne yazdım? Hiç okumadan yazıyosun olmuyo.. Bişey deil benim aklım karışıyo :cherry:
Ben ben olmadığımı biliyorum ötesine karışmam:queen:
sanırım cengüz abinin bir pınar tanıdığı var çallınında bildiği...:silent::silent::silent:
ben anlamadım kardeşim benim kız arkadaşımın çalıştığı yerde bilem benim bildiğim üç tane daha pınar var.. ne pınar'mış yawww ne çok popüler bir isim tabiki karışırrr...:queen::queen::queen:
Bak yine karıştırdın.. Popüler olan benim yahu isim deil :queen::queen::queen:
Bak yine karıştırdın.. Popüler olan benim yahu isim deil :queen::queen::queen: