[MT İZMİR] 14 Aralık Karşıyaka Güntülü Cafe Buluşması

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınarra söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senle :pr: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınara söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senle :pr: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat:

Adı geçen Pınar ben değilim üstüme alınmadım siz keyfinize bakın :queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınara söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senle :pr: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat:

Adı geçen Pınar ben değilim üstüme alınmadım siz keyfinize bakın :queen::queen:

valla bende anlamadım cengüz abii kim bu pınarrr.....:silent::silent::silent:

yok yok en anladım mehmetçallı ayağını denk al istanbullu pınar'a sevkedildin...hani şu sv650s'i olan...:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Arkadaşım Pınar'ların biri çift "r" (rr) şeklinde yazılıyor :) karıştırmayın yahu, sonra üzerine alınıyor, zaten yarı mobilize, üzmeyelim arkadaşı...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben bilmiyorum bu kafe nerede ve nasıl gidilir? beni en iyisi gaziemir migrostan alsana sen chatkutum. akşam beraber gideriz.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abi g.emir migrostan alsamda olur tabi ama hani istersen balçova kipadan alsam seni daha bi iyi olur
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eline sağlık Chatkutum Aykutum..
Gelmeye çalışacağım,ama net bir şey söyleyemiyorum.

Cengiz abi,kız arkadaşımın ismini bir erkeğin kıçında görmek beni mutlu etmedi bilesin :p Alınır bunun öcü..
Hoş,çallı almış gibi biraz intikam :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bi rivayete göre Rahmi abimizde bizi şereflendircekmiş cuma akşamı ::blusssh:::blusssh:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
ben bilmiyorum bu kafe nerede ve nasıl gidilir? beni en iyisi gaziemir migrostan alsana sen chatkutum. akşam beraber gideriz.

Murat istersen sen bana gel Aykut gelsin seni bizden alsın daha kolay olur.

Eren sen nerden duydun sana kim söyledi benim geleceğimi? :bounce:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
kız arkadaşının yerine benimi yazdın :mrgreen: seni pınara söylemezsem :queen: karşıyakada bu konuyu görüşelim senle :pr: alper abinin yanından sakın ayrılma o gece :cat:

Çengüz abi ben yalnız yaşayan bir kovboy olduğum için kız ardaşım yok.Düşündüm kimin ismini yazsam diye :silent: Sonra fikrim geldi ve seni yazdım.Oda ne senin ismini birilerinin münasip olmayan biryerlerinde gördüm.Ve bunu mt ailesiyle paylaşayım dedim :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çengüz abi ben yalnız yaşayan bir kovboy olduğum için kız ardaşım yok.Düşündüm kimin ismini yazsam diye :silent: Sonra fikrim geldi ve seni yazdım.Oda ne senin ismini birilerinin münasip olmayan biryerlerinde gördüm.Ve bunu mt ailesiyle paylaşayım dedim :cat:

Kız arkadaşının olmayışı aklına Cengiz abiyi mi getirdi:silent: :p
Cengiz abi,sakata gelmen an meselesidir..
Adam gözü dikmiş sana,haberin ola..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat istersen sen bana gel Aykut gelsin seni bizden alsın daha kolay olur.

Eren sen nerden duydun sana kim söyledi benim geleceğimi? :bounce:

evet ya helal rahmi abicim iyi fikir. tamama aykut beni rahmi abilerin oradan alırsan sevinirim. Hem gelirken Bademi de getiririz.

Çengüz abi ben yalnız yaşayan bir kovboy olduğum için kız ardaşım yok.Düşündüm kimin ismini yazsam diye :silent: Sonra fikrim geldi ve seni yazdım.Oda ne senin ismini birilerinin münasip olmayan biryerlerinde gördüm.Ve bunu mt ailesiyle paylaşayım dedim :cat:

kardeşim neler oluyor burada. Herşeyinizi MT ailesi ile paylaşmayın ben tırsmaya başladım. :queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Aykut benide çeşme gişelerden alırmısın sana zahmet hiç bilmiyorum yaaaa inan...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
valla bende anlamadım cengüz abii kim bu pınarrr.....:silent::silent::silent:

yok yok en anladım mehmetçallı ayağını denk al istanbullu pınar'a sevkedildin...hani şu sv650s'i olan...:queen::queen::queen:
Yok bak sende karıştırdın.. O pınar ben deilim başka bi pınar dimi Cengiz abi :queen:
Arkadaşım Pınar'ların biri çift "r" (rr) şeklinde yazılıyor :) karıştırmayın yahu, sonra üzerine alınıyor, zaten yarı mobilize, üzmeyelim arkadaşı...
Yarı mobilize kim :silent:
Yahu ben yukarda ne yazdım? Hiç okumadan yazıyosun olmuyo.. Bişey deil benim aklım karışıyo :cherry:

birisi bana bahsi geçen pınar'ın kim olduğunu söylesinnn...:pr::pr::pr:
Ben ben olmadığımı biliyorum ötesine karışmam:queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kız arkadaşının olmayışı aklına Cengiz abiyi mi getirdi:silent: :p
Cengiz abi,sakata gelmen an meselesidir..
Adam gözü dikmiş sana,haberin ola..

:flower:Ne fesat adamsın olm :queen: Oysa mehmet onu ne saf ve temiz duygularla yapmıştı degil mi:mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Yok bak sende karıştırdın.. O pınar ben deilim başka bi pınar dimi Cengiz abi :queen:

Yarı mobilize kim :silent:
Yahu ben yukarda ne yazdım? Hiç okumadan yazıyosun olmuyo.. Bişey deil benim aklım karışıyo :cherry:


Ben ben olmadığımı biliyorum ötesine karışmam:queen:

sanırım cengüz abinin bir pınar tanıdığı var çallınında bildiği...:silent::silent::silent:

ben anlamadım kardeşim benim kız arkadaşımın çalıştığı yerde bilem benim bildiğim üç tane daha pınar var.. ne pınar'mış yawww ne çok popüler bir isim tabiki karışırrr...:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sanırım cengüz abinin bir pınar tanıdığı var çallınında bildiği...:silent::silent::silent:

ben anlamadım kardeşim benim kız arkadaşımın çalıştığı yerde bilem benim bildiğim üç tane daha pınar var.. ne pınar'mış yawww ne çok popüler bir isim tabiki karışırrr...:queen::queen::queen:

Bak yine karıştırdın.. Popüler olan benim yahu isim deil :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cengizin dediği pınar pınar kangal sucuk. hemde bol acılı ve baharatlı.

Bak yine karıştırdın.. Popüler olan benim yahu isim deil :queen::queen::queen:

ama ama olmuyor ki. eskiden popüler olan bizdik şimdi sen geldin pabucumuz dama atıldı:salut::salut::salut:

Bak yine karıştırdın.. Popüler olan benim yahu isim deil :queen::queen::queen:

ama ama olmuyor ki. eskiden popüler olan bizdik şimdi sen geldin pabucumuz dama atıldı:salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst