[MT İZMİR] 14 Aralık Karşıyaka Güntülü Cafe Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
cengizin dediği pınar pınar kangal sucuk. hemde bol acılı ve baharatlı.



ama ama olmuyor ki. eskiden popüler olan bizdik şimdi sen geldin pabucumuz dama atıldı:salut::salut::salut:

Ben gelince senin 45 numara pabucun sığmadıysa dama suç benim mi :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ee napalım o kadar olacak artık.bu cüsseye de 40 numara komik olur ama.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sucukmu.....:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::queen::queen::queen::queen::queen:

evet evet sucuk.

bu arada bu kafenin ismi ne tuhaf. yolda birisine sormamak lazım. kimse anlamaz.
W: affedersiniz güntülü kafe nerde?
A. görüntü mü?
W. yok güntülü
A: götürdün mü?
W: teşekürler


ki bu en kibar diyalog. daha neler çıkar ortaya bi düşünsenize
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bencede 40 olsa da olur ama 42 olsa senin için daha iyi olur


LODOS sobe:mrgreen:


Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
Wallace, chatkut, lodos
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Murat istersen sen bana gel Aykut gelsin seni bizden alsın daha kolay olur.

Aykut benide çeşme gişelerden alırmısın sana zahmet hiç bilmiyorum yaaaa inan...

o zaman ben cuma seni gişelerden alırım ordan rahmi abiye geçeriz ordaki ekibi toplarız sonra marmaris üzerinden ali'yi, torbalıdan pierzig'i alıp geliriz toplantıya...arkadaşlar bu güzergah üzerinde olanlarda bize katılsınlar...:bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
o zaman ben cuma seni gişelerden alırım ordan rahmi abiye geçeriz ordaki ekibi toplarız sonra marmaris üzerinden ali'yi, torbalıdan pierzig'i alıp geliriz toplantıya...arkadaşlar bu güzergah üzerinde olanlarda bize katılsınlar...:bounce:
Chatim kutum :) gaziemire kadar gelrsen biraz daha beriye gelde benide alıver bari be:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Pınarr



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.555
Üyelik Tarihi: 29-03-07
Bulunduğu Yer: Levent-İST
Motosikleti: Suzuki SV650s
Kan Grubu: AB Rh+

e bu tarihte üye olup bu kadar mesaj yazmak için geyik yapmadığı konu kalmaması lazım...:queen:

neyse Pınarr toplantı konusunu saptırmamak adına başka yerde keyifle geyiklere dewam edelim bence...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst