- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #201
bu haftada sen pijamayla gel bakalım BÖCEK :mrgreen::cat::queen:
Kızdırma beni şortla giderim.......:queen::queen::queen:
bu haftada sen pijamayla gel bakalım BÖCEK :mrgreen::cat::queen:
bu haftada sen pijamayla gel bakalım BÖCEK :mrgreen::cat::queen:
istersen birisi geçerken seni alsınsen motorsuz gel
r: bende seni bir hafta dilime dolayım makara yapayım :bounce:
ben bu cuma nöbetçi olabilirim....r:
r:
r:
ben bu cuma nöbetçi olabilirim....r:
r:
r:
bu cuma neredeyiz çallı ( sakın himalayalar deme ) mısıra yola çık demesinler sonra :queen:
yaw cengiz abi 2 çayda ben ısmarlarım ne olcak canın sağolsun sen gel yeter(cumaovası değil bademlide yapsan yine gelirim :cat: )
yanlız ben şunuda söylemek istiyorum bütün yaz gurmede martıda toplantılar yapıldı hepsine istisnasız geldim...bütün deniz vs gezileri yine o tarafta yapıldı kuşadası olsun ve diğer geziler olsun...eğitim güzelbahçede yapıldı rahmi abi güzelbahçede her ne varsa o tarafta yani...körfezin bu tarafına ne zaman geçildi ???? (foça ve ayvalık gezileri 1 sene oldu onları karıştırmayın)
ayrıca karşıyaka atla deve değil ... ayağınız alışık değil alıştırmak lazım... hem izmirin heryerinde toplantı yapmak lazımki her semtten insan'a ara sıra kolaylık olsun... bide hiç bu taraftan yeni üye katılmıyo toplantılara...
İZMİT MT burası bornova veya balçova MT değil...
haksızmıyım ????
(geyik geyik bi yere kadar oturun bakalım yuvarlak masaya )
:rendeer:
İtirazım yok.... Geliriz...:cat:
Amaç genel olarak herkesin en çabuk en rahat en güvenli şekilde gelip gidebilmesi.....:cat:
Çeşme de yapın gelmessem cengizden beter olayım......![]()
gönüller bir olsun , toplantı ksk de olsun :queen:
herkesi bekliyoruz ksk yebiraz yol yapalım değil miii :queen:
ne sabırsız izmirliyiz be bu haftanın toplantı topiğinde hafta sonunu ayarladık bileyılbaşı programı belli oldumu bayram işi nasıl olsa tamamdır :queen:
bayramda karaburundayız :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
bayramda karaburundayız :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Hani marmaris e gidiyoduk Ali yi dinlemeye..Amma fikir deiştiriyon sende haaa....r:
r:
r:
Katılıyorum alper abi :lus1:: Yok foça,yok karaburun,yok marmaris,yok kuşadası,yok ayvalık
r: Çengis abi sen benide geçtin.Tamam yol yapalımda bu kadar yeri nasıl gezcez 1-2 günde :silent:
Al artık sende büyük makine.... Scooterla olmaz bu işller.....:cat::cat:
Ahhhh ahhhhhale: Abi tuz basma kanayan yarama :salut:
4000 lira bul bak sana makinanın kralını almassam ne olayım..... İzmirde tek olur sende....:cat::cat:
Valla seneye eylül-ekim dolaylarına kadar bununla idare etcemale:Sonrasında dediğin civarlarda bir param olacak (belki dahada öncesi olur) .Benim aklımdan twister falan geçiyor bundan sonra ama bilmiyorum :silent:
Len ne twistırı...Ben sana 400 lük efsane makina alıcam..... Sen altılıyı tutturmaya bak......:wiinkk::bounce::cat: