[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
istersen birisi geçerken seni alsın :p sen motorsuz gel :pr: bende seni bir hafta dilime dolayım makara yapayım :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
istersen birisi geçerken seni alsın :p sen motorsuz gel :pr: bende seni bir hafta dilime dolayım makara yapayım :bounce:

Abi gelecek haftayı konuşuyoruz.... Sanki şimdiyi bitirdik te....:queen::queen:

Hadi elinde resmi olupta koymayanın tekeri patlasın......:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ne sabırsız izmirliyiz be bu haftanın toplantı topiğinde hafta sonunu ayarladık bile :p yılbaşı programı belli oldumu bayram işi nasıl olsa tamamdır :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bu cuma neredeyiz çallı ( sakın himalayalar deme ) mısıra yola çık demesinler sonra :queen:

Abi şu pasaport vize muhabbetlerine uğraştırıyorlar insanı.O yüzden en iyisi biz ege bölgesi sınırları içinde devam edelim :cat:

yaw cengiz abi 2 çayda ben ısmarlarım ne olcak canın sağolsun sen gel yeter :) (cumaovası değil bademlide yapsan yine gelirim :cat: )
yanlız ben şunuda söylemek istiyorum bütün yaz gurmede martıda toplantılar yapıldı hepsine istisnasız geldim...bütün deniz vs gezileri yine o tarafta yapıldı kuşadası olsun ve diğer geziler olsun...eğitim güzelbahçede yapıldı rahmi abi güzelbahçede her ne varsa o tarafta yani...körfezin bu tarafına ne zaman geçildi ???? (foça ve ayvalık gezileri 1 sene oldu onları karıştırmayın)

ayrıca karşıyaka atla deve değil ... ayağınız alışık değil alıştırmak lazım... hem izmirin heryerinde toplantı yapmak lazımki her semtten insan'a ara sıra kolaylık olsun... bide hiç bu taraftan yeni üye katılmıyo toplantılara...

İZMİT MT burası bornova veya balçova MT değil...

haksızmıyım ????

(geyik geyik bi yere kadar oturun bakalım yuvarlak masaya )

:rendeer:

Of of of chatkut abicim kızma ya.Bak milleti korkutursan ksk nın adını bile almazlar ağızlarına.Ayarla bu cumaya ksk da bir mekan gelelim.Ben hemen çevre yolunadan ordayım zaten.Gerçi hoş ben yol yapcak yer arıyom.İsterseniz karaburun da olsun yine gelirim :mrgreen:

İtirazım yok.... Geliriz...:cat:

Amaç genel olarak herkesin en çabuk en rahat en güvenli şekilde gelip gidebilmesi.....:cat:

Çeşme de yapın gelmessem cengizden beter olayım......:p

Neeee bu hafta toplantı çeşme'demiiii :silent: :queen: :queen: :queen:

gönüller bir olsun , toplantı ksk de olsun :queen:

herkesi bekliyoruz ksk ye :p biraz yol yapalım değil miii :queen:

Katılıyorum sana ::plus1:: Toplantıyı foça'da yapalım :p

ne sabırsız izmirliyiz be bu haftanın toplantı topiğinde hafta sonunu ayarladık bile :p yılbaşı programı belli oldumu bayram işi nasıl olsa tamamdır :queen:

Bayram işini sen ayarlayacaktın abi :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bayramda karaburundayız :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Hani marmaris e gidiyoduk Ali yi dinlemeye..Amma fikir deiştiriyon sende haaa....:pr::pr::pr:

Katılıyorum alper abi ::plus1:: Yok foça,yok karaburun,yok marmaris,yok kuşadası,yok ayvalık :pr: Çengis abi sen benide geçtin.Tamam yol yapalımda bu kadar yeri nasıl gezcez 1-2 günde :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılıyorum alper abi ::plus1:: Yok foça,yok karaburun,yok marmaris,yok kuşadası,yok ayvalık :pr: Çengis abi sen benide geçtin.Tamam yol yapalımda bu kadar yeri nasıl gezcez 1-2 günde :silent:

Al artık sende büyük makine.... Scooterla olmaz bu işller.....:cat::cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
4000 lira bul bak sana makinanın kralını almassam ne olayım..... İzmirde tek olur sende....:cat::cat:

Valla seneye eylül-ekim dolaylarına kadar bununla idare etcem :pale:Sonrasında dediğin civarlarda bir param olacak (belki dahada öncesi olur) .Benim aklımdan twister falan geçiyor bundan sonra ama bilmiyorum :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla seneye eylül-ekim dolaylarına kadar bununla idare etcem :pale:Sonrasında dediğin civarlarda bir param olacak (belki dahada öncesi olur) .Benim aklımdan twister falan geçiyor bundan sonra ama bilmiyorum :silent:

Len ne twistırı...Ben sana 400 lük efsane makina alıcam..... Sen altılıyı tutturmaya bak......:wiinkk::bounce::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst