[MT- İzmir] 7 Aralık Saat 20.00 Teras mı? - Gurme mi? Buluşması

Gurme mi? -- Teras mı?


  • Kullanılan toplam oy
    37
  • Anket kapatılmış .
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Fotoları ben ekleyeceğim yavaş yavaş... ama yorumları siz yapın...tamamm....

:cat::cat::cat:


























 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İkinci resmin sağ tarafındaki amca niye korkmuş fotoğraftan :silent:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Allah muhabbetinizi artırsın valla başka nediyem bilememki :salut:hüeehheeüüü
yakında sizlere katılacağız yine:wiinkk:eek: zamanadek idare edeceğiz bu ayrılığa.

sizleri epey özledim/k..............

Selamlar
Özer
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İkinci resmin sağ tarafındaki amca niye korkmuş fotoğraftan :silent:

Hangi amca o?..... :queen::queen::queen::queen: Gri kazaklı mı?.....:queen::queen:

Eğer oysa arkadaki teyze kızmıştır da ondan......:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hangi amca o?..... :queen::queen::queen::queen: Gri kazaklı mı?.....:queen::queen:

Eğer oysa arkadaki teyze kızmıştır da ondan......:queen::queen::queen:
Evet.. Bak burdada resimden tiksinmiş :queen::queen:
cimg0324qs5.jpg
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ve sessiz çoğunluğun sesi % 28.57 gibi bir sessizliğe bürünerek demokrasinin aslında pek de demokretik olmadığını ortaya koydu...

Kaldırın şu barajı kardeşimmm...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ve sessiz çoğunluğun sesi % 28.57 gibi bir sessizliğe bürünerek demokrasinin aslında pek de demokretik olmadığını ortaya koydu...

Kaldırın şu barajı kardeşimmm...


Ne barajı kardeşim.....:p:p Barajda su vardıda çenkis mi içti?.....:p:p:p:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
milletin fotoşoplu resimlerine laf atarlar bizim hasmulis hakiki resmimize laf atıyolar yaa taa istanbullardan. :jocolor:
hadi hayırlı bakalım.:sunny:
yokmu fotoşoplu alp_tunay resmi ekliyen yaa konu dağılsın:queen::queen::queen:
yoksa ben paint de bişiler yapmak zorunda kalıcam.:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
milletin fotoşoplu resimlerine laf atarlar bizim hasmulis hakiki resmimize laf atıyolar yaa taa istanbullardan. :jocolor:
hadi hayırlı bakalım.:sunny:
yokmu fotoşoplu alp_tunay resmi ekliyen yaa konu dağılsın:queen::queen::queen:
yoksa ben paint de bişiler yapmak zorunda kalıcam.:queen::queen::queen:

Laf atmak deil, seni keşfediyorum.. :)
Baksana tam tiyatrocu kişilik.. Korkuyu ve tiksinmeyi çok güzel anlatmışsın.. :queen:
İstersen oraya gelip yorum yapıyım :cherry:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
töbe töbe istanbulda adam mı kalmadı??
metehanın suyu mu çıktı onu keşfet sen :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
töbe töbe istanbulda adam mı kalmadı??
metehanın suyu mu çıktı onu keşfet sen :queen::queen::queen:

Onu da keşfediyorum ama asıl cevher yurdun hangi köşesinden çıkacak belli olmass :queen::queen:

Ben izmir istanbul ayrımı yapmam, cevher çinde bile olsa gidin bulun demiş atalarımız :queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Miss Kolpa geldi,kolpa kayboldu,şuan koşarak texas sınırına gelmiş aldığım duyumlara göre :)

Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
forrap*, kumita45, miss kolpa, mici_ceko_4, rots
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
Onu da keşfediyorum ama asıl cevher yurdun hangi köşesinden çıkacak belli olmass :queen::queen:

Ben izmir istanbul ayrımı yapmam, cevher çinde bile olsa gidin bulun demiş atalarımız :queen::queen:

ne oluyo ya bnsiz birileri sewgilimi keşfetmeye çalısıo istanbulda adam kalmadı da izmire mi sardılar, orda daha cok tiyatrocu var benim bildiğim :bounce:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bak miss kolpayı kızdırcan zıplıcak üstüne haberin olsun sen bilmessin izmirin kızlarını
şaka maka dinlemez haa:bounce:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
2aralkpazarmangaldarahmjp5.jpg

burda nasıl bakmışım biraz daha yorum yap bakalım istanbullu:bounce:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
Hem korkmuş hem tiksinmiş ama naapıyım.. Ben hakimim suçsuz bey :queen::queen::queen:


oooo sen bütün korkmusları alıosan kanatların altına istanbulda seni kime sorsak tanır o zaman hakim beyyy :queen::queen:

2aralkpazarmangaldarahmjp5.jpg

burda nasıl bakmışım biraz daha yorum yap bakalım istanbullu:bounce:

hiç yorum yapmaya gerek yok görüntü anlatıo zaten herşeyii :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
oooo sen bütün korkmusları alıosan kanatların altına istanbulda seni kime sorsak tanır o zaman hakim beyyy :queen::queen:

Ne alcam kanatlarım altına gey miyim ben :queen:

Sefgili dayanışması yapmayın bana :queen:

Vallaa kolpa o resimde bakışı görmüyorum ama gözleri yine kısmışın bi acayip bakıyo gibisin :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst