İkinci resmin sağ tarafındaki amca niye korkmuş fotoğraftan :silent:
İkinci resmin sağ tarafındaki amca niye korkmuş fotoğraftan :silent:
Evet.. Bak burdada resimden tiksinmiş :queen::queen:Hangi amca o?..... :queen::queen::queen::queen: Gri kazaklı mı?.....:queen::queen:
Eğer oysa arkadaki teyze kızmıştır da ondan......:queen::queen::queen:
Ve sessiz çoğunluğun sesi % 28.57 gibi bir sessizliğe bürünerek demokrasinin aslında pek de demokretik olmadığını ortaya koydu...
Kaldırın şu barajı kardeşimmm...
milletin fotoşoplu resimlerine laf atarlar bizim hasmulis hakiki resmimize laf atıyolar yaa taa istanbullardan. :jocolor:
hadi hayırlı bakalım.:sunny:
yokmu fotoşoplu alp_tunay resmi ekliyen yaa konu dağılsın:queen::queen::queen:
yoksa ben paint de bişiler yapmak zorunda kalıcam.:queen::queen::queen:
töbe töbe istanbulda adam mı kalmadı??
metehanın suyu mu çıktı onu keşfet sen :queen::queen::queen:
Onu da keşfediyorum ama asıl cevher yurdun hangi köşesinden çıkacak belli olmass :queen::queen:
Ben izmir istanbul ayrımı yapmam, cevher çinde bile olsa gidin bulun demiş atalarımız :queen::queen:
ne oluyo ya bnsiz birileri sewgilimi keşfetmeye çalısıo istanbulda adam kalmadı da izmire mi sardılar, orda daha cok tiyatrocu var benim bildiğim :bounce:
Hem korkmuş hem tiksinmiş ama naapıyım.. Ben hakimim suçsuz bey :queen::queen::queen:
![]()
burda nasıl bakmışım biraz daha yorum yap bakalım istanbullu:bounce:
oooo sen bütün korkmusları alıosan kanatların altına istanbulda seni kime sorsak tanır o zaman hakim beyyy :queen::queen: