extrema rs50 toplandı hemde sazlı sözlü:)

Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
image049sl3.jpg


image050sb7.jpg
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Honda civic orta susturucu o :)
+10 beygir veriyomuş
Bize +2 tay bile veremedi :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. yeni mekanik takımınız. Bu arada Gileranın sahibini bulamadım ama sahibine ulaşmaya çalışırken kulaktan dolma bilgilere ulaştım.
exTRma sana özel mesaj atıyım dedim mesaj haznen doluymuş gönderemedim bir türlü. Motorun karbüratörü ve radyatörüde varmış. Eğer istersen adama ulaşmaya çalışıyım yine.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
egzost çok fena duruyor yanlız yakıyor soba borusu taksaydın daha karizmatik olurdu :mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hayırlı uğurlu olsun. yeni mekanik takımınız. Bu arada Gileranın sahibini bulamadım ama sahibine ulaşmaya çalışırken kulaktan dolma bilgilere ulaştım.
exTRma sana özel mesaj atıyım dedim mesaj haznen doluymuş gönderemedim bir türlü. Motorun karbüratörü ve radyatörüde varmış. Eğer istersen adama ulaşmaya çalışıyım yine.

Adama ulaşırsan sevinirim motorun durumu nedir falan haber verirsin bana acele etmene gerek yok ama :)

egzost çok fena duruyor yanlız yakıyor soba borusu taksaydın daha karizmatik olurdu :mrgreen:

Eksoz vardıda biz mi takmadık :queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

emrah sen ona uydur bişey
bi kalorifer borusu falan:mrgreen: kötü duruyo..

Yoshi eksozum vardı üzerinde ama okuldayken motoru sokup garaja atmıştım..
Geldiğimde çoğu parça kayıptı birisi alıp götürmüş sanırım :)
Ama güzel bir scooter eksozu uydurcam sessiz çalışmasını istiyorum hiç sesi çıkmasın :)
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Yoshi eksozum vardı üzerinde ama okuldayken motoru sokup garaja atmıştım..
Geldiğimde çoğu parça kayıptı birisi alıp götürmüş sanırım :)
Ama güzel bir scooter eksozu uydurcam sessiz çalışmasını istiyorum hiç sesi çıkmasın :)

bencede cıkmasın beraber gezerken kendi motorumun sesini duyamıyom ben diom sana cift pejo ekzoz koyalım ona :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Adama ulaşırsan sevinirim motorun durumu nedir falan haber verirsin bana acele etmene gerek yok ama :)

Tamam ulaştığım zaman yine bir şekilde haber ederim. Bu arada 2zamanlı ve 4zamanlı motorlardaki egsoz fark ediyormu. Yani manifold uyduktan sonra problem oluyormu olmuyormu :silent: Hiç denemedim merak ettim şimdi.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tamam ulaştığım zaman yine bir şekilde haber ederim. Bu arada 2zamanlı ve 4zamanlı motorlardaki egsoz fark ediyormu. Yani manifold uyduktan sonra problem oluyormu olmuyormu :silent: Hiç denemedim merak ettim şimdi.

2 zamanlılarda eksoz sıkıştırması düştükçe motorun gücüde düşüyo
Yani eksozu çıkartırsan motor hızlanmıyor güçte düşüş oluyo..
Arasında fark yok ki eksozların benim istediğim sıkıştırmayı yapsın sesini kıssın vede görünüşü güzel olsun :)
Tahminimce güzel olucak şuanki performansı iyi eksozuda takınca dahada serileşeçektir :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
2 zamanlılarda eksoz sıkıştırması düştükçe motorun gücüde düşüyo
Yani eksozu çıkartırsan motor hızlanmıyor güçte düşüş oluyo..
Arasında fark yok ki eksozların benim istediğim sıkıştırmayı yapsın sesini kıssın vede görünüşü güzel olsun :)
Tahminimce güzel olucak şuanki performansı iyi eksozuda takınca dahada serileşeçektir :)

Böyle olmasının sebebi ney biliyormusun? Ayrıca bisan terra marka bir cup motor var bulabilirsen onun egsozu güzele benziyor. Hem sanada uyar. Yada CBR 125R kopyası olan çinli motorlarında egsozu olabilir.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Böyle olmasının sebebi ney biliyormusun? Ayrıca bisan terra marka bir cup motor var bulabilirsen onun egsozu güzele benziyor. Hem sanada uyar. Yada CBR 125R kopyası olan çinli motorlarında egsozu olabilir.

Biliyorum bisan terrayı ama 2 zamanlıda o eksoz çok bağırır içi boş çünkü..
Şu mondial rs151lerin eksozlardan istriyorum
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bu konuyu okuyup okuyup gülüyom bozuk moralim güldüm kendime geldim Allahta sizi güldürsün

+10 beygir veriyo taybilene vermedi ha :queen:

egzosu çalmışlar :queen:

bi arkadaş 97 demi ne srad 750 alıyo :) taksimde bi bara gidiyo falan sorna çıkıyo bardan artçısı var tabii boş çıkmıyo arkadaş :queen: neyse artçı biniyo motora ayağının pilot pag lerine koyuyo bi bakıyolar artçı pagleri yok :cherry: çalmışlar neyse arba çıkıyo önlerine bi bakıyolar kornadan ses gelmiyo onuda çalmışlar :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
abi bu konuyu okuyup okuyup gülüyom bozuk moralim güldüm kendime geldim Allahta sizi güldürsün

+10 beygir veriyo taybilene vermedi ha :queen:

egzosu çalmışlar :queen:

bi arkadaş 97 demi ne srad 750 alıyo :) taksimde bi bara gidiyo falan sorna çıkıyo bardan artçısı var tabii boş çıkmıyo arkadaş :queen: neyse artçı biniyo motora ayağının pilot pag lerine koyuyo bi bakıyolar artçı pagleri yok :cherry: çalmışlar neyse arba çıkıyo önlerine bi bakıyolar kornadan ses gelmiyo onuda çalmışlar :queen:

Ya harbi çalmışlar ama ne yalan söyliyim :)
ilk aldıgımda sahibine sormuştum eksoz nerde diye köyün birinden almıştım tabiki..
Adamın anlattığına göre gece kahveye gidiyo motorla okey falan oynuyorlar neyse çıkıyo motoru çalıştırıyo bir bakıyo eksoz yok :queen:
Hemde köyde :)
O gün bugündür çalan adamın kulakları çınlar her baktığımda bende çınlatıyorum :)
artçı pagleri konusuna gelince bende de yok :queen:
Birisini sökmüş ..uştun biri bende diğerinide çıkardım :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Biliyorum bisan terrayı ama 2 zamanlıda o eksoz çok bağırır içi boş çünkü..
Şu mondial rs151lerin eksozlardan istriyorum

O zaman Ara boruyu şekillendirmen lazım veya Egsoz tüpünü şuanki üstüne bağlı olan boruyu uygun hale getirip monte etmelisin. Bu arada 2zamanlı tek silindirli motorların egsoz olmadan çıkardığı ses uzaktan kulağa hoş geliyor özellikle yüksek devirlerde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst