Çok sinir bozucu, diyecek laf bulamadım.
benzer olay Motosiklet ehliyeti sınavında oldu. hayatında hiç motor kullanmamış bir genç (büyük ihtimalle kebapçıda çalışacak), scooter a sağ taraftan binmeye kalktı, hoca da engel olmadı, ben içimden bağırıyorum duruuunn diye ama sesim çıkmıyor, genç gidonu sağdan kavrayıp gazı açınca, scooter bir fırladı, gençde güçlü bırakmadı gidonu, önce genç yere yapıştı, ardından scooter havada geriye doğru bir parende atıp park halindeki motorların arasına daldı.
Sadece ihmal demek istiyorum. İşin içinde bir çocuk-bebek olunca çok fazla sinir bozucu