Bu da iskele BABASI

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Adamda suç :farao:

Nie çalışır halde bırakıp üstünden iniyor :pr:

inşallah o küçüğe bişey olmamıştır :cyclopsan
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çocuk kadınlara vurmamak için güzel yatırmış.:queen: (şans tabi)

Babanın aptallığına diyecek kelime yok zaten.:farao:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
sinirlerim bozuldu zaten çocuğu oraya bindirmesi yanlış birşey ama alışıldık bişey halınde gelmişdi ama çalışır halde bırakmakda mal lık:pr::farao:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sinirlerim boşaldı şimdi yaw..Bu kadarı da olmaz ki diyecem ama....Bişey demicem işte bişey de-mi-cem.:pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Allahtan büyük bir şey olmamış(çocuk gayet normal gözüküyor videonun ileri kısımlarında).
Babanın angutluğu kasksız ve diğer korumalardan uzak bir şekilde binip,üstüne bir de aynı şekilde o çocuğu motosiklete bindirip,'öne' alıp trafiğe çıkmasıyla başlıyor aslında.
Başka bir ülkeden bir video bu,ama her ülkede var işte bu tarz insanlar maalesef.
Ne mantıktır o yaşta bir çocuğu motosiklete bindirip hiç bir koruma olmaksızın trafiğe çıkmak..

Şimdi birisi bu adamın çocuğuna durduk yerde gelip bir tane vursa ya da bir şekilde zarar verse belki çocuğu için o adamı öldürür ama farkında değil ki çocuğunun asıl potansiyel katili kendisi..
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
Allahtan büyük bir şey olmamış(çocuk gayet normal gözüküyor videonun ileri kısımlarında).
Babanın angutluğu kasksız ve diğer korumalardan uzak bir şekilde binip,üstüne bir de aynı şekilde o çocuğu motosiklete bindirip,'öne' alıp trafiğe çıkmasıyla başlıyor aslında.
Başka bir ülkeden bir video bu,ama her ülkede var işte bu tarz insanlar maalesef.
Ne mantıktır o yaşta bir çocuğu motosiklete bindirip hiç bir koruma olmaksızın trafiğe çıkmak..

Şimdi birisi bu adamın çocuğuna durduk yerde gelip bir tane vursa ya da bir şekilde zarar verse belki çocuğu için o adamı öldürür ama farkında değil ki çocuğunun asıl potansiyel katili kendisi..

güzel yazmıssınız eet adamda hiç bi koruma yok küçüktede o şekilde hiç bi koruma yok yazıkkk inşallah küçüğe bişey olmamıştır
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu düpedüz aptallık ya,adam zaten çocuğu oraya o şekilde korumasız bindirip trafiğe çıkması salaklıktır.bence babaya güzel bi ders olmuşturda bi daha yapmaz salak herif
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ama dikkat ettiniz mi motor patinaj edipte kalkıyor heralde ğüçlü bi motor
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çok sinir bozucu, diyecek laf bulamadım.

benzer olay Motosiklet ehliyeti sınavında oldu. hayatında hiç motor kullanmamış bir genç (büyük ihtimalle kebapçıda çalışacak), scooter a sağ taraftan binmeye kalktı, hoca da engel olmadı, ben içimden bağırıyorum duruuunn diye ama sesim çıkmıyor, genç gidonu sağdan kavrayıp gazı açınca, scooter bir fırladı, gençde güçlü bırakmadı gidonu, önce genç yere yapıştı, ardından scooter havada geriye doğru bir parende atıp park halindeki motorların arasına daldı.

Sadece ihmal demek istiyorum. İşin içinde bir çocuk-bebek olunca çok fazla sinir bozucu
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hay allahım yaaa... Ne salak insanlar var.. İskele babası bile bunun yanında daha baba kalır...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MOTORDA IYI KACIYOR AMA HAA GÖRDUNUZMU :queen:

adamın denyoluğu ne olucak
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Taylant'ta şehir merkezinde kayıtlı 11 milyon motor varmış, buda onlardan birimi acaba ???
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Çocuk önceden planlamış valla iyi kesiyo babasını baba uzaklaştıktan sonra köklüyo gazı tabi sonu acı.Gülsem mi alasam mı bilemedim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst