idda üzerine 954 vs 1000 rr

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
akın peki tuning amaçlı cdi üniteler satılıyormu türkiyede
yoksa dışarıdanmı getiriliyor bilgin varmı?

Sen tam olarak istediklerini söle bana ben da senin için fiyat öğreneyim.GöKhaN bu 954 nerden çıktı oun anlamadım yalnız...Sen yaz bakiim bana neler istediklerini ona göre fiyat öğreneyim...Bi de e-bay'den bakabilirsin dynojet ve cdi unit ihtiyacın için...300€'ya kadar gümrük'te takılmıyor die bilyorum ben...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
enteran bı konu bence...denemk ve bakmak lazım...ıkısıde cok hızlı

ya yazıorum yazılmıoyor anlamdım kusura bakamyın arkadaslar....bı problem var snırım anlamadım ama
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
GKN 1000 küsür mesajın var, çok ayıp senin yaptığın valla :)

İlk mesajı şu doğrultuda düzenlersen sevinirim:

http://www.motosiklet.net/forum/mar...acilacak-basliklarda-uyulmasi-gerekenler.html

tmm tmm düzenledim:wiinkk:

Sen tam olarak istediklerini söle bana ben da senin için fiyat öğreneyim.GöKhaN bu 954 nerden çıktı oun anlamadım yalnız...Sen yaz bakiim bana neler istediklerini ona göre fiyat öğreneyim...Bi de e-bay'den bakabilirsin dynojet ve cdi unit ihtiyacın için...300€'ya kadar gümrük'te takılmıyor die bilyorum ben...

sen karıştırma 954 ü, çıktı biyerden işte:mrgreen:
şimdi bize cdi ünitesi lazım ama ne kadar güç çıkartabilecek,
yani biraz önce bahsettiğimiz comander, komple exh, ve filtre üçgeniyle beraber kendisi + ne koyabilicek motorun üzerine
akıncım kısacası takmaya değermi yi düşünüyorum:cat:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gökhancım motorun hayırlı olsun da, beni geçmek için bu kadar masraf yapmana ne gerek vardı, mahçup ediyosun beni.:p

Elli euro avanta ver koşarak geç beni, gözümsün.:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Gökhancım motorun hayırlı olsun da, beni geçmek için bu kadar masraf yapmana ne gerek vardı, mahçup ediyosun beni.:p

Elli euro avanta ver koşarak geç beni, gözümsün.:p

hayırlı olsun fln yok:p bişi almadık henüz
pejo speedfigt alıcam ben:mrgreen:

bu atrada 50 euro hazır, bi kamera kapıp geliom:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hayırlı olsun fln yok:p bişi almadık henüz
pejo speedfigt alıcam ben:mrgreen:

bu atrada 50 euro hazır, bi kamera kapıp geliom:mrgreen:

Al artık olm yeter, baharda gezilerde 2 teker görecem ben seni, 4 tekerle 1 sene daha gezileri geçiştirirsen moderatöre şikayet özeli yazarım, kovdurirem seni köyden.:p

Kamera sizden kampanyasından %5 indirim, 1 ay erteleme, vade farksıs 9 taksit kazandınıs, şimdi kapış 2008 de bayıl, iki misli süt bol bol da chip para. :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Al artık olm yeter, baharda gezilerde 2 teker görecem ben seni, 4 tekerle 1 sene daha gezileri geçiştirirsen moderatöre şikayet özeli yazarım, kovdurirem seni köyden.:p

Kamera sizden kampanyasından %5 indirim, 1 ay erteleme, vade farksıs 9 taksit kazandınıs, şimdi kapış 2008 de bayıl, iki misli süt bol bol da chip para. :queen:

bikaç güne 2 tekerim ama baharda tek teker yapabilecek bişeyleyim, anladın sen onu:wiinkk:
yaza tekersiz kalmayalımda:queen:

tmm kamera benden, kredi kartım cepimde:) sen posu hazırla geliom:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bikaç güne 2 tekerim ama baharda tek teker yapabilecek bişeyleyim, anladın sen onu:wiinkk:
yaza tekersiz kalmayalımda:queen:

tmm kamera benden, kredi kartım cepimde:) sen posu hazırla geliom:p

Tek teker yapıcam diye parayı modifiyeye gömme, önce kaskonu yaptır sonra modifiyeye bak, malum sonra iki teker birden havalanıyo.:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yok be olmmm, şindi bi scooter alim diyorum ufak tefek sağa sola gimek için
baharda rahatlıcam biraz, o zaman büyük makina niyetindeyim
teker yapmak deil amaç yapabilecek bişeye binmek:p
kasko yaptırırım tabi, çalınmaya sigortal ıolsunda :queen: havalansakta gam yemeyiz:p

bu kıyaslama da arkadaşımın motoru için
954 aldı, hasarlı ve yeni toplanıcak
şu an garajda duruyor ve toplarken ii bişi olsun dedik imkanlar doğrultusunda gücünü arttıralım yani, malum ülkemizde parça imkanı kısıtlı..
bunun üzerine de iidalı başka bi arkadaş 1000 rr la her türlü yiyebileceğini söledi ve bende iddaya girdim 954 ün üzerine..
954 1 ay sonra çıkıcak sevisten resimlerini paylaşırım sizinle:wiinkk:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu iddaa da sen kaç RR'dan yanasın tam olarak anlamadım. :silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
evet evet, süper oldu:p
bundan soora hep böle açıcam başlıkları, öğrettiğin için sağol:queen:


954 e girdim abi tabiki:mrgreen: herkes 1000rr deyince:)
kıl ım ya biraz, iilaki herkes mersine ben tersine:p

Arkadaşın 954'ü versene bi tur abi, acilen forumdan kaçmam lasım da :queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
he he he
murat fena patlamışın:)
gelmiş delü:mrgreen: gazabına uğramışın:)
burdan ne anlıyoruz
ben kaçtım sen kaçamadın, yani 954, 1000rr ı yer:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst