- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,130
enterasan bı konu bence ızlemk ve gormek lazım...
akın peki tuning amaçlı cdi üniteler satılıyormu türkiyede
yoksa dışarıdanmı getiriliyor bilgin varmı?
GKN 1000 küsür mesajın var, çok ayıp senin yaptığın valla
İlk mesajı şu doğrultuda düzenlersen sevinirim:
http://www.motosiklet.net/forum/mar...acilacak-basliklarda-uyulmasi-gerekenler.html
Sen tam olarak istediklerini söle bana ben da senin için fiyat öğreneyim.GöKhaN bu 954 nerden çıktı oun anlamadım yalnız...Sen yaz bakiim bana neler istediklerini ona göre fiyat öğreneyim...Bi de e-bay'den bakabilirsin dynojet ve cdi unit ihtiyacın için...300€'ya kadar gümrük'te takılmıyor die bilyorum ben...
Gökhancım motorun hayırlı olsun da, beni geçmek için bu kadar masraf yapmana ne gerek vardı, mahçup ediyosun beni.
Elli euro avanta ver koşarak geç beni, gözümsün.![]()
hayırlı olsun fln yokbişi almadık henüz
pejo speedfigt alıcam ben:mrgreen:
bu atrada 50 euro hazır, bi kamera kapıp geliom:mrgreen:
Al artık olm yeter, baharda gezilerde 2 teker görecem ben seni, 4 tekerle 1 sene daha gezileri geçiştirirsen moderatöre şikayet özeli yazarım, kovdurirem seni köyden.
Kamera sizden kampanyasından %5 indirim, 1 ay erteleme, vade farksıs 9 taksit kazandınıs, şimdi kapış 2008 de bayıl, iki misli süt bol bol da chip para. :queen:
bikaç güne 2 tekerim ama baharda tek teker yapabilecek bişeyleyim, anladın sen onu:wiinkk:
yaza tekersiz kalmayalımda:queen:
tmm kamera benden, kredi kartım cepimdesen posu hazırla geliom
![]()
GKN, bak düzenleyince ne güzel oluyormuş de mi :queen:
Bu iddaa da sen kaç RR'dan yanasın tam olarak anlamadım. :silent:
evet evet, süper oldu
bundan soora hep böle açıcam başlıkları, öğrettiğin için sağol:queen:
954 e girdim abi tabiki:mrgreen: herkes 1000rr deyince
kıl ım ya biraz, iilaki herkes mersine ben tersine![]()
Arkadaşın 954'ü versene bi tur abi, acilen forumdan kaçmam lasım da :queen::queen::queen: