[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
forrap başlık çok güzel olmuş gerçekten...
cumaya inşallah yanınızda olmaya çalışıcam...epeydir uzak kaldık..
görüşmek üzere...herkese iyi akşamlar...

özgür senin motosiklet hala ahmetlide ise ben seni kemalpaşadan alır gecede geri

bırakabilirim aklında olsunnn...:cat::cat::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
özgür senin motosiklet hala ahmetlide ise ben seni kemalpaşadan alır gecede geri

bırakabilirim aklında olsunnn...:cat::cat::cat:

eyvallah davutum...çok saolasın gerçekten..sen birtanesin ya..
evet motorum hala ahmetlide ne yazık ki..ama bu hafta getirmeyi düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa eğer...yoksa saol canım kardeşim başımın üstünde yerin var..:wiinkk::rendeer::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar gitardandonun ve kumita45 in doğumgünleri aynı günmüş. bir organizasyon yapalım ve ikisini bir arada kutlayalım. mekan belli gitarrdandoo nun çaldığı yer.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sen çalma be o flüdü. valla kafamız şişer. bak bir günde bekir der ki bende itfaye sireni getireceğim ve siran çalacağım o zaman ne yapacağız. olmaz ki kardeşim. sanata saygı....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
sen çalma be o flüdü. valla kafamız şişer. bak bir günde bekir der ki bende itfaye sireni getireceğim ve siran çalacağım o zaman ne yapacağız. olmaz ki kardeşim. sanata saygı....

Aaaa begüm çok güzel siren çalar.O itfaiyeciler senfoni orkestrasında siren çalıyor biliyormusun :cyclopsan
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya sorma kafamızı şişirir kesin. ben sevmem zaten itfayeci senfonisini falan. bana rock olsun yeter. yaşlıyız kafamız senfoni falan kaldırmaz. zaten hepi topu iki nota. da ve di
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
SPA lar tepsin seni emi :p o ne lem eşek yavrusu gibi sen en iyisi YOGİ bul bir tane muratın sırtını çiğnesin :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz olmayınca meydan çallı ve volıs a kalıyo.... Ne güzel mutlu mutlu yazışıyorlar.......
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
he valla bı el atmak lazım bencede:p:p:p hayrola abı senın cay ağacını wallace ıle haasır nesır calmasınlar ağacını:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
he valla bı el atmak lazım bencede:p:p:p hayrola abı senın cay ağacını wallace ıle haasır nesır calmasınlar ağacını:queen::queen::queen:

Kendi bilir..... Wallaceyi seçerse güzel bir altılı tutturmak zorunda.... Yoksa iflas eder....:cat::cat::cat:

O bilir işini.... Abisini satmaz....:cat::cat: Dimi lem...:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
SPA lar tepsin seni emi :p o ne lem eşek yavrusu gibi sen en iyisi YOGİ bul bir tane muratın sırtını çiğnesin :queen:

Abi buralarda YOGİ'yi nerden bulcam ya:silent: Anca hayvanat bahçesinde vardır olsa olsa :farao:

Biz olmayınca meydan çallı ve volıs a kalıyo.... Ne güzel mutlu mutlu yazışıyorlar.......

Napalım herkes okuyor ama yazmıyor.Bizde mutlu mesut yazışıp gidiyoruz :cat:

Kendi bilir..... Wallaceyi seçerse güzel bir altılı tutturmak zorunda.... Yoksa iflas eder....:cat::cat::cat:

O bilir işini.... Abisini satmaz....:cat::cat: Dimi lem...:wiinkk::wiinkk:

Tabiki abi ayıp ettin.Bizde satış olmaz :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst