- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 714
forrap başlık çok güzel olmuş gerçekten...
cumaya inşallah yanınızda olmaya çalışıcam...epeydir uzak kaldık..
görüşmek üzere...herkese iyi akşamlar...
özgür senin motosiklet hala ahmetlide ise ben seni kemalpaşadan alır gecede geri
bırakabilirim aklında olsunnn...:cat::cat::cat: