Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben senin imzana yorum yapmam sonra mızıkçılık çıkarıyosun :queen:

:queen::queen: taam taam hadi yorum yap bişe demicem :p
güselliğin 5 para etmes bu bendeki aşk olmasa gibi bişe olmus senin imsa da ama doğrudur
demekki bunun kıs arkadaşı çirkin :queen::queen::queen::p:p:p:wiinkk:

iide ayşegül fırsatı değerlendirim derken kaçırmışsın:mrgreen:
onun için biz afeediliriz kadınlarda affeden taraf olur:queen:

elimdeki nadir fırsatları degerlendirme sansım oluyo huyum böölee:p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
:queen::queen: taam taam hadi yorum yap bişe demicem :p
güselliğin 5 para etmes bu bendeki aşk olmasa gibi bişe olmus senin imsa da ama doğrudur
demekki bunun kıs arkadaşı çirkin :queen::queen::queen::p:p:p:wiinkk:

Sen 5 yaşına kadar emeklemişsin sonra öğrenmişsin yürümeyi :)
Hem kız arkadaşım çok güzel :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başkentin_asi_pilotu;873066' Alıntı:
oooo sende espürühten hiç anlamıyon ama............. :pale::salut::cherry::pr::silent::p

asıl sen espriden anlamıyon ::miiz::
yok yok burda espriden anlamayan tek insan ExTReMa
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman Allah bosmasın ::miiz::
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok kıskanmadım bizimde kankamız var Allahımıza şükür :)
bursa da ölen abiye Allah rahmet eyleye de
öle ama bende bi hayabusanın üstünde ölmeyi yatakta ölmeye tercih ederim arkadasım
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yok kıskanmadım bizimde kankamız var Allahımıza şükür :)
bursa da ölen abiye Allah rahmet eyleye de
öle ama bende bi hayabusanın üstünde ölmeyi yatakta ölmeye tercih ederim arkadasım

Senin kankan kimmiş iso mu?
Hem biz kanka değiliz bizim farklı bir ilişkimiz var :queen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
yok kıskanmadım bizimde kankamız var Allahımıza şükür :)
bursa da ölen abiye Allah rahmet eyleye de
öle ama bende bi hayabusanın üstünde ölmeyi yatakta ölmeye tercih ederim arkadasım

oradaki yorumumu okudunmu peki? bende çiğköfte rakıyı seviyorum bende çiğköfte yoğururkenmi ölüyüm? :) ölüm işte ker şekli soğuk evinde ölde en azından bi gece yatağında yatarsın... parçalanıp ölecen yıkanması bi dert kaldırılması bi dert. bak bu son yazdıklarım şaka değil... çok trafik kazasında tanıdıklarımız öldü yıkanırken bile neler çekildi... allah ölümün bile hayırlısını versin...

Senin kankan kimmiş iso mu?
Hem biz kanka değiliz bizim farklı bir ilişkimiz var :queen:

ne ilişkimiz varmış? şimdi gay guy zannedecekler he :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkesin farklı ilişkileri vardır siznkine farklıdır
gay guy olmanıs beni ilgilendirmes :p
ayrıca iso benim kankam degil sevgilim zion benim kankam
baskent pilotu arkadasım tekrarlıyorum ben hayabusa üstünde ölmeyi tercih ederim yıkama beni ilgilendirmes yıkayan düşünsün :p
tabi ki şaka :)
Allah herhese hayırlı ölüm versin ama benim tercihim hayabusa koltuğudur :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne ikişkişi olum
geymisiniz olm siz (pınarı aratmiiim dedim)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ya adaş sende bi gay guy çıkardın bak şimdi adımız çıkçak :)
Biz adaşız o yüzden demiştim sizin içiniz fesat be..
Ayşecik ben isonun yerinde olsam izin vermem senin nete girmene baksana saat kaç oldu kız kısmısının ne işi var gece gece nette..
Hadi git yat sülerim bak isoya :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayşecik ben isonun yerinde olsam izin vermem senin nete girmene baksana saat kaç oldu kız kısmısının ne işi var gece gece nette..
Hadi git yat sülerim bak isoya :queen:

:queen::queen:merak etme sabah görüyoo gece neler karıştırdığımı
hem bende onun bensiz gesilere gitmesine izin veriyorum
herşey karşılıklı yanee:)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Ya adaş sende bi gay guy çıkardın bak şimdi adımız çıkçak :)
Biz adaşız o yüzden demiştim sizin içiniz fesat be..
Ayşecik ben isonun yerinde olsam izin vermem senin nete girmene baksana saat kaç oldu kız kısmısının ne işi var gece gece nette..
Hadi git yat sülerim bak isoya :queen:

ula adaş aramızda ilişki ceryan ediyo diyen benmiyim? :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anaaam
ben sizi yalnız bırakim emrah kardeşlerim
kaçtım gittim, son çıkan ışığı söndürsün:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst