- Katılım
- 6 Eyl 2007
- Mesajlar
- 451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben senin imzana yorum yapmam sonra mızıkçılık çıkarıyosun :queen:
:queen::queen: taam taam hadi yorum yap bişe demicem
güselliğin 5 para etmes bu bendeki aşk olmasa gibi bişe olmus senin imsa da ama doğrudur
demekki bunun kıs arkadaşı çirkin :queen::queen::queen:
iide ayşegül fırsatı değerlendirim derken kaçırmışsın:mrgreen:
onun için biz afeediliriz kadınlarda affeden taraf olur:queen:
elimdeki nadir fırsatları degerlendirme sansım oluyo huyum böölee
Son düzenleme: