Yeni Supermoto'm ve herkese merhaba :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hakkaten yav
Bende sen misin diyecektim :) (Profile bakıyorum ama çıkaramadım profil bilgilerinden)

Burada buluşmak varmış :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ne dicektim arkada mangal setimi mevcut dicektim

Bu arada ben asımı modifiyemden tanıyorum sanırsam

pınar koz olarak kullanıcaım fotoları çıkarttırtma bana :))

Sana özel resimler göndermişim ayaa yapma bana.. :queen:
Facebookta canlı canlı eklemişim onları herkes görüyo bi kerem.. :p
Herkesin gördüğü resimle nası şantaj yapıcaksan artık :cherry:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Sana özel resimler göndermişim ayaa yapma bana.. :queen:
Facebookta canlı canlı eklemişim onları herkes görüyo bi kerem.. :p
Herkesin gördüğü resimle nası şantaj yapıcaksan artık :cherry:

yok zaten yanlış alarm vermişim pardon :))
alıştım ya sürekli saldırmana o yüzden direk savunmaya geçio benim metabolizma senin mesajı görünce :))
kötü bi durumda kalırsam ben o fotoyu bi formata sokup yayınlıcam merak etme :))

Hakkaten yav
Bende sen misin diyecektim :) (Profile bakıyorum ama çıkaramadım profil bilgilerinden)

Burada buluşmak varmış :)

valla öle kısmet burayaymış :)) bu arada yeni motorun hayırlı olsun asımcım çok güzel tercih bende ilerde biraz pişince tekrardan düşünmüorum deil güzel bi racing 'i :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yok zaten yanlış alarm vermişim pardon :))
alıştım ya sürekli saldırmana o yüzden direk savunmaya geçio benim metabolizma senin mesajı görünce :))
kötü bi durumda kalırsam ben o fotoyu bi formata sokup yayınlıcam merak etme :))

Forumda tehdit içerikli mesajlar ve sahtecilik yasak okumadınmı sen forum kurallarını bakiyim :queen:

Error verdin ama bi defalık affederim ona göre :cherry:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Forumda tehdit içerikli mesajlar ve sahtecilik yasak okumadınmı sen forum kurallarını bakiyim :queen:

Error verdin ama bi defalık affederim ona göre :cherry:

zaten kullanıcamız kozunda bi anlamı kalmadı deşifre ettik kendimizi :)))

bunu görmezden say artık yap bi büyüklük :))
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Onu bunu bırakta benim topiğim olsa 5 günde kapanmıştı.. 12 gün oldu eskidi artık senin motor. Konunu kitlenmesi arz olunur efem, saygılarrr :queen:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Onu bunu bırakta benim topiğim olsa 5 günde kapanmıştı.. 12 gün oldu eskidi artık senin motor. Konunu kitlenmesi arz olunur efem, saygılarrr :queen:

yeni foto eklioruz biz sürekli dimi :)) demek hata sendeymiş bak bunu da gördük
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
valla öle kısmet burayaymış :)) bu arada yeni motorun hayırlı olsun asımcım çok güzel tercih bende ilerde biraz pişince tekrardan düşünmüorum deil güzel bi racing 'i :)

Sağolasın kardeşim :)
Bende bir hevesle aldım ya araba mevzularını biliyorsun işte
iki tarafa da çekiyor bu huyu batasıca heves

Biraz binerim ,hevesimi alırsam satarım diye aldım bu Hyo'yu ya bakalım :)
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Kendi topiğinle meşgul olduğun be hayırlı olsun bile demediğin topiğime bakmadığın nasılda belli oluyor. Edepsissss:queen::queen:

İnsaf ya kaç konuda sana laf yetiştiriorum sen biliosun.
Ayrıca konum kapandı diosun nası hayırlı olsun dicemki hauhuahua
Ayrıca insaf 2 : kaç kere hayırlı olsun dedim sende biliosun, hatta dikkat et yağmurda basma ya da ortaköyde işin olmasın falan da dedim ama dinletemedim
huahuahuahuahuahau

Sağolasın kardeşim :)
Bende bir hevesle aldım ya araba mevzularını biliyorsun işte
iki tarafa da çekiyor bu huyu batasıca heves

Biraz binerim ,hevesimi alırsam satarım diye aldım bu Hyo'yu ya bakalım :)

en güzelini yapmışsın ama sarıcakmı bakalım bilmioruz :)
en azından sarmazsa satması kolay bende senin yeni motordan ilk başta almıştım sonra hemen satıldı yani 2. elleri kuvvetli bunların.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İnsaf ya kaç konuda sana laf yetiştiriorum sen biliosun.
Ayrıca konum kapandı diosun nası hayırlı olsun dicemki hauhuahua
Ayrıca insaf 2 : kaç kere hayırlı olsun dedim sende biliosun, hatta dikkat et yağmurda basma ya da ortaköyde işin olmasın falan da dedim ama dinletemedim
huahuahuahuahuahau

Ne dinliycem oolum çapkınlık yaparken sana mı sorucaktım :queen:

Bu arada benim topiğin kapandığı tarihe bak seninüye olduğun tarihe bak bi cevap yazabiliyomuymuşsun yazamıyomuymuşsun :p Binlerce dansöözz vaarrrrr :queen:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Ne dinliycem oolum çapkınlık yaparken sana mı sorucaktım :queen:

Bu arada benim topiğin kapandığı tarihe bak seninüye olduğun tarihe bak bi cevap yazabiliyomuymuşsun yazamıyomuymuşsun :p Binlerce dansöözz vaarrrrr :queen:

Bide benim ilk topic açtığım tarihe bak ilk motor aldığım tarihe bak bide senin motor aldığın tarihe bak :))))
Ayrıca sonuç olarak ben sana hayırlı olsun dedimmi demedimmi, sana gelirken şehit oluomuyduk olmuomuyduk
cx cx cx
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
17
aslında 1. motor çok güzel.(bana göre) biraz paraya kıyıp eğitimini aldıkmı acemilik gider diyorum :silent:

hayırlı olsun güle güle eskit :rendeer:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
aslında 1. motor çok güzel.(bana göre) biraz paraya kıyıp eğitimini aldıkmı acemilik gider diyorum :silent:

hayırlı olsun güle güle eskit :rendeer:

işte onu sağlama almak için motoru da küçülttük :) bakalım birazda yetenek olayı, bende 185 kiloluk race ile start yapıcak yetenek yokmuş onu görmüş oldum :)

supermotonun bi videosunu çekmiştim onu ekliyorum şimdi youtube e birazdan yayınlıcam burdan

Bu ilk motorun yani GT 250 R ın videosu

http://www.youtube.com/watch?v=TWlJ0wOnp6Y

Bu da mevcut motorun yani supermotonun videosu

http://www.youtube.com/watch?v=O4tZNrZAdTM

İyi seyirler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Orası öyle haklısınız ama insan kullanma konusunda çömez olunca o süper görünüm bir cellata dönüşebiliyor :)
Bende önlemimi şimdiden alıp en azından pişene kadar 125 sm ile takılmaya devam edeceğim..

işte her zaman duymak ve okumak istediğim bir cevap :rendeer::rendeer::rendeer:

yeni makinan hayırlı olsun
kazasız belasız cezasız vede keyif yüklü sürüşlerde kullanasın :cherry:

bu arada istanbul trafiğinde bana göre en akıllı seçim süpermoto :)
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
işte her zaman duymak ve okumak istediğim bir cevap :rendeer::rendeer::rendeer:

yeni makinan hayırlı olsun
kazasız belasız cezasız vede keyif yüklü sürüşlerde kullanasın :cherry:

bu arada istanbul trafiğinde bana göre en akıllı seçim süpermoto :)

çok teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için eksik olmayın.
henüz trafiğe girecek kadar hazır olduğumu düşünmüyorum, ufak ufak vakit oldukça bahçeşehir içinde turluyorum ama eminim şehiriçinde bu makinenin büyük avantajları olacaktır ve diğer tüm supermotoların tabiki :)
 
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
34
slm hosgeldın daha yenı sende bu motor ama merak edıyorum bu motorun servıs,parca ımkanları nasıl baska kullanan vardır mutlaka bıraz yorum alabılırmıyız

slm hosgeldın daha yenı sende bu motor ama merak edıyorum bu motorun servıs,parca ımkanları nasıl baska kullan vardır mutlaka bıraz yorum alabılırmıyız
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bide benim ilk topic açtığım tarihe bak ilk motor aldığım tarihe bak bide senin motor aldığın tarihe bak :))))
Ayrıca sonuç olarak ben sana hayırlı olsun dedimmi demedimmi, sana gelirken şehit oluomuyduk olmuomuyduk
cx cx cx

Seni efesle kınıyorum:::cekic::
Ahanda kına ::pokey::
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst